Hier gaat het goed! Gelukkig gewoon gezond.
Ja echt heel veel geluk dat we onze paardenvriendjes hebben
Nouklime wel fijn inderdaad dat je vanaf huis kan werken, maar leuk lijkt het mij ook niet..
Hier de afgelopen 2 weken alleen gezeten op kantoor waar we normaal met 4 zitten. Was ook niet echt heel tof, zeker gezien dit een van de drukste periodes is bij ons op het werk. Vandaag gelukkig weer een collega meer aan het werk, dat scheelt teveel met de telefoon
Kendall doet het fijn, we proberen elk weekend wel even een rondje naar buiten te gaan en voor de rest lekker trainen voor ons L1 debuut, wanneer die gaat zijn is dus nog wel een vraagteken.
Startpas voorlopig opgezegd, die liep af eind april. Ga m wel weer activeren als we weer kunnen starten.
Sanne wat schrikken van je vriend zeg! Gelukkig lijkt het goed te zijn gegaan
Volgens mij mag je niet op een manege/pension stal lessen volgen. Althans ik mag het op moment helaas ook niet bij mn instructrice
Heerlijk zo aan de wandel, we hebben op moment ook wel geluk met het weer!
Mijn oma is er ook helemaal klaar mee, we mogen wel komen van haar maar normaal is ze door de weeks altijd druk met allerlei clubjes en nu ligt dat ook allemaal stil.
Wij gaan morgen de stal een grote schoonmaakbeurt geven. Werd wel even een keer weer tijd. En daar is nu wel tijd voor
Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+34 / L1+9
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11 september 2020 verkocht
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden
Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.