Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
pien_2010 schreef:Dank Pientje!Proficiat Monique!!!
herr_balou schreef:Volgens mij is de meest belangrijke stap bij de introductie van de clicker overgeslagen. Namelijk "click" = "altijd voerbeloning". Je kan dus ook niet een clicker-training doen met een ander dier erbij dat ook clicker-training krijgt. Behalve als je een aparte click-toon per dier gebruikt.
Misschien is het een idee om eerst iets meer in de theorie van clicker-training te duiken ipv youtube filmpjes als voorbeeld gebruiken?
Cera_D schreef:Veel plezier vandaag!
Het targetten is echt mega leuk, ik ken nog geen paard wat er niet enthousiast van wordt![]()
Ik denk ook dat het Callas wat duidelijkheid gaat geven, nu moet ze actief opdracht x uitvoeren voor de click + het snoepje terwijl ze eerst 'alleen maar moet staan' en juist dat is voor een ijverig paard (voor snoepjes dan) zooo moeilijk
herr_balou schreef:Volgens mij is de meest belangrijke stap bij de introductie van de clicker overgeslagen. Namelijk "click" = "altijd voerbeloning".
Citaat:Je kan dus ook niet een clicker-training doen met een ander dier erbij dat ook clicker-training krijgt. Behalve als je een aparte click-toon per dier gebruikt.
Citaat:Misschien is het een idee om eerst iets meer in de theorie van clicker-training te duiken ipv youtube filmpjes als voorbeeld gebruiken?
Peetstap schreef:als er een is die zich goed voorbereid en ook al praktijk ervaring heeft uit haar verleden , is het ts wel.
Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, abbij, alweerkwijt, Emoreoa, JeRekers, Karma_k, mariettek, Merel___, petje86, xPearl en 17 bezoekers