Dappere vriend heb je xApple, mijn vriend houdt niet zo van paarden haha, dus des te leuker om te zien dat jouw vriend zo geïnteresseerd is! En brave Lars natuurlijk! Knap dat het sturen zo goed ging! lijkt me ook een heel trots moment!
Ken lekker op de wei, heerlijk genieten is dat

Brave Zilver, jammer van de tegenvallende resultaten, maar hey het was wel weer een mooie ervaring voor haar. Rijden ziet er goed uit. Balen van je bekkeninstabiliteit, domme vraag hoor maar is dat tijdelijk of kan dat verbeteren?
gefeliciteerd met je wp Mirjamalvaro! Leuk he longeren zonder tuig! Dan voel je echt een soort connectie met je paard
haha Amado met dat muziekje, je ziet hem echt zo kijken alsof hij niet snapt wat de bedoeling is haha
Longeren ziet er goed uit Wennie! staat hem goed
Nynkster jouw (vriend zijn) bleeksheetje is zo knap he!! Caia ziet er goed uit! Nu hopen dat Lina snel hengstig wordt

Nogmaals Kleinvosje sterkte met je besluit, is niet niks om zoveel kilometer van je paard te zitten en dan zulke beslissingen te moeten maken

Wij hebben vandaag ons eerste les gehad op deze stal met een nieuwe juf en wauw wat is ze fantastisch! Heeft dezelfde denkwijze als ik, eerst alles op de grond voor elkaar hebben voor überhaupt nadenken over opstappen. En ook met ruitermak maken eerst 100x op en afstappen en dan pas denken aan bewegen.
Maargoed vandaag hebben we ons gericht op longeren en dan vooral rust. Hij heeft nogal voorwaartse drang en dat is heel fijn om mee te werken want hij luistert heel goed, er is/was alleen niet echt rust. Dus we hebben geoefend op op de cirkel hem stil te laten staan zonder aan de lijn te trekken of zelf al te veel te bewegen. En ontspanning, laat hem maar een paar minuten lekker stilstaan zonder nieuwe opdracht. Was echt een hele fijne les! Maandag weer verder