[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

miesnaom

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 00:28

Ik lees ook boeiend mee. Maar ga mee met sommige. Als je dit idd nu op bokt zou posten komt er een hele rel. En terecht. Je ziet in alles dat ze nog veel te jong is, en ik vind eerlijk gezegd dat je daarin totaal geen respect naar haar heb getoond en ze je waarschijnlijk daarom niet als leider zag. Hoe Bruno met haar omgaat vind ik soms ook niet terecht (zon dik en scherp bit en maar rukken) je wist wat je kocht want je kon geen normaal rondje dressuren. En dat heb je toch ook echt wel nodig om buiten te kunnen rijden. Ze was met haar jonge leeftijd gewent in KUDDE te rijden... dus sorry maar vind je wat dat betreft respectloos maar haar toe en naïef. Maar verder schrijf je super spannend dus ik lees mee.

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 21:45

Of course! Het is te spannend om niet te weten hoe het afloopt! Je heb zoveel moeite erin gestoken. Ben benieuwd hoe ze het dan weer doet in haar "vertrouwde" omgeving. En hoe je het zelf gaat aanpakken. Ik lees weer stilletjes mee

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:17

Whaha idd wat Figo88 zegt :=

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:17

Heb je ook alle borstels gewassen met antiluis? Volgens mij is het beste om alles op 1 dag aan te pakken (weet het hels karwij)

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 14:08

Balen dat het niet werkt.
Ik blijf het wel grappig vinden dat je het vooral belangrijk vind dat ze er mooi uitziet :')
Dat zou echt op N gegeven moment mijn minste zorg zijn Haha Maargoed.

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 16:21

Monique1963 schreef:
Welkom yvette88. Ja dat probleem heb ik ook dat ik nog denk dat ik 20 ben. ;-)

@miesnaom
Monique1963 schreef:
Maar het blijft terugkomen en dat blijft zielig voor ze. Jeuk is verschrikkelijk.

Heb het niet perse over haar jeuk. Het is met alles; gelukkig ziet ze er ten minste super knap uit.
Weet niet... denk dat het een persoonlijk dingetje is. Vanaf het begin vond ik dat echt N dooddoener... ze is totaal niet wat ik zoek maar hè ze is knap en op mijn lijst staat nr1 dat ze knap moet zijn. En met alle drama is het steeds. At least she is pretty tough.
Denk dat het gewoon een persoonlijk ding vind. Verder vind ik dat je idd wel moeite doet om het te laten werken.

Het is soort mixed feelings als ik het lees, bedoel t niet als een aanval. Laat gewoon me gedachte spreken.
maar blijf vooral posten ik vind het wel leuk om te lezen nl!

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 15:27

Vind het wel echt vervelend voor je steeds met iets positiefs gebeuren er tig niet positieve dingen. (Been /overstroming/bub/eend) :( hoop dat je nu echt alles heb gehad! En op naar de droge dagen en lekker met Callas aan de slag

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:55

:= hoop dat het ondertussen weer is aangegroeid

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 13:23

Wat een stuk :oo en spring schoenen om? Of helpt dat niet bij Callas tegen het aftrappen?
Edit: verkeerde smilie

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 11:27

Mmm ik Zie bij ons op de wei heel veel paarden met spring schoenen. Dus zou t gwn proberen! Van die rubberen. Ze zijn goedkoop en lekker makkelijk schoon te maken. En als het niks is dan heb je iig een poging gedaan.

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 11:05

Het is wel echt herkenbaar. Weet niet hoe het nu gaat. Maar mijne na 3jr gaat ene dag fantastisch. En andere dag schrikt ze van alles. Ik probeer er maar om te lachen en hoppa door gaan. Dan vermijd ik dat stuk even en probeer ik er steeds dichter langs te gaan. Wat ook mega helpt bij mij. Zijn oortjes MET muziek. Heerlijk. Mijne is een stuk minder gespannen. Ik zing lekker beetje mee (arme mensen) en dat werkt echt zo goed! Misschien kan je dat nog proberen?

Naomie

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 08:33

Dat vind ik een foute opmerking. 6 is nog echt jong. Ja er zijn paarden die dat allemaal doen (zijn overigens een heel ander type paard maar nog steeds geel te jong) Callas spiegelt gewoon mega. Denk dat het door jou komt vanwege je drukte en het weer. Niet of je wel of geen grondwerk heb gedaan denk ik.
Als ik zo druk ben pak ik mijne niet eens.
Bv; ik was aan het telefoneren en liep naast Mn paard. Ik werd pissig en onrustig door het telefoon gesprek. En opeens is mijne dus in rood en gaat ze er keihard vandoor. Er was totaal geen reden, ja 1tje IKZELF want ze heeft vaker auto”s s avonds gezien ed. Dus onderschat dat niet, je heb echt een grote invloed. En omdat jij wil ontspannen omdat jij het druk heb. Is dat alles behalve wat gaat gebeuren :')

Ik praat veel in jij maar dat is meer om het duidelijk te maken. Totaal niet als aanval!

Naomie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie