Km ik weet niet zo goed wat de stap was. We wonen aan een weg waar redelijk veel verkeer ook vrachtwagens en trekkers langskomen, daar geeft ze niks op als we rijden. Dus dat is natuurlijk wel een heel fijn idee. Het was vandaag mooi weer en me zusje was vrij van het werk dus eigenlijk genoeg redenen om te gaan. We hebben ook maar een klein rondje gedaan, zijn eerst genoeg indrukken denk ik.
Ik denk ook dat ik het eerst spannender vond dan Ken
Murosch met de trailer weg maakt het natuurlijk dubbelop spannend als ze er nog niet zo vaak op hebben gestaan. We moeten hier ook wel grotendeels langs de weg en een aantal zandpaden, maar op zondag ishet meestel wel redelijk rustig met verkeer. Als we straks wat verder zijn wil ik ook wel echt het bos opzoeken maar dan moeten we ook eerst me de trailer.
Wat leuk zo in outfit! Het staat jullie zeker, dat gaat straks helemaal goedkomen
Lente ook een lekker middagje gehad met paard, heerlijk!
KM paardje had er dus echt geen zin in vandaag haha. 3-4x per week prima op die leeftijd! Ken doe ik nu 2x per week, (nu dus een keer 3 met buitenritje erbij) maar ze is ook nog maar 3,5, dus dan vind ik dit nu voldoende. En af en toe ook wel eens een weekje vakantie.
Cera ja dat vraagt inderdaad zeker meer balans en kracht. Is ook niet erg, dat komt vanzelf wel. We hebben geen haast
Je merkt inderdaad vanzelf wel wat ze aanbieden en aankunnen en in welke mate je dat kan uitbouwen.
Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+9
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden
Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.