Cera_D schreef:Wat fijn dat je eindelijk de boxen kan gebruiken! Gaat jullie allemaal weer veel rust en regelmaat geven, kan me heel goed voorstellen dat dat voor iedereen fijn is na Shadow![]()
En wat bijzonder van Poupette, zou het ook kunnen zijn dat ze vroeger die knuffels en kriebels bij Shadow haalde en dat nu mist dat ze daarom jou opzoekt.
Helemaal zeker weet je het natuurlijk ook nooit...
Is ook een mogelijkheid. Ik heb geen idee, maar profiteer er fijn van. Het maakt de relatie tussen haar en mij enorm veel leuker en toegankelijker. Er was maar heel weinig toegankelijkheid van haar kant. Toen ze kwam met Callas, was ze nog getraumatiseerd. Dat heb ik gelukkig kunnen wegnemen en ik kon haar poetsen en voetje optillen etc, maar close zijn we niet geworden. Ze is in de Shadowtijd nog nooit zelf naar me toe gekomen, tenzij ik wat lekkers had. Ze hinnikte wel altijd naar me en doet dat nog steeds. Ik ben in ieder geval blij met deze ontwikkeling.
Zometeen gaan de meisjes weer in de boxen en dan wat langer om hooi te eten en dan zonder mij in de boxen erbij. Ik kan het vanuit het huis in de gaten houden.