Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304, RianneH

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 22:54

Miesje wat super dat je het aandurfde om zo op te stappen! En zelfs een stukje draven, heerlijk!
Heerlijk buitengereden, top!
Wanneer is je pony uitgerekend? Spannend!

Nouklime jazeker heb ik m nog! En inmiddels ook wel aangehad op het springpaard van me zusje die ik ook start :)
Oh gaaf zeg bordeux rood! Ben heel benieuwd naar je set :D
ah na 8 jaar mag dat ook haha
Super dat je les zo lekker ging, lekker starten volgende week :D
En vakantie, ook een heerlijk vooruitzicht!

Horselover staat ze helemaal alleen? Kan er niet een andere pony bij geplaatst worden? Wellicht geeft dat al een heel stuk rust.
Simpel wat longeren of even aan de hand stappen kan zeker geen kwaad!

Mirjam oeps.. Niet bezeerd?
Fijn dat je toch daarna erweer op kon, hopelijk houd hij er niet teveel schrik van over!

Horselover ik zou toch zien dat je er een ander bij naast zet. Zeker als ze overdag ook samen staan

Ken is nog even in de kleuterpuberperiode. Wat een boef is het toch af en toe.
We hebben wel fijn kunnen afsluiten :')

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+27
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:51

Murosch het andere paard liep best fijn! Was nu voor de 3e keer in de L2. 1e proef nog wat rommeltjes, 181 en 189. 6e en 7e vd 14. Met 2 profruiters die totaal 5 paarden meehadden vond ik dat nog niet zo gek :)
Ken was idd even behoorlijk aan de puber, de afgelopen 2 dagen ging ze wel weer heel fijn :)

Weel heel veel geleerd samen dus! En een mooie wp mee kunnen pakken!
Gefeliciteerd met je prijzen! Middendraf wordt idd wel beter als ze wat meer kracht gaan krijgen.

Mirjam gelukkig valt de spierpijn mee!

Murosch een heel mooi plaatje! Is het uitvergrote waard <3
Wat een leuk stukje!

patty een leerzame crossles gehad! Balen dat jullie even een miscommunicatie hadden..
Geen pijn gedaan?
Zag wat leuk filmpjes voorbij komen!
Super dat je dressuurles ook zo fijn ging!

Miesje allemaal leuke dingen! Het is ook wel heerlijk buitenrijweer.
Helaas is ons buitenrij maatje op vakantie. Alleen ga ik nog maar niet :P

Lotte wat fijn dat je al wat meer ontspanning had! Ben wel benieuwd naar bewegend beeldmateriaal :D

Patty wat is TRT live? :P

Ken gaat de laatste 2x weer braaf :D
Gisteren mocht ze even spelen met wat hindernisjes met me zusje, vond ze erg leuk!

Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 21:40

Ojee Mirjam, ben je nog een keer van Kenzo af gevallen? Beterschap!

Nouklime leuk weer starten! Idd altijd wel leuk om naar een locatie te gaan waar je nog niet eerder bent geweest. Super dat hij zo goed vooruit is gegaan! Hopen dat dit op wedstrijd ook wil lukken :D

Odenxia fijn dat Kensi het ook fijn doet! Balen van je rug.. HOpen dat je gauw zelf weer volledig kunt.
Wel heel fijn dat je iemand hebt die het paard bijrijd!

Murosch zadel zijn idd vaak een drama om wat passends te vinden.. Hopen dat dit zadel beter ligt op Flo!

Mirjam gewoon echt stomme pech dus..

Ken vandaag meegehad naar de club, was nog even een keer ondeugend maar daarna fijn kunnen rijden :)
Donderdag mag ze weer mee op concours :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 21:13

Miesje schrikken zeg dat je singelstoot afknapte!
Hopen idd dat ze niet net bevalt als je een weekendje weg bent, iig heel veel plezier!!

Mirjam :(:)
Wat ontzettend rot van Eliana.. Zag op fb dat ze gelukkig nog wel drachtig is. Nu hpen dat ze gauw hersteld!
Groot gelijk dat je de nieuwe even lekker laat bijkomen!

Murosch geen idee hoe je dat stroever kan krijgen.. Moet goed liggen op het paard maar je moet er zelf natuurlijk ook wel fijn in kunnen zitten

Odenxia lijkt me frustrerend dat je lichaam niet kan wat je eigenlijk wil..

Lottekuh super dat het zonder spanning ging! Dat is een mooie stap vooruit.
Logisch dat je de galop dan zelf ook nog spannend vind, maar nu het goed ging gaat het de volgende keer ook al weer wat makkelijker.
Zelf wat strakker worden herken ik heel goed, en paardlief heeft dat ook heel snel door en maakt er dan ook graag gebruik van. Ik moet zelf ook echt bewust blijven rijden en niet gaan afwachten.
Maargoed, dat is natuurlijk altijd makkelijker gezegd dan gedaan
Oh hopen dat ze drachtig is! Welke hengst?

Miesje Kane even in de puberfase, gelukkig met rijden wel braaf!

Mirjam wat een leuke schimmel! Wel een beetje kaal nog, maar die zal vast heel gauw veranderen!

Horselover mooi dat het goed ging

Gisterenavond zijn we voor de 2e keer gestart. Hoofddoel was braaf en dat is gelukt :)
1e proef sprong ze links verkeerd aan, wilde haar terugnemen maar ze werd een beetje gefrustreerd en gaat dan beetje op de plaats springen. Omdat ik haar graag in het voorwaartse wilde houden er maar even voor gekozen om in de verkeerde galop verder te rijden. Daar 182,5
2e proef ging de galop wel goed, daar best fijn kunnen rijden, 194,5 en een 2e prijs :)
Al met al heel tevreden :D

melissa_93

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 21:21

Oef die hoeven zijn wel echt heel lang idd.
Idd nog wel vrij kaal nu maar denk als die straks wat meer op conditie is dat ie wel heel leuk is!

Is het nog een jonkie of?

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 17:44

Mirjam super dat Idenn zich al goed thuis voelt tussen de rest!

Murosch ideaal dat het probleem met zadel is opgelost!
Beterschap :(:)
Gefeliciteerd!! Super leuk :D
Plaatjes van Flo zien er weer super fijn uit!

Miesje gefeliciteerd met het veulen! Wat een leuk ding!

Mirjam ligt er lekker relaxt bij inderdaad!

Nouklime wauw wat een score! gefeliciteerd :D
Jasje is heel erg gaaf!!
Haha heerlijk dat ze nog zo afgeleid zijn, het zijn natuurlijk ook nog wel veel indrukken voor de paarden zo

Welkom lissie!

Lottekuh leuk je debuut gepland! als je B mag zou ik lekker eerst in de B beginnen. Je kan snel genoeg door naar t L als het goed gaat

Patty top zeg, 2 mooie punten gereden ondanks de spanning!
Mooie fotos!
Krisje geniet zo te zien lekker van het gras, heerlijk!

Mirjam gelukkig kun je de voetjes nu optillen, wl zo makkelijk idd!

ken gisteren meegehad met een buitenritje, was heerlijk! :)
Rij meestal achter het paard van stalgenootje, waren we aan het stappen draaft Ken zelf aan gaat voorbij het andere paard en ging ze weer stappen. Echt zo van, en nu ga ik voorop :')

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 21:21

Nouklime hier ook ook bewust gekozen om de in d B te beginnen. Mag tot de M1 starten wat ik wil maar vind het juist wel lekker om met een jong paard in de B te beginnen.

Echt bos moet ik ook met de trailer, ga wel vaak hier bij huis een stuk naar buiten. Heb dan wel 2 of 3 zandpaden maar grotendeels gewoon langs de weg
Ohh heerlijk naar de veluwe! Ik ga elk zomer als leiding mee met kamp van de vereniging, gaan dan ook vaak naar de veluwe. Super mooi!

Laura het is voor harvey dus nog wel even wennen op vreemd terrein! Leren ze wel mooi van!

Spannend Lottekuh maar dat gaat vast goedkomen!

Ken heeft gisteren met zusje een speelrondje gedaan. Super trots :D
Meer dan een kruisje en stijltje van 60cm hadden we nog niet gedaan. Ze keek vrijwel nergens naar :)
Stond 1 best wel hoog rood hek in dus die laten zitten in eerste instantie. Zegt me zusje na het rondje haal de balk er maar af dan rij ik die ook nog een keer aan, ik euh zou je dat wel doen. Maar sprong er ook zo overheen *D

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:50

nouklime schreef:
Wat verschrikkelijk braaf! Moet ik ook een keer gaan doen voor de afwisseling!

Ja ik stond er echt versteld van haha

Mirjam dat is met de jonge paarden altijd wel jammer dat je geen B meer mag..
Met het vorige paard had ik plannen om ZZ licht te gaan starten, maar die werd wat eerder verkocht dus dat is dan nu wel weer het voordeel dat ik nog B mag

Murosch heel fijn idd dat de KNHS daarin mee wil werken!
Mooie plaatjes weer murosch!

Mirjam ik denk idd niet dat je dispensatie krijgt als je nu ook nog ZZ Zwaar start

Murosch zomertenue mag zeker, dat is nu altijd toegestaan. Zelfs als het vriest :')
En water meenemen, niet te lang losrijden en zou misschien een keer extra een stuk stappen tussendoor

Mirjam wat een verschil, dat lijkt een heel stuk netter! Was ie braaf?

Laura daar is het puppy gehalte wel vanaf! Wat een stoer paard!!
Super dat de les goed ging!

Patty wat goed!! Gefeliciteerd :D

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 21:23

Lissie mooi samen wat ervaring op kunnen doen dus buiten, top! Rennende shetlanders zijn natuurlijk ook wel gek :P

Patty jammer van je 1e proef, 2e toch mooi kunnen herpakken. Gefeliciteerd!

Mirjam wat fijn dat Kenzo weer braaf ging!

Murosch plastron is niet verplicht, je shirt/blouse moet alleen wel mouwen hebben. Mouwloos mag niet
Jammer van de fouten in de 1e proef, maar ook dat is weer een mooi leermoment. 2e proef hele nette punten!
En wederom mooie foto's!

Gisteren naar Marco Borsato geweest, keer wat anders dan paard haha.
Was super leuk. Vanmiddag weer thuis, had eigenlijk wel graag willen rijden maar het was zo warm dat ze maar even een extra dagje vrij heeft.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 22:23

[Miesje wat super dat Kane zo braaf was op vreemd terrein! Fotos zien er goed uit :D

Ooh heerlijk lekker zwemmen, daar was het weer ook wel naar!

Patty lekker gecrosst, top! Balen dat je er af bent gevallen.
Wel super dat Baby nu veel ontspannender was als de vorige keer

Mirjam super dat Kenzo ook weer braaf ging.
Tandars voor Iden was dus even goed nodig

Sanne super dat het zo naast de fiets zo braaf ging! Idd volgende keer erop naar buiten!
Is ze met rijden/opstappen alweer wat relaxter?

Miesje kun je ook nergens BB wedstrijden vinden? Hier worden die bijna elk gewoon concours ook uitgeschreven. Ik vond dat zelf heel prettig beginnen

Lotte balen van het schuren.. Idd misschien vliegen/exceem deken?
Mijn vorige paard waste ik 1x per week met teershampo en 2x in de week sweet itch in de manen
Je zou ook nog eens naar het voer kunnen kijken, toen ik mijn paard naar ander voer heb gezet wat het schuren ook over

Ken gisteren gereden en even wat balkjes gedaan, ging fijn :)
De ander mocht vandaag mee op concours, die ging niet bepaald fijn :P Wisselen in de galop hoeft nog niet in de L2 :') 1e proef toch nog 187,5 andere 176,5. Drafgedeelte ging ook best wel fijn maar galop was knudde vandaag :')
Ken mag zaterdag weer mee :)

Patty grappig zag dat je in Delden bent vandaag, kunnen haast een bak koffie doen haha. Is hier 15 minuten vandaan :')

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:21

Miesjex schreef:
melissa_93 schreef:
[Miesje wat super dat Kane zo braaf was op vreemd terrein! Fotos zien er goed uit :D

Ooh heerlijk lekker zwemmen, daar was het weer ook wel naar!

Patty lekker gecrosst, top! Balen dat je er af bent gevallen.
Wel super dat Baby nu veel ontspannender was als de vorige keer

Mirjam super dat Kenzo ook weer braaf ging.
Tandars voor Iden was dus even goed nodig

Sanne super dat het zo naast de fiets zo braaf ging! Idd volgende keer erop naar buiten!
Is ze met rijden/opstappen alweer wat relaxter?

Miesje kun je ook nergens BB wedstrijden vinden? Hier worden die bijna elk gewoon concours ook uitgeschreven. Ik vond dat zelf heel prettig beginnen

Lotte balen van het schuren.. Idd misschien vliegen/exceem deken?
Mijn vorige paard waste ik 1x per week met teershampo en 2x in de week sweet itch in de manen
Je zou ook nog eens naar het voer kunnen kijken, toen ik mijn paard naar ander voer heb gezet wat het schuren ook over

Ken gisteren gereden en even wat balkjes gedaan, ging fijn :)
De ander mocht vandaag mee op concours, die ging niet bepaald fijn :P Wisselen in de galop hoeft nog niet in de L2 :') 1e proef toch nog 187,5 andere 176,5. Drafgedeelte ging ook best wel fijn maar galop was knudde vandaag :')
Ken mag zaterdag weer mee :)

Patty grappig zag dat je in Delden bent vandaag, kunnen haast een bak koffie doen haha. Is hier 15 minuten vandaan :')

Dat zou opzich kunnen, maar dan kan ik ook gewoon B starten.. de galop is zijn sterkste kant haha..

Zou gewoon graag even 1 keer onderling willen starten om te kijken of het ├╝berhaupt wat voor ons is voordat ik lid worden moet van vereniging en startkaart aan moet vragen

Maar om een keer te proberen is BB toch juist handig? heb je geen startpas voor nodig, alleen een knhs lidmaatschap

Nouklime marco was echt heel erg leuk! Super leuke sfeer en idd ook wat hele leuke gastartiesten :D
Guus vind ik ook leuk, Groots staat nog wel op mijn lijstje :P

HC starten heb je volgens mij ook een startpas voor nodig
Haha jack vond het wel fijn dus! Ken mag komende zaterdag :)
Heel veel plezier op vakantie, heerlijk!!

Ja leuk he die herinneringen, zo kreeg ik laatste de herinnering van 1e keer op een krukje er naast staan en de 1e keer hangen :P

Lotte vervelend dat ze weer zo af ging. Verstandig denk ik om iemand erbij te halen die veel ervaring met jonge paarden /zadelmak maken. Wellicht dat degene je daarna ook vanaf de grond wel kan helpen

Hier blijf de galop ook nog het moeilijkste. Al wordt dat wel steeds beter.
Als ik linksom maar de tijd neem en consequent ben dan gaat dat ook prima

Ken ging gisteren best heel fijn met rijden :D Vandaag even gelongeerd en morgen vrij.
Zaterdag mag ze weer mee op concours :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 20:00

Patty ja Haaksbergen is hier idd om de hoek :P Woon in Neede en werk in Haaksbergen.
Zit je vaker aan deze kant van het land met werk?
Best veel 6 selectiewedstrijden! Is er al bekend hoeveel er door mogen?

Wauw Laura wat een onwijs gave foto!
Harvey ook weer lekker veel gezien en geleerd, top! Hahah die foto is wel geniaal :')
Toch wel fijn dat ze gauw op mensen vertrouwen he

Miesje de paarden weer gecheckt door de tandarts, top!
Spannend naar het bos, maar gaat vast goedkomen!

Murosch Ken vind de middendraf ook nog wel lastig, idd een stuk balans ook wat ze nog mist.

Sanne ook even een check, nooit verkeerd idd!

Met mijn vorige dressuurpaard ook wat crosslessen gereden, waar ik voor een oxer van 60/70 7 kleuren scheet heb ik de gektste en breedste dingen gedaan met de crosslessen :') Zo stom, daar totaal geen angst en oxers springen vond ik maar niks :P

Sanne wat leuk dat je vriend er zich ook ze mee kan redden!
Wat een boef dat ie zich niet liet vangen :+

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 17:04

Murosch wat leuk een proefgerichte clinic! Wil ik ook graag doen met Ken maar kan er nog geen vinden in de buurt. Vorig jaar zelf een bij de vereniging georganiseerd van I.neke Jans.en. Was echt super leuk en leerzaam.
Hoe bevalt je nieuwe baan?
Balen van het hoofdschudden Murosch.. Pollennetje al geprobeerd? WEllicht bied dat een uitkomst?

KM Hoe gaa het inmiddels met callie?

Sanne lekker aan het vrijspringen, leuk! En even zonder zadel, jij liefer dan ik :')

Ik zou vanochtend op wedstrijd gaan maar heb me afgemeld, ze vind het allemaal nog best spannend op wedstrijd en moet daar juist vertrouwen krijgen. Icm de ontzettend harde wind van vanmorgen leek me dat geen goed idee voor het vertrouwen van ons beide.

Vanmiddag gecheckt bij de fysio en die was erg enthousiast over haar :) Kwamen gelukkig geen gekke dingen aan het licht. Klein beetje vast achter aan de linkerkant, galop lins zette ze haar binnenbeen ook iets buiten de massa ipv eronder. Dat verklaart ook waarom ze links aangalopperen moeilijker vind dan rechtsom.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 22:17

Dat is zeker al een heel verschil Mirjam!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:05

[Sanne wat goed dat je erweer op hebt gezeten! Hopen dat jullie dit nu vast kunnen houden met ontspanning!

Mirjam hoe vond Iden het met zadel? Kent hij eigenlijk al wat onder het zadel?

gisteren een lekker rondje naar buiten geweest, was leuk :) En vandaag even in de bak gereden, ze ging fijn :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:40

[Mirjam wel leuk dat je hem dan ook helemaal naar eigen hand kan zetten!
Super dat Kenzo het weer goed deed!

Nouklime je vakantie klinkt heerlijk! Geniet ervan!
En wauw wat een gave plaatjes!

Sanne wat super dat je zo weer op kon stappen!

Horselover 6x per week vind ik wel erg veel voor een 4-jarige. Mijn 4-jarige doet 3 soms 4x per week een half uurtje wat. (soms in de bak, soms longeren of een buitenritje)

Miesje super van je les! Is Kane gedekt?

Ken mocht afgelopen week mee naar de springles op de club met me zusje. Deed ze erg braaf, ze had er wel lol in :)
Gisteren e ven gelongeerd met niks, ze is onder haar buik gestoken, en heeft net op de singelplek een aardige bult zitten, dus maar even geen singel om.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 16:12

oh hahah oeps :P
Welke hengst is maurie door gedekt?

De bult is gelukkig zo goed als weg, gisteren even singel geprobeerd en dat ging prima. Ze was bere fanatiek haha. Nadat de eerste energie eruit was fijn kunnen rijden :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:34

miesje wat een leuke combinatie! Ben benieuwd volgend jaar :D

Laura wat super stoer!!

Sanne super fijn dat je weer lekker hebt kunnen rijden!
Je geduld is beloond! Hopen dat jullie nu lekker in deze lijn verder kunnen

Murosch dat zijn weer mooie punten! Julie zijn goed bezig :D
Leuk een proefgerichte clinic, ik kan ze hier in de buurt helaas nog niet vinden.
Vorig jaar wel 2 gereden, erg leerzaam!
Heerlijk gesprongen, en lol is natuurlijk het belangsrijkste!

Patty heerlijk even ertussen uit! Balen dat je ziek bent geworden..
Ondanks dat je niet fit was toch weer hele nette punten, super!
Hier ligt het gras ook los, woensdag gaat het in de baal dus tot dan moet het wel even droog blijven :j
Krisje ziet er goed uit! Lekker weer oppakken, leuk!

Murosch wat balen dat een netje hem niet helpt.. Hopen dat medicatie wel aan wil slaan..

Mirjam Kenzo had er zo te zien wel lol in!

Heel leuk filmpje Laura!

Idenn ook even lekker gesprongen, hij ziet er al heel stuk beter uit!

Ken zaterdag bij huis gelest, ze ging erg fijn :) Gister en vandaag vrij en morgen een keer weer naar de clubles.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 17:48

Murosch schreef:
Ik heb het filmpje nu goed bekeken, wat ontzettend leuk om zo je progressie te laten zien. En wat een progressie ook in die relatief korte tijd, erg mooi!

Melissa ben je alweer beter? Is toch ondanks ziek zijn een uitstekend debuut geweest!

Wow Mirjam dat gaat echt goed, beide ook gewoon!

Ik zit erover te denken om eens een springlesje te nemen met Veroon. Ik wil graag even wat hulp bij hoe ik erop moet zitten en hoe ik haar moet begeleiden erbij.

Ik ben niet ziek geweest haha, wij starten komend weekend weer :)

Murosch wel leuk om dan een keer een lesje te nemen, weet je iig waar je op kan letten :)

Denk dat voor alle paarden af en toe springen ook wel heel goed is. Blijven ze fris van in het koppie en worden ze ook wel handig van

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:10

Sanne fijn is dat he als ze je zoveel vertrouwen geven in het springen. Ik had destijds een E pony die ook heel veel vertrouwen gaf dat ik zelfs nog weer B ben gaan springen terwijl ik daarvoor zei dat doe ik nooit meer haha.
Super dat je weer fijn hebt kunnen rijden!
Leuke springfoto! En best hoog haha

Met mijn vorige dressuurpaard sprong ik ook wel voor de afwisseling meestal tot max 60/70 cm :P
En liever geen oxers, ik heb oxerfrees haha.
Weet nog heel goed, in oktober is er altijd een tripalon hier in de buurt, rij je een dressuurproef, bosrit van 10 km met wat losse 'cross' hindernissen en daarna een parcoursje van 50/60cm. Bosrit kwamen we op het water na foutloos door en springparcours op hindernis 1 3 stops. Aan wie zou dat toch liggen :') :')
Uiteindelijk wel uitgereden :P

Ken pakt het springen tot nu toe heel leuk op, dus wie weet als ze wat meer ervaring heeft opgedaan met me zusje ga ik het zelf ook nog weer leuk vinden

Laura niet fijn dat ze kort langsrijden.. Super dat hij wat hele fijne sprongen liet zien!

Ken heeft vandaag weer een oefenparcours met me zusje gedaan. Voor de liefhebbers staat er een filmpje op mijn FB

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:34

Leuke foto's van Kenzo Mirjam! Zag dat je m nu te koop hebt staan. Je gaat er vast een leuk baasje voor vinden!

Sanne beeld ziet er fijn uit! Top dat het in de buitenbak ook weer fijn ging!
Herkenbaar dat naar voren zitten. Ik moet dat ook echt weer gaan afleren

Lottekuh verstandig dat je iemand erbij haalt die mee kijkt/helpt. Hopen dat hij de merrie er doorheen kan rijden!

Sanne idd wel heel fijn als het nodig is dat er ook iemand anders op kan!

Lottekuh wellicht dan ook verstandig om een keer door de fysio te laten checken. Ik doe dat zelf standaard 1 of 2 keer per jaar gewoon uit voorzorg

Murosch Ken mag idd mee vanmiddag :) En de andere ook, maar gelukkig wel zoveel tijd ertussen dat ik ze tussendoor kan wisselen thuis.
Weer hele mooie punten gereden, top! Jammer van de rechtergalop, maar zeker in de ene proef waar je in de hoek moet aangalloperen vind ik met een jong paard best een heel klein stukje

Nouklime succes dit weekend!

Miesje jammer dat de galop even niet zo wil, maar he daar zijn ze ook jong voor he!
En het is toch een oefenwedstrijd? NIet te druk om maken, als de galop niet wil dan wil het niet. Gewoon gaan voor de ervaring!

Beide paarden vanmiddag mee naar het clubkampioenschap :)
Gisteren is een vriendin langs geweest foto's maken van beide, ben heel benieuwd :D

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:29

Sanne ja nu je het zegt best veel M haha.
Kleur staat haar goed!

Lottekuh in welke regio zit je?

Patty ja we hadden het echt net optijd in het plastic. Ik was woensdag zelf voor het werk naar Utrecht en daar regende het rond 10.00 uur het knetter hard was heel bang dat we het we zeiknat zouden hebben. maar hier was het tot rond 1 uur droog en rond half 1 zat het in het plastic. Hier totaal 24 balen, dus we kunnen mooi even weer vooruit :) Wij hopen ook nog op een 2e snede, als we nog weer een beetje regen en zon krijgen moet dat toch lukken :P

Super dat het parcoursje springen fijn ging! Succes morgen op de laatste selectie!
Jij durft haha. Ik zou dat echt niet durven zo van de kont af glijden _/-\o_

Mirjam dat is niet fijn nee.. Hopen dat je gauw minder spierpijn hebt!
Kenzo vooraf keuren of heb je hem onder voorbehoud verkocht?
Spannend de keuring, succes!

Heerlijk gereden vanmiddag op de clubkampioenschappen, ze liet zich heel fijn rijden :) En tuurlijk her en der nog wel een slingertje en in de galopovergangen komt ze er soms nog net even iets uit maar is het ook B voor. Wel alle keren galop goed aangesprongen, ik ben blij :) Morgen krijgen we de punten.
De andere ook tevreden over, die had best een heel fijn drafstuk, de galop nog wel wat te heet maar het wordt wel steeds wat beter. Op naar de kring volgende week :D

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 20:28

Ja morgenochtend is het springen en dan morgenmiddag feestmiddag met bbq en dan bekend maken van clubkampioen etc.

Ja dat is ook zo, dan weet je ook waar je aan toe bent.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 21:55

Ziet er fijn uit Mirjam!

Ken heeft gisteren proeven gelopen voor 216,5 en 218 en daarmee clubkampioen met ruim 6% los van de nr 2 :D Ik kan niet meer dan trots zijn op mn guppie <3 <3
(al denk ik wel dat het redelijk royaal gepunt was :') )
De andere had 193,5 en 194,5 in de L2 :) Had ik ook wel iets minder dan verwacht.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 18:53

Nouklime jullie ook gefeliciteerd! Jullie hebben de smaak ook te pakken :D

Miesje dat zijn toch hele nette punten voor de 1e keer! Jullie zijn samen een hele mooie ervaring rijker en dat kan straks door km's te maken alleen maar beter worden!
Ik vind je drafbeelden er al best heel fijn uitzien! Het oogt idd nog ietsje gespannen

Nouklime gefeliciteerd! Je filmpjes zien er fijn uit!

Ik heb een voorproefje van de fotos binnen :)

Afbeelding

Afbeelding