Hoop volgende weekend weer langs te kunnen

GJ9 schreef:ClauH schreef:Heeft iemand hier er ook een twee jarige staan?
Die van mij heeft bij de hengstveulens gestaan destijds.
Hij heeft er niet heel lang gestaan want we konden onverwacht een wei hier om de hoek huren en hebben hem naar huis gehaald.
Niet omdat we ontevreden waren hoor, integendeel, ik vind het een top plek.
Het lijkt me leuk te zien hoe zijn vrienden gegroeid zijn. Hij was beste maatjes met een met een ramshoofd, een donkere groninger, een kleine zwarte met brede bles, een kleine valk en een tinker. Het buitenbeentjes clubje noemden wij het
Ja, ik heb een 2-jarige hengst daar staan
Ze waren met z’n tweeën later gekomen, een vos en een bruine. De grootste van de club toen, allebei KWPN Gelders
[ [url=m/IY1hnX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Evita_3 schreef:Bedankt Nickeltje! Heb de mijne er ook tussen gespot! Ze begint wel echt een naarling te worden...
Ik keek vorige keer ook naar de jaarlingen/twenters, het is haast niet te geloven dat onze ukkies daar volgend jaar ook staan en zo groot zijn.
Ik ken jouw Cashmiro nog wel van zijn geboorte topic Silly! Hij is wel echt enorm!
Kelan schreef:Dat ziet er gezellig uit!
(die van mij heeft zich vakkundig verstopt tussen alle andere 1 en 2 jarige hengsten, ik zie hem er zo niet bij staan
)
Ldenboer72 schreef:Ik ben ook geweest vanmiddag. Heerlijk geknuffeld met mijn friese meisje..ik zag her en der wel wat snotneuzen en hoorde er een paar hoesten. Zal denk ik continu wel wat heersen op een opfok. Ze stonden er allemaal weer heerlijk bij iig. Leuk al die foto’ s nickeltje!! Jij heb je paarden hier in pension staan??
Cheytjuh schreef:Is bij hun geen probleem zo uit mijn hoofd, er zijn ook wel eens paarden ziek die naar de kliniek gaan voor even en dan komen ze later gewoon weer bij de groep in zodra ze 'thuis' komen.
Gewoon even overleggen.
Hier castreren wij ook met 2 jaar maximaal, sowieso voor ze naar huis komen.
Gebruikers op dit forum: eva1969, oscar1996, Pauline_567, Titsia en 13 bezoekers