Wat voor paarden heb jij gereden?

Moderators: RianneH, Neonlight, Lous, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 08:16

Ik heb nu een eigen Fjordenmerrie. Type liever lui dan moe en over het algemeen heel braaf.

Als kind op de manege reed ik liever op de wat grotere paarden. Zowel ruinen als merries gereden. Daar een tijd lang een vosse merrie als favoriet gehad, dat was denk ik een E-pony.

Een vriendinnetje van me vroeger had een eigen pony die ik nog wel eens verzorgde en dat was ook een merrie, maar wat kleiner; een C of D pony.

Toen even gestopt met rijden en als jong volwassene weer op een manege begonnen, waar ik op een gegeven moment graag op een kruising Fjord merrie reed. Ik denk dat dat ook een D pony was. Het hoefde opeens niet zo groot meer voor mij. :')

En kort daarop kocht ik mn eigen Fjordje! Ik wilde eigenlijk liefst een ruin maar ik kwam thuis met een merrie. :')
Sinds ik haar heb nog wel eens op paarden van stalgenootjes gereden. Grotere paarden en voornamelijk ruinen. Maar ik voel me toch het beste op mn Fjordje. <3
En sinds ik over ben gestapt op Western met mn Fjordje heb ik wel eens een paar Western lesjes gereden op Western getrainde paarden. Waaronder ook een keer een Quarter hengst. Dat was wel een leuke ervaring!

kerstmuts :j Nu met aanklikbaar onderschrift:
Fjord. Feel the difference!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie