Moderators: Melissa0304, RianneH, Neonlight, Ymor, balance
Jet schreef:Op zich heel slim zo'n airvest Mo. Je hebt alleen grote kans dat als je eraf valt en je komt op een steen of boomstammetje o.i.d., dat ding wel scheurt. Tenminste dat was wel zo met de airvesten waar ik van weet. Misschien is het ontwerp inmiddels wel beter geworden hoor, dat zou kunnen, maar misschien is het wel iets om na te vragen hoe dat zit voordat je zo'n dure uitgave doet.
En gaaf dat je gewoon vanuit menpositie zo kunt oefenen met enge dingen. Ik weet niet hoe Elvee daarop zou reageren, misschien moet ik dat ook maar eens proberen.
Whupp schreef:Even bijgelezen hoor, wat vervelend dat je er zo afgevallen bent. Lastig is dat, als ze opeens omdraaien kun je echt niks meer. Ik denk dat je methode om met het mennen bezig te gaan een erg goede is! Ze moet toch echt meer op haarzelf leren vertrouwen. Of in ieder geval, de schrikreactie kunnen leren managen. Denk dat je echt lekker veelzijdig met haar bezig bent!
Wandel je eigenlijk ook wel eens met haar buiten? Is ze dan ook zo als onder het zadel alleen of een stuk minder? Met een van de tinkermerries waar ik mee gewerkt heb, is het zo wel gelukt om haar uiteindelijk ontspannen zelf alleen op buitenrit te krijgen. Eerst liep ik ervoor, daarnaast steeds meer ernaast ter hoogte van het zadel. Toen had ze op een gegeven moment door dat ik er ook ben als ik niet op haar zit en haar dan ook nog kan leiden en vertrouwen kan geven. Maar, dit was wel een staker in plaats van dat ze omdraaide en wegrende.
Sintara schreef:Het lijkt toch weer een stuk beter te gaan Mo. Ik lees tenminste veel lol in je verhalen. Ik vind dr vlechtjes aan beide kanten heel schattig! Heb je het idee dat dr oornetje helpt?
Monique1963 schreef:Hi Sintara (hoe vaak ik al niet Sinatra geschreven heb, LOL) ja humor die pippie staartjes. Volgende keer laat ik ze opzij staan, hahaha. En inderdaad heb ik ondanks de val, veel plezier met haar. Ik vind dat ze wel anders is met een oornetje, maar ik weet niet of dat een positieve ontwikkeling is. Ze lijkt dan iets te horen, maar ze weet niet precies wat ze hoort en het lijkt dan of ze zich meer op het geluid wil richten om het beter te begrijpen. Dus ik denk wel zeker dat het het geluid dempt, maar ik weet niet of het haar helpt. Moet ik nog iets langer ermee werken.
jeetje77 schreef:Wauw wat een topper. Die is haar geld idd waard. Je had hier al over geschreven met je 2 opvangers, maar dit is ook echt weer heel mooi.
pien_2010 schreef:Jammer dat ze hier niet kan komen. Voor zo iemand wil ik ook wel meer betalen.
Sintara schreef:Wauw wat een goede ervaring! Vind het wel bijzonder hoor. En Callas blijkbaar ook, als ze haar meteen wilt volgen
Gebruikers op dit forum: _Lotte_, Amber812, annaburg, beestenfreak, Blaze08, Blaze1994, Chichika, Floor24, Goldwynn, HorsePhoto, Inney, Isabel_k, janneke_S, Jenkins, Jette, joep1970, Knollboll, leestmee, m0niekkkie, MarinkeB, Myrthe_bz, Neon, PetalBot, puppy1128, Rupser, sandra1312, Sanne_com, sberg, SentiBot, speedfiets_2, stella92, Tarasflow, Twirrewyn, vaaleriee, Wiskey1, xMarlissa, XxMariellexX en 20 bezoekers