Equus veulenopfok

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Spritz

Re: Equus veulenopfok

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 22:07

Wat een leuk topic! Ik heb mijn 2,5 jarige valk hengst in september al opgehaald ivm klaarmaken voor de HK. Maar ook super te spreken over deze opfok! Heerlijk dat ze 24/7 naar buiten kunnen, ze zien er ook altijd top uit.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 16:22

ClauH schreef:
Citaat:
Wat een leuk topic! Ik heb mijn 2,5 jarige valk hengst in september al opgehaald ivm klaarmaken voor de HK. Maar ook super te spreken over deze opfok! Heerlijk dat ze 24/7 naar buiten kunnen, ze zien er ook altijd top uit.

Deze toevallig Spritz?

[ [url=m/ocW7Qb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, dat is mijne! Ik weet niet zo goed hoe ik hier een foto geplaatst krijg maar je herkent m nu niet meer terug hihi.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 18:50

ClauH schreef:
[ Video ]

Kijk Spritz hier waren ze nog klein :')

GJ9 staat die donkerbruine met brede bles er nog? Zie filmpje...

Oh wat leuk om te zien! Kleine gup <3 hij zag er 2 maand geleden zo uit, en nu nog mooier! Vind ikzelf dan hahaha
Afbeelding
Heb je ook een recente foto van jouw paard? :D

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:22

Wat lief, dank jullie wel!
Hij staat ingeschreven bij het NWPCS, welsh. Zijn vader is een Duitse hengst, Dance Star AT. Moeders vader is Power and Paint, zit aardig wat Duits bloed in dus :)

ClauH, ah lekker nog puppy zijn! Ik vond het ook wel vroeg om hem al aan t werk te zetten maar je moet wel als de HK in februari is.. gelukkig staat hij op een heel fijn adres waar hij zeker niet wordt overvraagd en ook nog lekker paard mag zijn. Wat een glimspiegel was je paard zeg in de zomer :D
Heeft Arjen jou met het ophalen ook moeten helpen met laden? Vond dat erg gaaf om te zien, ondanks tegengestribbel blijft hij zo rustig en staan ze er ook zo in.
Laatst bijgewerkt door Spritz op 27-12-18 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:22

ClauH schreef:
Succes ermee, ik hoop dat hij goedgekeurd wordt!

Bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie