Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 19:41

Hallo! Mag ik mij hier ook nog melden? Ik heb een Andalusier ruintje die dit jaar 4 wordt! Dit jaar wil ik rustig gaan beginnen met beleren :)

Enzo Alano
Volg ons op Instagram! @andalusianenzo

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:54

Haha wat leuk, zo snel al zo veel reacties! Bedankt :D

Het gaat om mijn baby Enzo, ik heb hem gekocht toen hij 5 maand was. Dus al 3,5 jaar in mijn leven <3
Enzo is een Andalusiër van nu denk ik 157. In april wordt hij 4 jaar.
Hij gaat nu steeds wat vaker mee als handpaard. Ook kent hij wat vrijheidsdressuur. Ik ga nog beginnen met grondwerk, en ik wil heel graag met hem starten met het werken aan de hand. Ik moet alleen nog iemand vinden die les geeft in de buurt van Zwolle die bij ons past.

Dit is Enzo <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als baby
Afbeelding
Afbeelding

Enzo Alano

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:26

BrechtCarlos schreef:
Wat een leuke fotos! Knap paard. Ik kom ook uit Zwolle en heb een portugese.

Oh echt!! Wat leuk zeg! Heb je foto's van hem/haar? En sta je ook opeen stalling rondom Zwolle?

Enzo Alano

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:26

carika schreef:
Enzo is leuk! Ik ben benieuwd hoe hij uitgroeit, Andalusiër zijn toch ook laatbloeiers?

Zimba staat nu ook op de wachtlijst van feather light. Eerst ga ik zelf aan de slag en dan mag zij hem een paar weken doorrijden.

Dank je! Ja klopt. Vandaar dat ik eigenlijk nog niks met hem doe/heb gedaan. :)

Enzo Alano

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 20:31

Zo, jullie gaan hard! Mega bijlees post:

blz. 65:
BrechtCarlos: Wat leuk, ik weet eigenlijk helemaal niet waar dat is haha. Wat een mooie dame heb je!

Kabayo: Wow, wat balen van het ijzer! Apart dat ze dat met een draaibeweging eraf kan krijgen.. Stoer dat je er op hebt gezeten!

_Zoe: Heerlijk! Ook al er op gezeten. Had je nou ook een PRE veulen? En is dit ook een PRE?

moonprayer: Thanks voor de tip! Wat goed van het dekje. Ik denk er persoonlijk niet te veel over na. Ik denk altijd, als je zelf te veel nadenkt over hoe spannend hij het wel niet (kan) vinden, vinden ze het vaak ook spannender omdat ze jou spanning voelen..

Amado: Wat een knapperd!

blz. 66

xApple: Wow! Nu al zo hard verharen!

Cera_D: Enzo staat ook lekker 24/7 buiten zonder deken :)

kleinvosje: Och jeetje.. Wat vervelend zeg.. Allebei is niet best! Inderdaad stom dat ze soms niet kunnen praten.. :(

Kabayo: Spannend naar de tandarts!

Nynkster: Ah wat een mooi halstertje!

blz: 67
moonprayer: Super van de deken zeg! Staat hem goed!

Kabayo: Wow wat is Zilver knap zeg! <3

Nynkster: Wow mooie pony zeg! Mooi geschoren ook. Mag ik vragen waarom jij scheert? Wordt er al gewerkt met haar?

BrechtCarlos: Wauw wat een mooi zadel zeg!

Cera_D: Mooi hoofdstel! Ik vind de Micklem ook zo fijn. Jammer dat ze zo duur zijn.

blz: 68

HopeMyDay: Ik ga Enzo bitloos beleren :) In eerste instantie. Mocht dit niks zijn, dan een bit er in.

Caily: Goed bezig! Phoebe is een knappe dame hoor! :D

xApple: Wat is Lars een knapperd!!

Paardenfan25: Wat een prachtige fjord zeg! Mooi zo'n licht kleurtje!

Blz: 69
kleinvosje: Oh jeetje het was mij nog helemaal niet opgevallen dat je niet in NL woont. Lijkt me best lastig zo!

Caily: Oef.. Pittig in de horeca werken.. Respect!

Kabayo: Jullie staan echt prachtig samen! Echt een hele mooie fries! <3

xApple: Wow wat goed! En wat een schatje! <3

_Zoe: Zoooo die is stoer!!!! <3 Prachtig dier!

moonprayer: Wat een heerlijk bakkie! Echt een lieverd lijkt het :)

BrechtCarlos: Knappe Estrella! Hoofdstel zit mooi zo :)

Murosch: Jeetje.. Wat pittig allemaal, heel veel sterkte gewenst en gecondoleerd.. Y;( Wat een geweldige leeftijd heeft Fonia al zeg!

Blz 70:
Nynkster: Och wat een knappe! <3

mavantos: Ook een knap ding zeg!

Blz: 71

Ben ik er al bijna? :')

SVRL: Hahaha! Zeg, zadel, waar ga je met dat paard heen?! :+

Murosch: Hoofdstel staat hem goed! Erg mooi :)

wennie19: Welkom! Wat een mooi eigen gefokt paard! Mag je trots op zijn :)

Blz 72:
k_m: Welkom, knappe schimmel! :)

_Zoe: Leuk, heerlijk dat ze samen kunnen spelen. Hou jij hem hengst? Om er mee te dekken?

kvulden: Goed bezig! Lekker een stukje wandelen. Komt vast vanzelf om wat verder te gaan. Beter iets voorzichtiger bij drukke wegen dan ongelukken!

Kabayo: Wow hele mooie stallen inderdaad! <3

_Zoe: Ah ik zie dat er al antwoord is gegeven op de vraag die ik hierboven ook heb gesteld haha! Duidelijk!

Ik heb afgelopen jaar voor het eerst mee gereden met de Autumn Desert Trail, was zooooo gaaf!! :):)

Nynkster: Wow prachtige wagen!!

SVRL: Goed nieuws zeg! Rocky's zijn echt prachtig!

Blz: 73:

k_m: Wat goed van het longeren! En jeeeeej! Oortjes foto!

Meeting lijkt me best leuk, ookal ken ik eigenlijk nog niemand omdat ik zo nieuw ben hier :o
Ik woon in Zwolle.

AnnetteFlame: Enzo krijgt alleen een beetje eten als hij wat gedaan heeft. Hij krijgt een mengelmoesje van Cavalor FiberForce met Havens Natural Balance met zo weinig mogelijk suikers. Mijn paarden zijn allebei een beetje dik namelijk. Ze staan allebei 24/7 buiten in een mega weiland en krijgen hooi en wat kuil bijgevoerd.

moonprayer: Goed bezig! Mooi ontspannen foto :)

Woei! Laatste blz, 74:

Nynkster: Wauw mooi zeg!

TinekeVD: Aaahh wat gaaf!

Zo, dat was mijn bijleespost haha. Ik hoop dat ik het nu wat beter bij kan/ga houden. Ik heb het best wel druk, dus niet altijd tijd om gelijk te reageren haha!

Naast Enzo heb ik op dit moment nog 2 paarden. Allemaal PRE's :) Een 8 jarige ruin Vigo, en een 16 jarige merrie Superticiosa II (Faye). Faye komt van de stichting paard in Nood Spanje, en het is de bedoeling om haar te verkopen.... Helaas heb ik nog steeds geen paspoort ontvangen uit Spanje na een half jaar.

Gister heeft Enzo voor het eerst een zadeltje op gehad! Hij heeft van de zomer wel is mijn barebackpad om gehad, maar dat telt niet haha! :D

Afbeelding
Afbeelding

Vigo:
Afbeelding

Faye:
Afbeelding

Enzo Alano

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie