Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
Art_Ificious schreef:Nynkster bedankt voor je input in mijn topic. Net als Kabayo
Ik ga vandaag idd met bijzet proberen, heb een vriendin om tips gevraagd hoe ik best de touwtjes bevestig. Ik ga dan ook sowieso met bit werken
Maar daaronder/over het halster zodat ik niet aan het bit trek terwijl de touwtjes er al aan trekken eigenlijk.
nanne02 schreef:Nynkster schreef:Lina haar kerstcadeau is binnen dus wij kunnen er ook tegenaan met het koude weer![]()
[ [url=m/ooKlBg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Art : met touwhalster zou ik niet doenkoop dan een goed bitloos hoofdstel met bredere neusriem.... die touwhalsters snijden wel zo
Steken de billen er nou onderuit bij de deken? Of lijkt dat zo
Elina : morgen! Alvast moed verZamelen![]()
Zilver super braaf!!!
Wat grappig zeg, ik heb dat deken juist gisteren bestelt! Heb hem nog niet binnen...
SBravour schreef:Nynkster schreef:Is de big Beck niet iets? Vind ze bij de hals zo raar krap zitten... of een verbreden ertussen. Mijn bucas heeft dat ook, zo krap.
En wat heb jij gedaan? Big neck of verbreden?
Art_Ificious schreef:Nynkster ik vind dat limo er goed uitziet mag alleen meer spieren krijgen maar staat zeker niet te mager. Ribben zijn niet zichtbaar, wel licht te voelen.
Gebruikers op dit forum: Danseresje, Googlebot, Marigo, mirriejj en 8 bezoekers