[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-17 14:46

hahaha Pien, ja, je moet (watersnood)rampen maar relativeren denk ik dan maar...

Maikeltje ik heb ze maar mooi binnen gelaten.

Joey, nou het was eigenlijk zo. Mijn vriend is een schat, maar je moet hem niet wakker maken. En je moet hem zeker niet wakker maken voor panieksituaties die niet acuut zijn in zijn ogen. Aangezien dit niet acuut was, was ik er niet zeker van of ik hem ervoor kon wakker maken, hahahaha, dus heb ik het gefilmd en heel voorzichtigjes hem wakker gemaakt met de opmerking dat ik dacht dat het misschien verstandig was als hij even naar het filmpje kon kijken... Hij was zó uit bed! Daar waar je hem ziet scheppen etc was dus ook zo uit bed, vandaar geen jas aan etc.

Next update.

14-2-2017
We zijn weer thuis, nu geen vertraging gehad itt de heenweg waar we 3 uur vertraging hadden door sneeuw in Duitsland. We vlogen weg met zon in Frankrijk, raar was dat. Beesten gelukkig allemaal goed gegaan met de oppas. Maar ze hebben hier nog erger regen gehad dan vorige week! En het hoost nog steeds. Weer een rivier over het erf. Erger dan vorige keer en de studio staat nu maar meteen gelijk blank. Not funny. Uithuilen en opnieuw beginnen...

16-2-17
Bubbels doet het eigenlijk hartstikke goed op de pijnstillers, daar ben ik wel blij mee. Ik wil er niet over nadenken wat er gebeurt als de kuur klaar is, deze troep mogen ze niet altijd hebben en dat betekent als het op is dat de pijn terug gaat komen en wat dan...
https://youtu.be/1TpqrXrbIE8

Het water is onder controle. Erwin heeft vandaag weer de hele dag staan scheppen. Grint dat 40m verder ligt weer terug in die gleuf die weer helemaal uitgehold was. De buurman beneden had nav die eerste hoosbui paar weken terug hun gaten in hun erf met beton opgevuld. kom ik er daarstraks langs is hij ook aan het scheppen. Die plakken beton waren blijven staan maar eromheen was heel zijn erf de weg af gespoeld, dus hij stond ook beneden in het dorp zijn grint weer op te halen. .

25-2-2017
Mijn ijzerwerk is uit mijn been. Ik ben erg opgelucht, ook omdat ik emotioneel nu een periode lijk af te sluiten. Die pijn in mijn been herinnerde me altijd en ieder moment aan het ongeluk. Maar goed, alles is goed gegaan en de napijn valt reuze mee. Als ik lig voel ik bijna niets meer. Ik krijg nu iedere 3 dagen wijkverpleging en heb ontstekingsremmers die ik moet slikken, maar de hechtingen lossen van zelf op. Ik ben wel errug moe door de narcose maar heb niet kunnen slapen vannacht, niet dat ik pijn had, nee, ik had overal jeuk in mijn lijf door de narcose! Net of er mieren onder je huid lopen.

Afijn, ik hoop dat ik snel weer echt kan lopen dan kan ik in ieder geval aan de hand trainen met Callas. We gaan het zien.

1-3
Met mij gaat het best wel goed. Het weekend ging als een speer, kon ik ook goed lopen, maar de wondpijn is nu aanzienlijk. Maar niet miepen, over een poosje is het helemaal goed en is het allemaal voorbij. En nu wil ik lente! De zon schijnt alweer een poosje hier, op gisterenmiddag regen na, maar ik wil nog meer zon!

2-3-17
De zuster is net geweest. Het is niet goed. Het is niet ontstoken maar wat ik voelde zijn de hechtingen. Omdat mijn been dik blijft snijden de hechtingen door het vlees en spring de snee open. En dat dikke been komt weer omdat ik niet genoeg rust. Maar ja ik wil mijn vriend ook niet wéér met alle dieren belasten. Dus terug naar af. Dat been moet slinken. Ze heeft nu zwaluwstaartjes op de plek van die hechtingen gedaan en toch behalve plakverband, wat ze iedere keer deed, toch ook een strak rekverband om het zwellen tegen te gaan. Ik moet met ijs en zo aan de gang en het omhoog houden. Maar ja, ik heb geen vriezer. En als ik niet beweeg dan moet ik trombose prikken en daar zit ik ook niet op te wachten! Dus het is niet makkelijk om een goed evenwicht in rust en bewegen te vinden. Ondertussen mag ik niets met Callas doen. Het risico dat de hechtingen allemaal door het vlees snijden is té groot.

3-3
Om vriendlief niet met mijn dieren te laten ploeteren, doe ik een klusje van een half uur (net Bubbles en shadows landje ontdrolt) en dan op de bank met het poot omhoog en fietsen in de lucht. De wijkverpleging was er vanmiddag weer en nu leek het toch netjes dicht. Mijn kleine sneetje (hahaha) op de rechterkant van mijn voet waar ze die pin uitgetrokken hebben uit het bot, die doet eigenlijk veel zeerder dan de linkerkant van mijn voet met de grote snede. Toch heb ik net wel weer zelf de helft van de stallen uitgemest en alles met de dieren zelf gedaan. Ach ja, het is nu precies pas een week, dus wat wil ik nou...

Zaterdag 4-3-2017
Nou zitten we weer in een sneeuwstorm! Er ligt al meer dan 10cm sinds vanmorgen 6u en het gaat maar door. Wel heel erg mooi. Maar paardjes kunnen niet naar buiten vanwege Bubbles. Ik durf met haar niet over het erf, als ze glijdt... En als ik Callas en Poepie wel buiten zet, dan eet Bubbles weer niet. Zucht. Dus laat ik ze voorlopig maar ff binnen en dan vanmiddag misschien om beurten naar buiten. Mijn voetsporen van daarnet zijn alweer volgesneeuwd! Dat wordt weer een hoop water. Maar die 2.8cm regen die ze voorspeld hadden, is dus sneeuw geworden.

Callas is mijn alles
Het tij keren kan dat? Doorzetten of verkopen, dat was de vraag na de val, lees hier meer :
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat?

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 15:26

Monique1963 schreef:
De buurman beneden had nav die eerste hoosbui paar weken terug hun gaten in hun erf met beton opgevuld. kom ik er daarstraks langs is hij ook aan het scheppen. Die plakken beton waren blijven staan maar eromheen was heel zijn erf de weg af gespoeld, dus hij stond ook beneden in het dorp zijn grint weer op te halen. .
_O- Dit is de reden dat ik je topic zo verslavend vind. Het is lang geleden dat ik zoveel op Bokt te vinden ben en dat heeft met jouw topic te maken Monique. Het is gewoon verslavend. Ik ben hikkend van de lach gaan douchen want ben een beelddenker en ik zie dit dus helemaal voor me...en jaja ik weet dat dit eigenlijk helemaal niet grappig is ~~}> , maar het is zo hilarisch geschreven.

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 15:27

Vind het wel echt vervelend voor je steeds met iets positiefs gebeuren er tig niet positieve dingen. (Been /overstroming/bub/eend) :( hoop dat je nu echt alles heb gehad! En op naar de droge dagen en lekker met Callas aan de slag

Naomie

TanteFlavie

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 16:03

Heerlijk topic! Er is een groot schrijver aan je voorbij gegaan!

En wat die draadjes betreft.... ooit heb ik zwaar allergisch gereageerd op die "zelfoplossende hechtingen", ik was toen helemaal naar "af"... lelijke littekens geworden ook...

Vrienden verhuisden ook naar Frankrijk, ook op een helling.... hebben nog géén hoosregens meegemaakt... euh, zal ik je filmpjes doorsturen? :D :+

Pluk de dag!

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-17 17:32

Afbeelding

9-3
Ik ben kapot van verdriet. Loop alleen maar te janken. Maar ik weet dat ik de enige juist beslissing voor haar mag nemen. Bubbles laten we morgen om 15u inslapen.
Enorm verdrietig maar van de een op de andere dag gaat het verschrikkelijk veel slechter. Sinds gisteren loopt ze zelfs op pijnstillers, nog maar op twee benen. Heb de dierenarts een filmpje gestuurd van hoe ze lijdt. Die vindt nu ook dat het niet meer kan.
Spoiler:
(voor bokkers die willen kan ik via een pb de link naar dat filmpje geven. Maar ik zet het hier niet neer. Het is te heftig.)

Dit is de vierde keer dat ik een dierenarts vraag om haar in te laten slapen. Als ze nou weer morgen ineens goed loopt of als de dierenarts toch zegt het kan nog wel ff, word ik gek. Ik ben dan in staat om een nood-slager te bellen om het dan hier thuis te laten gebeuren, dit is gewoon lijden, echt lijden als in dierenmishandeling. Ik begrijp niet dat ze zelf nog wil. Haar liefde voor Shadow houdt haar letterlijk op de been. Maar goed, ik loop nu dus al te janken.

Het was ook nog eens een rampdag. Heb voor het eerst weer met Callas grondwerk gedaan, ik móést met haar aan de gang vond ik want anders is ze veel te lang niet echt door de hand gegaan en ze is er maar 10 dagen uit en vindt het erg moeilijk om weer mijn leiderschap te accepteren, dus dat ging he-le-maal niet. Ik was er ook met mijn gedachten niet goed bij natuurlijk, dus ik had het eigenlijk ook niet moeten doen.
Toen kon Bubb niet bij de rest, dus haar met Shadow apart bij de stallen gelaten, want ze kan amper 2m lopen. Om hun wat meer ruimte te geven, vooral Shadow, zet ik alle boxen open... heeft hij van de drinkbak van Callas de dop eruit gejeukt met zijn kont, alle twee de boxen blank en de gang ervoor! Alsof ik nog niet genoeg water heb gezien de laatste tijd.
Daarna liepen ze met zijn tweetjes in de schrikdraadveer (spanning was eraf), schrikdraadveer helemaal zielig uitgerekt tot 20m. Ik heb door mijn tranen heen staan brullen van de lach, geen idee waarom. Beetje emo.

Ben verder alleen maar met Bubb bezig geweest. Me realiserend dat voor alles wat ik nu doe het de laatste keer zal zijn. Laatste keer ochtendvoerbeurt. Laatste keer drama van pijnstillend poedertje. Laatste keer deken af om even de zon op haar rug nog te voelen. Laatste keer poetsen. Laatste keer haar mestdrolletjes opharken. Laatste keer haar verwennen met lekkere hapjes. Laatste keer knuffen. Laatste keer dat ze haar hoofd op mijn schouder liet rusten zoals ze altijd deed als ze haar been wilde ontlasten. Laatste keer avondvoeren, maar dat wilde ze niet meer. Overdag nog wel. Wat is dit k*. Je weet dat je in het algemeen je dieren overleeft, maar toch kun je niet voorbereid zijn. Never.

We hebben uitgebreid overlegd ook telkens contact met de dierenarts om vragen te stellen en we gaan het morgen in de stal doen. Voor haar box en de rest van de pony's gewoon in hun eigen box. Zodat er zo min mogelijk verandert voor haar. Ze kan dan Shadow zien, dat is voor haar het belangrijkste. Ik wil dat ze inslaapt met zo min mogelijk stress. Voel me uiteraard weer schuldig, daarom zit ik ook zo te janken. Ik heb tien jaar geleden zoveel gedoe met haar gehad, dat ik haar wel achter het behang kon plakken. Ze is nooit mijn favoriet geweest, maar ze is wel een verschrikkelijk lief paardje. Kijk in tegenstelling tot Callas zoekt zij wel contact met me, dat dan weer wel. Maar goed, ook al was ze topfavoriet, zo kun je een beest toch niet laten lijden? En dan kan ik er wel weer meer pijnstillers indouwen, maar iedere keer komt het toch weer hier op neer. En dat filmpje is van vandaag mét pijnstillers. Dus het moet gewoon. Ze is 29 over een dikke maand.

Het is zo moeilijk. Als ze zo op stal staat, te eten, nu weer wel, en lucht te zuigen, dan lijkt alles gewoon goed, hetzelfde als altijd. Ze is ook niet zo mager meer. Maar ze heeft wel haar rechter voorbeen ver naar voren staan en achter wisselt ze steeds. Dus ze heeft veel pijn. Toch als ik het haar zou vragen, zou ze waarschijnlijk zeggen, laat mij maar hier gewoon in mijn box staan met Shadow bij me, dan kan ik nog 50 worden.

Afijn, ik weet nu hoe een narcose gaat, je hebt er eigenlijk geen erg in. Dus dat moet met haar ook zo gaan. Ik zie op tegen dat ze moet gaan vallen of liggen. Omdat ze haar benen niet kan buigen, ben ik bang dat ze gaat vechten tegen de narcose, of zo.

Bij Thor was het anders, hij lag al op de grond en was al zowat in coma toen de dierenarts voor de tweede keer die dag kwam.

10 maart 2017 ochtend.

Bubb loopt weer zoals ze altijd loopt, stram, oud, logisch 29 jaar, maar niet meer zo kreupel als gisteren en eergisteren. En zo gaat het iedere keer. Wat moet ik nou?
Ze eet ook weer normaal, ze zit zelfs redelijk goed in haar vet, niet zo mager bedoel ik, ze zuigt weer lucht als normaal, alles is eigenlijk weer normaal.
Ik laat toch de dierenarts maar weer komen, misschien is er toch nog een nooduitgang.

vrij 10-3-2017 avond

3 repen chocola, tig bakken thee, bier, whisky en een zak chips later, kan ik er wel weer mee omgaan. En het van me afschrijven.

tja. hoe ging het.

Ik heb de hele ochtend bij Bubbles gestaan. Gekroeld. Geknufd. Gepraat. Gehuild en zij troostte mij. Met haar hoofd. En toen was Ella (het was de vrouwelijke arts van de praktijk) er ruim van te voren al. Half 3 of zo. Ik was er niet klaar voor.
We hebben eerst gepraat hoe het zou gaan en Ella heeft alles uitgelegd. We konden kiezen uit narcose en dan een finale injectie, of een injectie waar ze acuut mee weg zijn. Ella adviseerde het laatste te doen, omdat ook zij vermoedde dat Bubbles zou gaan vechten tegen de narcose omdat ze niet gewoon kan gaan liggen.
Toen hebben we toch nog bekeken of Bubbles echt niet nog langer kon leven. Omdat ze goed at, minder mager was en als ze in haar stal stil stond het goed naar haar zin had. Maar je kunt een paard niet de rest van haar leven op een klein stukkie laten staan en Shadow dan ook daaronder laten lijden.
Maar voor Ella was het duidelijk dat Bubb echt teveel pijn had. Het is wel een heel stoer en dapper paardje die niet laat zien dat ze lijdt. Dus Ella zei, als het mijn paard was had ik haar al veel eerder laten gaan.
Ja, duh, dat heb ik ook gewild, 3x eerder, zelfs met haar collega nog geen maand terug. Als ik Ella had gehad die dag, had ze denk ik al wel een maand eerder ingeslapen. Maar Ella zei ook, dat ikzelf dan misschien toch nog twijfels had gehad en dat ik het hun nu twee keer gevraagd had, waren er geen twijfels meer mogelijk.
Jawel die zijn er wel, want ik twijfelde op dat moment nog steeds. Omdat ze toch weer zoveel beter was dan gisteren toen ik haar het filmpje stuurde. Maar Ella zei, dat het steeds zou blijven terugkomen, dat ze niet zou kunnen leven zonder pijnstillers die haar bijwerkingen zouden gaan geven en dat de dosis telkens opgehoogd zou moeten worden en dat haar kwaliteit van leven daar erg onder zou gaan lijden. Ze vond het echt tijd om haar te helpen oversteken naar de regenboog.

Ik had een emmer met megalekkere dingen klaargemaakt voor Buppie, stukjes banaan, schijfjes appel, lekker bruin brood, worteltjes. En ze is etend ten onder gegaan. Ze heeft lekker uit de emmer staan kanen. Ella knipte haar haar weg op haar hals en had ons voorbereid op wat er ging komen. Het is heel heel heftig en ze zijn in 1 klap onder narcose. Het is een spul wat acuut op de hersenen inwerkt en ze is een seconde nadat de naald erin gaat, in coma. Met het gevolg dat ze uiteraard met een klap omvalt, maar Ella had daarvoor gewaarschuwd, maar het paard maakt dat al niet meer mee.

Dat is voor ons wel erg heftig, maar voor het paard erg goed, het ene moment eet ze uit de emmer, ze tilt haar hoofd nog uit de emmer van auw prik en het volgende moment klapt ze om. Ze heeft dus niet, wat bij andere spuiten is, dat haar hart eerst opgeeft, wat dus heel veel stress kan geven, qua benauwdheid, ze is met deze spuit in 1x weg.
Wat ook heftig is voor ons, is dat het lichaam dan nog tien minuten onwillekeurige trekken heeft. Dus haar oogleden en neusgaten bewogen nog. Ook af en toe haar benen, ondanks dat ze meteen niet meer ademhaalde. Dus ja, voor ons mensen is dat niet fijn om te zien. Ella had ook gevraagd of ik er wel bij wilde zijn, maar ja, ik rond het dan ook af natuurlijk ook, ik laat haar op zo'n moment niet in de steek..
Dus kort en goed, voor ons mensen is het niet leuk. Maar voor Buppie was het in 1 klap over, ze heeft er nauwelijks iets van gemerkt.
En toeval of niet, toen Erwin een foto van haar opzocht, bleek dat ze morgen exact 13 jaar bij ons was! Ze is dus gekomen toen ze 15, bijna 16, was. Ze was nu 28 jaar en 11 maanden. Over een maand en 5 dagen had ze 29 geworden.

En toen lag ze daar. Ik heb de andere 3 bij haar gelaten, ze hebben even aan haar gesnuffeld, maar waren niet echt onder de indruk. Dat was bij Thor heel anders. Shadow en Bubbles waren heel close met hem. Hij was hun leider. Shadow heeft toen staan graven met zijn voetje aan Thor en Bubbles wilde hem telkens overeind duwen met haar neus. Dat was hartverscheurend. Thor hebben we toen naar een plek in het land gesleept waar de vrachtwagen er goed bij kon om hem op te halen. Zelfs toen hij weg was gingen ze nog iedere dag naar die plek. Bubbles heeft een half jaar lang iedere dag op de heuvel gestaan, kijkend naar die plek in de verte en heeft staan hinniken en roepen. Tot hij uit haar herinnering verdween. En nu is er niemand die naar haar taalt. Zelfs Shadow niet. Dat vond ik zo schrijnend. Ze was altijd zo begaan met andere paarden en dan besta je gewoon niet meer voor hen. Maar ja, dat zijn mijn menselijke gevoelens die ik op paarden projecteer.

Ik heb zo gehuild. Zo gehuild. Wilde zo graag de tijd terugdraaien. Terug naar Thor en met haar en Shadow. Daar was zij zo gelukkig. Daar was ik zo gelukkig. Maar je moet door. Het was de juiste beslissing dat moet ik me voorhouden.

We hebben haar voor aan onze oprit neergelegd onder plastic. De vrachtwagen is gebeld en die komt gelijk maandagochtend na het weekend.

Afbeelding

Callas is mijn alles
Het tij keren kan dat? Doorzetten of verkopen, dat was de vraag na de val, lees hier meer :
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:46

Ach jee wat naar :(
Beter natuurlijk maar het blijft erg

~Always~ Volwaardige tijger [o] #krabt.nl
https://www.facebook.com/AndreaMongolDerby/
Ozosnel zette ik mijn Schoen kijk sinterklaasje geef maar wat poen.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 18:03

Jeetje zeg.. Ik zit hier nu ook echt te huilen.. Bah wat herkenbaar wat je schrijft.. ;( Hoewel mijn 2 paardjes niet oud waren, maar echt veel te jong (6 en 7), maar dat maakt natuurlijk niks uit voor de pijn en het verdriet.
Je schrijfstijl is en blijft zo pakkend en meeslepend.. Wat een dappere beslissing van je en hoewel het ontzettend pijnlijk is voor jou en Erwin, de eend en Bubbles hebben nu gelukkig geen pijn meer :(:)

En verder, jeetje wat heb jij ups en downs zeg.. Is dat iets wat je al langer in je leven hebt of sinds je Callas hebt?
Ik hoop echt dat de rest van 2017 rustiger verloopt en je je nu zonder zorgen te maken weer op je knapperds kunt richten.

** Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 18:18

Heb je hele verhaal tot nu toe in 2 dagen gelezen.
Wat heb je veel meegemaakt en wat heb je moeten vechten.
Sta nu huilend op het vliegveld van Ierland omdat je zo pakkend schrijft en ik helemaal meeleef :')

Pony zoekt pensionstalling/weide rondom Rijssen
* "My pony looks like a giant piece of rideable chocolate" *

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 18:46

Oh Monique, wat verdrietig. Ik heb hier ook mee gehuild. Dag Bubbles, doe ze de groetjes aan de overkant.

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 18:51

Kan telkens niet wachten tot er een nieuw stuk wordt geplasts door jou monique. Maar de laatste zorgde voor tranen......
Bubbles geniet van de groene weides daarboven.

Kwaliteit hoef niet altijd duur te zijn!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 18:54

Ik volg al sinds pagina 1 zonder te reageren maar moet nu toch echt gaan reageren. Je schrijft echt ongelooflijk goed, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen te kezen. Ik heb jou of je paard nooit ontmoet maar het voelt alsof ik je al jaren ken en je paarden ook.

♡♡♡♡♡

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 19:31

Dag lieve bubbles :(:) met tranen in mijn ogen gelezen dit

meremeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 19:36

Ook ik heb nog niet eerder gereageerd maar volg al vanaf het begin. En jeetje wat breng jij mooi over wat je voelt, de tranen stonden in mn ogen toen ik dat over Bubbles las! Heel veel sterkte met het verlies, ik hoop dat het alleen maar beter gaat voor je de komende tijd :(:)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 19:46

Dag bubbles
Tranen in mijn ogen bij t zien van de laatste foto
Zo trouw
Zoveel wijsheid straal je uit
En tegelijk ook ondeugd

Chasing Dreams ...
Zinti , My very own princess
Fanny, also a princess...
What a luck to have 2 of those Amazing girls
[*]2 wow dressuur zadels te koop [*]

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 19:58

Ach jeetje je oudje Bubbles.
Vreselijk maar wel een goed besluit voor Bubbles.

Ik hoop dat de narigheid nu verleden tijd is. En vanaf nu alleen maar vooruit.

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 19:58

Bubbels.. . |( :(:)

Svadilfari1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:36

Herkenbaar die regenval mbt zuid europa. Wat een leuk filmpje om te zien. Maar wat maar vd apparatuur / muziek studio. 15 jaar wow dat is een een hele lange tijd ! Wat heeft Een lang deel dan uitgemaakt van jullie leven. Bubbels en Callas wat een mutsen zeg, merries zucht.... naar jee wat heftig dan ineens Bubbels na zo een lange tijd het afscheid. Het raakt mij erg ook de beschrijving zoals het bij Thor ging en dan nu. En jouw verdriet . Bubbels wat een lieverd, rust zacht .
Afbeelding

Das Glück der Erde, liegt auf dem Rücken der Pferde!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:46

Heftig zeg.... ik voel je emoties tot in mijn tenen. Y;(

[RIJ-ITP] Lynn met haar C pony Nikita op de Brabantse Kampioenschappen
Continuing doing what you always did while expecting another result is a definition of insanity
viewtopic.php?f=147&t=1575998

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:09

;( wat erg, heel veel sterkte gewenst!

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:19

Ook hier tranen..
Wát mis je zo'n dier.. het beste wat je kon doen deed je maar man wat doet het pijn..

Met jouw verhaal is ze een levend geworden voor ons.. en hierdoor is het verdriet zo ontzettend voelbaar..

We zijn maanden verder. Maar ik weet zeker dat je haar nog elke dag mist..

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:38

Ik lig hier gewoon mee te huilen in bed...arme Bubbles

Hingefallen?!
Krone richten..
Weitergehen!

Jackytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:47

Bah, wat naar zeg.. Al zat het er wel aan te komen.. Ondanks dat het al zo lang geleden is, wil ik je toch enorm veel sterkte wensen. Nooit leuk.. Y;(

~ Gypsy gold doesn't chink or glitter, it gleams in the sun and neighs in the dark. Love my Tinkers
INKY • ORIS •ACKY •OHRA

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:49

Ook hier een meelezer en 'meelever' vanaf dag 1, maar nu moet ik reageren..

Wat krijg jij/krijgen jullie het te verduren op paardengebied Monique! |(
Het kan niet anders dat het tij eens gaat keren! :(:)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 22:04

Poeh, dit zijn de heftige updates. Eerst overstromingen en dan het afscheid van Bubbles. Ook hier tranen in de ogen, afscheid nemen van een lief paard is zo moeilijk :(:) Y;(

Wees consequent, maar niet altijd....
If nothing goes right, go left!