[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Benthhh

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 13:37

Mo, ik moest vandaag en gisteren aan je denken. Ik ben op het moment in Frankrijk (omgeving Draguignan/Fréjus) en zag gisteren en vandaag jagers.
Moest gelijk weer denken aan je verhalen met jagers en Callas.
Er is hier in de buurt trouwens ook een plaatsje dat Callas heet!

Wave after wave

Benthhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 09:07

Hoi Mo!

Heb je ook aan de Var gedacht? Dat is ook prachtig!

Hebben eergisteren een botsing gehad met een everzwijn.
Hij kwam van de berg af zo de weg op. Denk dat het ons beide geluk was dat wij de berg opreden en toevallig ook nog in een bocht dus behoorlijk langzaam reden.
Maar wat een dreun was dat zeg! :=
Gelukkig rende hij/zij weer terug omhoog en weg de bossen in dus ik neem aan dat het geluid harder was dan de daadwerkelijke klap. Wij en de auto hebben ook niets (pas in de bewoonde wereld gekeken, uitstappen in de buurt van het zwijn mocht niet van mij :o ) en het is maar een peut 107 dus ook aan de hand daarvan denk ik dat niet (heel erg) schadelijk voor het zwijn geweest is..
Had wel even flinke hartkloppingen haha.

Wave after wave

Benthhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:37

Monique1963 schreef:
Hi Benthhh, ik zit toevallig ff op bokt. Tjemig heftig zeg! Schrikken joh! Arm beest, maar goed, die komt nooit meer bij die weg! Het zijn stevige dieren, dus als je niet hard reed dan zal hij het wel overleven. Gelukkig dat jullie zelf niets hebben. Je zult maar uitwijken en jezelf te pletter rijden. Ga je vandaag weer naar NL?

De Var is te duur. Daar betaal je voor een huis met 1 hectare erbij al gauw 3 ton en dat vinden wij het niet waard om daar te wonen. In andere zuidelijke departementen heb je voor 2 ton meer hectares. Vandaar.

De hectiek van bezichtigingen van dit weekend is voorbij en we gaan even niet hard werken deze week, althans niet klussen, wel hout kappen, dus dat geeft mij de rust om weer met Callas leuke dingen te gaan doen. Ik ga straks met haar op het veldje klooien.

Iedereen fijne zondag

Hoi Mo,

Daar heb ik natuurlijk helemaal niet aan gedacht haha!
Ja we zijn via een nachtje Parijs naar huis gereden! Dankjewel.

Hoe is het met Callas gegaan?

Wave after wave

Benthhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 23:08

Ha Mo!

Ik zou je niet teveel zorgen maken over Callas! Een periode wat minder kan een paard ook goed doen! :j

Succes met jullie huis en de kijkers!

Wave after wave

Benthhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 19:08

Haaa, ik ben weer terug!

Jeetje Mo, wat een ellende :=
Je zult wel erge spierpijn gehad hebben of niet?

Wave after wave

Benthhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:29

Fijn om te horen dat het mee viel Mo!

En ook fijn om te horen dat je me gemist hebt :o

Wave after wave

Benthhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:53

Oh lieve Mo wat vind ik je toch elke keer ontzettend dapper dat je tòch weer op stapt.. haar tòch weer het vertrouwen geeft van jou op haar rug..
Wat goed dat het vandaag zo top ging!

Misschien nog een stomme tip die wel een beetje moeilijk is om buiten uit te proberen maar ik wil hem je toch maar geven omdat ie mij heel erg helpt;
Stoppen op het hoogtepunt. Als het heel fijn gaat stoppen. Ik merk dat ik de neiging kan hebben van: het gaat nu supergoed. Nog even zus en zo. En dat dat dan net niet meer zo lekker gaat. Zonde dus! Al stap je af en ga je aan de hand verder als je buiten bent?? Dan kun je misschien nog vaker positief afsluiten! En dan dus steeds die hoogtepuntjes verder uit proberen te breiden.

Wat een mooi sprekend koppie heeft ze toch <3

Wave after wave