Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Kabayo schreef:Kleinvosje dat heb ik serieus nooit gehoord dat ze een paard niet kunnen verdoven. Dan kan je ze altijd nog "schieten" met verdoving. Maar ik ben niet de enige met twijfels over die stal.... mijne krijgt Fibra voer.
Welkom RoyceMack. Ben benieuwd naar een foto.
Welkom jessica24. Mooi paard maar ik vind vanwege de leeftijd dat je abnormaal hoog springt. Let je een beetje op de gewrichten??
Sbravour deken is idd te groot maar er is niks ergs aan om iets op de groei te kopen
Kabayo schreef:Haha dat was eigenlijk sarcastisch. Ik neem aan dat ze gewoon leeg is en het eten isplan is wel om haar in 2018 te laten dekken.
Je hebt nog tijd zat om het uit te pluizen hihi
xApple schreef:Voor Lars heb ik ook geen dekens nog alleen in de zomer een vliegendeken/eczeemdeken omdat ik hem ervan verdenk een eczemer te zijn.
Volgende winter ga ik hem wel (deels) scherenen dekens opdoen. Merk geen idee nog, voor mijn Shet heb Nika dekens en die zijn top.
Art_Ificious schreef:Goed nieuws stalgenoot heeft filmpje gezien en geeft toe dat Limo haar.pony niet gestampt heeft.
Waar het manken dan vandaan komt is waarschijnlijk het doorzakken in de achterhand.
Blijkbaar reageert haar pony ook boos als ze de rug roskamt. Hmm rugpijn dus...
Heb excuses gekregen voor de beschuldiging naar Limo toe en voor de snee.