Moderators: Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
Nynkster schreef:Ik heb het eerst met normaal hoofdstel en trens gedaan een aantal keer. Maar aangezien ze toch met menhoofdstel en menbit voor de wagen moet vind ik her wel zo eerlijk om dat bij het droogmennen al te introduceren. Als dat straks voor de wagen nog moet vind ik dat te laat. Nu went ze eraan.
Vind mennen met trens toch minder fijn.. als je echt een keer hard moet remmen of als ze op hol gaan dan trek je toch wel aan de teugels. En dan heb ik liever een recht bit dat ze terug getrokken wordt dan een trens dat haar mond bijeen getrokken wordt.
Lang verhaal maar hoop dat het een beetje te begrijpen is :’)
kleinvosje schreef:Helaas, het is niet goed gegaan de eerst nacht. Was ook meteen de laatste nacht. Hij heeft alle draden kapot getrokken. Paarden los, schapen ontsnapt. Paarden moet daar dus asap weg, stalbaas wil em niet meer daar hebben. Zit er even doorheen...
SBravour schreef:Jeetje Marijke..... Atrose is niet niks om te horen over je jonge gup. Wat is het plan van aanpak nu voor de tijd?
Ik dacht vandaag lekker te gaan longeren, nou ik merkte aan haar datze onwijs veel energie had. Toch bleef ze super braaf, heb heel kort beide kanten een rondje draf gevraagd en wat oefeningetjes aan de hand á totaal 10 min. Merkte dat ze zichzelf heeeeeel lief beheersde maar dat het van binnen kriebelde, de lieverd Toen gauw belonen, deken op, paddock in. Én daar begon ie hoor, 3kwartier bokken springen steigeren sprinten, in haar eentje, geen één deed mee![]()
Paardenfan25 schreef:xApple schreef:Welkom!
Maar hij is geen volle fjord zeker? Of heeft hij een andere stamboeknaam?
Jawel hoor; Belgisch stamboek. Ik kocht ruim 2,5 jaar geleden een, toen, 7 jarige fjord. Dacht, ik koop er wel een shetje bij voor gezelschap. Vorige eigenaresse had nog 1 jarige hengst te koop. Deze heb ik maar meegenomen, onder het mom van; we zien wel......![]()
Tsja, en dan wordt het nu tijd om er iets mee te gaan doen. Hij is er wel steeds meer aan toe. Is echt dol op aandacht en gezelschap. Heb zelf helaas weinig tijd, maar nu goede bijrijdster voor mijn andere fjord gevonden.
Gebruikers op dit forum: _kimm, bonnie1998, Eefsel2109, senna21, SentiBot, Sintara en 4 bezoekers