Ik heb geen tijd voor een hele bijleespost, maar ik zag wel een hard werkende Zilver en geluksmomenten in de wei bij BrechtCarlos? En lange teugelen bij xApple, heb ik ook met Fabian gedaan, is echt super leerzaam voor ze en wat je zegt, dan kennen ze dat maar vast voordat je erop gaat!
Nynkster wat een kanon van een bijleespost, lief dat jullie er zoveel tijd in steken!
Wel grappig om die gebitselementen zo te zien liggen en fijn dat de ervaring goed was. Ik had precies zo'n goede ervaring met de tandarts die ik in september had die precies zo te werk ging als jouw tandarts Nynkster
Fabian is gisteren naar zijn revalidatie plekje gegaan. Als een mak lammetje liep hij de trailer op. Eenmaal aangekomen met twee touwen naar de binnenbak geleid (die half afgezet was). Eerste paar meter begon rustig en toen begon de steiger/bok/4 benen de lucht in sessie, maar we hebben het veilig en relatief rustig kunnen omzetten naar beheerste draf aan de longe

Gelukkig heeft hij geen conditie dus na een kwartier stond hij helemaal te dampen en diep te ademen.
Vanochtend weer geweest en hij was echt al 10x rustiger! Niet meer gesteigerd, aan de longe nog wel van vreugdesprongen en bokken, maar hij was helemaal op ons gefocust! Zelfs nog kunnen afsluiten met rustig stappen met een boog in de leadrope dus dat was super fijn!
Morgen gaan we weer samen en dan denken we dat ie al aan het einde van de sessie los kan!