Paarden die in 2019 beleerd gaan worden!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 19:55

belletjhee schreef:
Ik meld me ook! Afhankelijk van hoe Murphy zich lichamelijk ontwikkeld aankomende periode,wil ik volgend jaar rustig aan beginnen met zadelmak maken. Wel heeft hij wel eens een zadel opgehad!

[ [url=m/SxhCHd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IqC5qW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wat een onwijs gaaf paardje zeg!! <3

Jila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 20:10

Ik volg! Ik heb ruim een maand geleden een compleet groen paardje van 4,5 gekocht. Ze heeft enkel in de kudde gestaan, kende nog niks en was erg bang voor mensen. Wil haar aankomend voorjaar zelf bitloos gaan inrijden onder begeleiding. Nu alleen nog maar bezig met de basics zoals borstelen, hoeven uitkrabben etc. Ook wandel ik buiten met haar aan de hand om haar verkeersmak te maken, dat gaat erg goed.

Dit is Jila:

Afbeelding
Ik heb nog nooit eerder zelf een paardje vanaf nul beleerd dus ik lees graag mee.
Laatst bijgewerkt door Jila op 25-11-18 20:36, in het totaal 3 keer bewerkt

Jila

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 23:01

Remark schreef:
GaelleS, dat kan ik mij voorstellen. Ik voel mij ook echt bevoorrecht dat ik zo dichtbij het strand woon.

Dat is fijn Seven. Hoe krijg je haar dan terug? Zadelmak of al licht aangereden?

Heerlijk dat dat zo kan Barbet! Ik denk ook dat als er vertrouwen is, dat het beleren een stuk rustiger verloopt.

AM_horses, gewaagd om met twee paarden voor het eerst naar buiten te gaan. Altijd fijn als zo’n eerste keer goed verloopt.

Wat een leukerd Jila, welk ras is het?

Prachtige foto xpattustagor! Wat lekker dat jouw paard helemaal heeft kunnen uitgroeien.

Ze is een lusitano! (zonder stamboompapieren). Ze is 4 maanden geleden vanuit Portugal naar Nederland overgekomen. Kreeg toevallig gisteren bericht dat ik wellicht 2 voor de prijs van 1 gekregen heb, want ze heeft blijkbaar bij de vorige eigenaar met hengsten in de kudde gestaan en haar weidemaatje bleek drachtig.. Dus wie weet nog een lusitano op komst:')

Grasbuik of babybuik??
Afbeelding

Jila

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:37

fransje23 schreef:
Jila, laat je geen echo maken om het zeker te weten? Buik zo inderdaad door dracht kunnen komen, lijkt wat laag te hangen op de foto.
Wel een goede deal twee halen, één betalen ;)

Jawel, dinsdag over een week komt de veearts een echo maken. Even afwachten dus, spannend!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie