Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304, RianneH

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 21:32

Sanne opzich wel goed natuurlijk dat ze wisselen van voorkeurs kant. Super dat ze de galop zo fijn doet!

Murosch idd behoorlijk spierpijn, in me linkerbovenbeen, onderrug nek/schouder :+ Verder gaat het goed idd haha
Balen dat je zelf nog weinig zin hebt om te rijden.. Hopen dat je gauw de positieve zin weer hebt!
Wel leuke vrolijke plaatjes!

Nouklime ja het ging ook echt heel snel, had echt geen schijn van kans. Ze is normaal nog wel een keer heet in de proef maar nu voor haar doen echt een fijn relaxte proef, dus zag het ook echt niet aankomen. Normaal het braafste paard van stal :')

Iden ziet er idd goed uit!

Vanavond even weer op Ken gereden, ging fijn :)

Kendall Platinum (Ferguson x Kennedy)B+27
Iquinara (Numero Uno x Quidam's Rubin) L2+11
Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 22:15

Patty ik heb nog nergens fotos voorbij zien komen
Fijn dat baby weer wat rust heeft, hopen dat het opbouwen goed blijft gaan!

Mirjam gefeliciteerd, top!

Nouklime weer super punten! Gefeliciteerd!!
Het beeld oogt inderdaad al een stuk rustiger dan de vorige keer!

Mooi fotos Mirjam! Die laatstse is gaaf, lekker spontaan!

Laura paar mooie leerzame rondjes gehad, top!

het Muronia je naam is veranderd :P Jaa ik heb idd 2 dagen na de val weer gereden en dat ging prima :)
Voel alleen me nek/schouder af en toe nog wat na een drukke dag

Mirjam fijn dat Iden het zo goed oppakt!

Afgelopen zondag een cavaletti training gedaan met Ken, vond ze erg leuk. Ze werd er mooi enthousiast van :)
Vandaag meegehad naar de clubles, liep erg fijn :D
Morgen mag ze weer een keer een rondje 60cm springen met me zusje, voor het eerst echt BB.
En daarna denk ik even een paar dagen vrij of longeren, mijn zadel moet even gerepareerd worden, laten wat stiksels los. Kan wel het springzadel van me zusje erop doen maar dat vind ik niet wat :P

Donnatelli (Don schufro x Alabaster)Eindstand Z2+7 januari 2018 verkocht naar zweden

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 18:08

Muronia logisch dat je je naam aanpast idd!
Wat een leuke foto van jouw en Veroon!
Hoe gaat het eignelijk met Florentino? Is hij alweer wat rustiger met zn hoofd?

Nouklime ja herkenbaar hoor, bij ons gaat het in training/losrijden ook beter al in de proef, inderdaad toch een stukje onbewuste spanning van beide kanten.
Jaa heerlijk he dat het weer mooi weer wordt :D

Patty idd spannend om Baby dan toch weer wat aan het werk te zetten. Fijn dat het goed lijkt te gaan!
Hopen dat het vervoeren in de trailer ook goed gaat!

Ken heeft gisteren haar 1e 'echte' BB springwedstrijd gehad op 60cm met me zusje. Ze deed het netjes :) Eerst vind ze alles eromheen wel heel spannend maar dat was snel goed. 2 balkjes doordat ze wat kort kwam en dan red ze zich nog niet. Weer mooi veel gezien en geleerd.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 20:07

Pattypaard schreef:
Wat doet ze dat supergoed Melissa! Fijn ritme ook.

En brave Idenn!

Wou gisteren nog iets met Baby doen maar die 2 hebben een dik half uur als 2 idioten door de wei liggen sjezen dus dacht doe toch maar niet dan :+.

Ja netjes al he, terwijl ze nog maar 4x ofzo een oefenparcoursje heeft gelopen. Moet ook wel eerlijk zeggen dat me zusje haar heel fijn kan begeleiden in het springen. Mooie afwisseling zo, zeker omdat ze het ook zo leuk vind

Brave Iden Mirjam! Leuke pony!!

Oohoh patty, Baby voelt zich dus wel weer goed!

Nouw ken heeft de smaak van het springen te pakken, zowel gister als vandaag is ze over de tussendraad in de wei gesprongen. Gisteren hing die los maar vandaag zag me zusje haar gaan :+
Ze ging in draf naar de ingang daar omdraaien en zo in galop richting de tussendraad en er overheen }>
Hoop niet dat een nieuw spelletje is, tussendraad ala maar wil niet hebben dat ze me er straks uit springt..
Ze raakte de draad wel dus hoop dat ze stroom heeft gevoeld.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 21:42

Muronia weer lekker gereden, heerlijk! Mooi even wat afleiding :)

Patty gave fotos! En gedurfd zo zonder beugels :j

Miesje goed om weer wat van je te horen! Knap dat je erweer op hebt gezeten, mooi zo weer verder uitbouwen! Hopen dat Kane er zelf ook van heeft geleerd.
Blijft hij voorlopig daar in training in combinatie met dat je hem zelf af en toe rijd?

Sanne gaaf een fotoshoot op de hei!

Wij hebben vanavond even een buitenritje gemaakt, ze was lekker relaxt :)
Wilde gister me zadel wegbrengen voor reparatie, maar ging zeker 4 weken duren voor ik m terug zou hebben.. Maar even morgen opzoek naar een ander bedrijf die m kan repareren.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 22:39

Miesje onwijs fijn dat het zo goed gaat! Lekker deze stijgende lijn vasthouden!
Heel fijn dat ze je ook straks blijft lesgeven en waar nodig er ook weer eens op kan gaan zitten!

Laura Harvey doet het stoer, super!

Sanne heerlijk dat je zo weer kon opstappen!
Veel plezier morgen!

Ken mag denk ik morgen even weer aan het werk. Afgelopen dagen druk geweest met werk en klussen en met deze warmte ook niet zo erg dat ze even vrij heeft.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 22:05

Miesje fijn dat hij weer naar huis komt maar natuurlijk ook wel spannend!
Komt ze je de eerste paar keren bij huis ook helpen?

Sanne super dat het zo goed ging! Ben heel benieuwd naar de fotos :D

Patty hopen dat de waardes weer goed zijn!
Krisje mag dus ook weer aan de bak, leuk! Haha baby wil dus niet alleen zijn. Gaat Krisje daar voor langere tijd heen?

Ken gister en vandaag even gereden, ging fijn :) Volgende week wil ik haar sinds lange tijd weer eens meenemen naar me instructrice. De laatste weken eigenlijk altijd de andere mee gehad. En de laatste keer dat Ken mee is geweest wat het niet zo'n succes. Maargoed dat gewoon vergeten en we gaan er vanuit dat ze net zoals op moment ook daar gewoon braaf is.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:45

Patty ja precies, daar ga ik ook gewoon vanuit :)
Super dat de waardes goed waren! Zag mooie crossfotos voorbij komen!

Mirjam super dat Iden het zo goed oppakt Is Iden straks ook voor de verkoop?

Sanne super dat het zo lekker ging!
Wauw wat een prachtige foto! <3

Nouklime hier hetzelfde, zijn maar weinig keren geweest dat ik thuis echt niet kon rijden. Dus dan maar een paar dagen meer vrij of een keer met de trailer naar de binnenbak. Dat het zo snel donker is heb ik ook een hekel aan! Bij daglicht rijden is toch wel echt veel fijner als bij kunstlicht

Ik had niet moeten zeggen dat Ken de laatste tijd braaf is. Vandaag was ze een draakie.
Zo toen ik erop zat stonden we weer bij de uitgang en ook daarna nog een keer, toen een keer een flinke tik verkocht en toen gingen we als een bezetene vol gas zonder stuur de bak door. Daarna niks aan de hand totdat we een pasje gingen wijken, draakie.
Uiteindelijk wel heel fijn kunnen afsluiten.
Denk toch wel een stukje 'protest' tegen het iets meer werken, zijn op moment wat bezig met tempowisselingen en kleine stukjes zijwaarts. Moet ze toch maar doorheen.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 21:32

Patty ja denk ik wel :') Ze ging de laatste tijd echt heel fijn dus even een terugval hoort er natuurlijk ook bij, zoveel verwacht ik idd nog niet van haar. Paar passen opzij voor mij been mag toch niet zo probleem zijn :P

Hopen dat je de bak van de buren weer kan gebruiken, dat is wel ideaal!
Krisje is dus wel weer toe aan werk haha, bijna Z klaar :P

Sanne super dat je les fijn ging!
Altijd fijn om weer even wat dingen te hebben waar je op kunt focussen!

Ken gister gelongeerd, deed ze fijn :)
Vandaag weer gereden, en meteen vuurdoop in het donker met lamplicht. Mijn zit is op de proef gesteld :+
Gelukkig niet uitbreken vandaag maar ze ging me toch een paar vies ertussenuit. Denk dat dit toch wel even een stukje spanning bij dr was zo weer voor het eerst met de lampen, bewegende schaduwen van bomen, regen etc. Tussendoor ook wel wat ontspannende stukjes maar echt fijn rijden was het zeker niet :+

Morgen komt de tandarts voor een check, dus even kijken of we vrijdag weer wat mogen doen en anders even een paar dagen vrij.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:31

Patty ja gelukkig wel! Vrijdag weer gereden en toen was ze weer heerlijk te rijden :D
Tandarts heeft even weer bijgevijld, opzich was ze heel tevreden over haar gebit, mooi recht gebit.
Over half jaar weer een check

Krisje weer lekker aan de gang, top!
Dat zijn beste uren! Even vrij ook niet erg toch?
Wat een mooie punten, super!!

Ken mag morgen weer aan het werk, volgende week jonge paarden rubriek staan. Ben heel benieuwd :D

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 21:16

Sanne lekker op de les verder gesleuteld, leuk!
Superfijn dat ze zo braaf bleef ondanks het vliegtuigje! Haha gelukkig de gekke sprongen in de wei idd en niet onder het zadel!

Nouklime jammer dat je afgemeld hebt! HEt weer lijkt nu komende weekend idd wel goed te zijn.
Wij hebben inderdaad ook buiten, is een dressuur 3 daagse waar ze zaterdagmiddag op het hoofdterrein de jonge paarden rubriek hebben. Ik denk dus heel veel te kijken voor haar, maar wel een heel mooi leermoment.
Spannend om L1 te gaan starten!

Muronia fijn om weer wat van je te horen! Balen dat het thuis nog niet zo wil..
Wel fijn dat je het rijden weer wat meer kan oppakken! En lekker weer concours, leuk!

Mirjam lekkere vakantie gehad?
Lekker showbinkie!

Afgelopen weekend ging Ken weer erg fijn :) Wel even prettig na haar drakenweek vorige week :')
Vandaag ook weer gereden, ging niet zo fijn als afgelopen weekend maar wel gewoon weer braaf :D
Waren begonnen in het schemer, dus gelijk de lampen aan en gestopt in het donker. Gelukkig heel stuk relaxter als vorige week :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 12:48

Mirjam dat ziet er heerlijk uit!
Wat leuk dat je een meisje hebt gevonden die Kenzo wil rijden!

Sanne je maakt ons nu wel heel nieuwsgierig :')

Muronia weer een lekkere les gehad, top!
Wanneer staat je debuut ook alweer gepland?

Beelden zien er fijn uit!

Oh gaaf Mirjam, daar wil ik misschien ook nog een keer naar toe. Mijn vorige paard is daar vorig jaar naar toe gegaan en ze vraagt steeds of ik wil langskomen, maar weet het niet zo goed haha.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 13:25

Sanne ik vind het er fijn uitzien! Mooi beeld

Muronia jammer van de 1e proef maar ondanks dat toch een heel mooi debuut! Mag je heel trots op zijn
Beelden zien er fijn uit!

Mirjam spannend met de kijkers van Kenzo, waren ze enthousiast?

Miesje super dat het trainen met Kane goed gaat! Heel fijn :D
Heel leuk zo'n balkjes training! Ik heb vorige maand ook een cavalettitraining gedaan, ze werd er zo blij van haha

Wij hebben gisteren een jonge paarden rubriek gestart tijdens een dressuur 3 daagse. Op het hoofdterrein, heel veel te zien. Opzich ging ze redelijk simpel de baan door maar ze vond het zo ontzettend spannend.
Als ze fijn ontspannen is kan ze met heel veel lossigheid lopen maar als ze spanning opbouwt zet ze het op een lopen en komt er ook niet uit wat erin zit, galop was ook een beetje oncontroleerbaar, dus ook 2x een extra volte gereden. Wel heel leuk commentaar gekregen, dat het voor nu te gespannen was en dat ze dat ook mee moeten nemen in de beoordeling maar dat het voor de toekomst een heel fijn paard is maar nog wel wat opleiding nodig heeft :+
We hebben 65 punten gekregen, een 7 op de stap, 6,5 op draf en galop (eigenlijk is stap normaal haar minste gang maar daarin ontspande ze wel wat meer)
Draf stond bij loperig maar wel lichtvoetig en vlijtig en galop mist balans maar wel voldoende ruim.
Ze heeft hier ontzettend veel geleerd en was braaf dus doel helemaal geslaagd :D
Voor de liefhebbers kan ik een filmpje sturen, wil die niet openbaar zetten omdat ik niet alleen in de baan zat.

melissa_93

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:28

Puppyspam <3 zo jammer dat ik in de galopfoto half sta, volgens mij probeerde ik haar terug te nemen omdat ze zo onstuimig was :')

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 19:29

Sanne een spannende stap! Maar wel heerlijk zo klein en lekker dichtbij het bos en ook nog eens veel naar buiten, top!
De binnenbak zul je misschien een aantal keer per jaar missen, maar denk dat het wel meevalt!

Dankje Muronia! Ben ook heel blij met de foto's! We hadden eigenlijk helemaal nog niet echt rijfoto's en deze zijn wel echt mooi geworden. (alleen zelf nog iets mooier gaan zitten :') )
Wat tof dat Flo bij jouw op stal komt! Super fijn!!

Mooie foto's Mirjam, stoer beessie!

Patty ja wel heel leerzaam zulke wedstrijden! Als 5 jarige mogen ze nog meedoen he, deze was van 3 t/m 6
Balen dat baby zo'n spierpijn had, maar toch goed afgewerkt dus!
Jammer dat Krisje wat ingevallen is, maar opzich niet raar natuurlijk nu ze weer aan het werk komt
Wat gaaf van jullie foto!!

Sanne fijn dat je weer lekker gereden hebt, top!

Ken loopt ook weer fijn afgelopen week :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 20:09

He Sanne wat balen dat ze het toch weer zo op een lopen zette.. Toch fijn dat je uiteindelijk de ontspanning erweer in had, hopen dat je morgen ook gewoon weeer ontspannen verder kan!
Ooh gelukkig wel weer fijn kunnen rijden! Beelden zien er goed uit!

Muronia heerlijk even voor de afwisseling gesprongen, leuk!
Poeh lekker karweitje, maar ach alles voor een goed doel he!

Mirjam wat leuk dat je wat kinderen hebt gevonden die willen helpen met de pony's! Hopen dat er iemand tussen zit waar de klik mee is

Wij hebben gisteren een onderling stalconcours gestart, was mooi veel te kijken om de baan heen dus een heel mooi leermoment weer. 1e proef vond ze het ook allemaal nog best heel spannend waardoor tempo net wat aan de hoge kant lag maar geen gekke fouten oid, 2e proef ging echt heel fijn 1e proef 204 en de 2e proef 212
L2 paard ook gestart, die deed ook goed zn best 1e proef ging de 1e middengalop even mis en de 2e proef kregen we een mooie bok met aanspringen in galop die had 191,5 en 192.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 22:03

Sanne leuk een onderlinge! Spannend de verhuizing, maar ook een leuk vooruitzicht natuurlijk!
Fijn dat ze het werk weer fijn oppakt, nog even een beetje aftasten dus qua hulpen!

Ken vandaag sinds hele lange tijd weer meegehad naar me intructrice. Waar het de laatste keer goed mis ging was ik zelf best zenuwachtig maar ze voelde direct lekker ontspannen aan. 1 enge hoek, dus die hebben we het in begin even overgeslagen en uiteindelijk ook daar netjes langs kunnen sturen.
Blij dat ze zich ook daar weer fijn en braaf liet rijden :D
Van het weekend mag ze denk ik even weer wat springen met me zusje

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:03

Mooie foto's Mirjam!

Sanne prachtige foto's! En gefeliciteerd met jullie jublieum!

Nouw waar ik vrijdag weer een stukje vertrouwen gewonnen had ging het vandaag mis |(
Ging samen met me zusje rijden, ik zat erop wilde wegstappen en ze bleef wat plakken bij het paard van me zusje dus gaf wat been dat ze gewoon kon doorstappen, nam zich steil rechtop op en daarna een flinke bok erachteraan en toen lag ik op de grond. Maar even 10 minuten gelongeerd en daarna weer erop gegaan en toen liep ze ook wel braaf haar rondje weer. Het zal wel een samenhang geweest zijn van het weer en het niet wegwillen bij het paard van me zusje. Maar mag niet hopen dat ze dit vaker gaat doen, ken ik totaal niet van haar.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 21:44

Vandaag mocht ze eigenlijk vrij maar gezien gister toch even kort gereden en gelukkig gewoon weer opstappen en wegrijden zoals anders. We gaan er maar even vanuit dat het een eenmalige actie is geweest :+

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 22:25

Miriam stoere Kenzo! Heb je een leuk ruitertje voor m gevonden?

Super Sanne! Lekker kunnen werken, top!

Nouklime precies, risico van het vak haha
Ohh heerlijk naar het bos geweest, ik wil ook zo graag weer maar nog even niet de tijd en het juiste weer kunnen vinden. Hopelijk komend weekend weer even naar buiten
Kun je niet ergens naar een binnenbak toe? Met die harde regen rijden doe ik ook niet.. Een buitje vind ik niet erg maar van die harde regen, nee bedankt :P

Mirjam niet verkeer dat er verschillende ruiters opzitten, wordt hij mooi makkelijk van!

Laura balen dat Harvey even niet goed liep door het bekappen.. Hopelijk kunnen jullie gauw weer verder!

Miesje nee zeker niet bezeerd :) Zand was zacht haha

Miesje fijn dat Kane het goed doet! Grondwerk lijkt me idd best heel intressant! Super dat hij het zo goed oppakt!

Gisteren mocht Ken met me zusje springen op ander terrein, ze begint het spelletje aardig te snappen en wordt erg fanatiek :') eerste rondje door de bak is even spannend maar zodra ze mag springen is niks eng :)

Vandaag weer meegehad naar me instructrice en dat ging fijn :) Al weer een stuk fijner als vorige week.
Morgen (en ik denk vrijdag ook) een verdiende dag vrij :j

Volgende week hebben we oefendressuur staan, voor het eerst weer binnen. En dan half november de 1e selectie. Sinds dit jaar krijgen we weer 3 selecties en een kring ipv alleen de kring.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 21:30

Nouklime paar keer per week met de trailer zou mij ook te gek worden hoor. Af en toe is prima maar het kost zoveel meer tijd dan bij huis.
Oh heerlijk zo'n bosdate, als het is goed ga ik zondag weer een rondje naar buiten met stalgenootje :)

Ja echt superfijn dat me zusje dat wil doen, zo goed werk voor haar.

Sanne balkjes is ook een leuke toevoeging! Dat doe ik zelf ook regelmatig met Ken
Oh heerlijk met 5 minuten in het bos!

Mirjam wel leuk commentaar idd!

Laura Harvey weer een ervaring rijke met de smid, fijn dat hij braaf was!

Sanne fijn dat het buiten ondanks de omstandigheden ook weer goed ging!
Oh irritant het als er continue iemand zo kort achter je langs rijd!

Wat een brave Kenzo!

Ken vandaag meegehad naar de clubles, ze deed goed haar best :)
Moet wel lachen, dressuur doen we altijd in de 'kleine' bak en springles is in de grote bak ernaast.
Ik was aan het uitstappen en Ken ging net zo mooi bij het hek stilstaan en heel jaloers kijken naar de springles :+

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 22:20

Miesje wel heel fijn dat je bij de buren kan rijden!

Wat een brave pony's mirjam!

Laura fijn dat je weer lekker hebt kunnen rijden! Was ie braaf na even stil te hebben gestaan?

Sanne stomme oefening he binnenkomen in stap en dan overgang naar draf. Vind ik veel lastiger dan gewoon in draf binnenkomen
Super dat je zo lekker hebt kunnen rijden! Heb je al plannen om te gaan starten?

Sanne ja proef 3 en 4 is iig beide in draf binnekomen
Ben benieuwd naar je jasje :)

Hier jasjes ook een ramp omdat ik nogal kort van stuk ben :') en de zogenoemde springjasjes vond ik niet mooi dus toen maar een op maat laten maken :D

Ken gisteren meegehad naar oefendressuur, eerste keer weer binnen. Ze deed het heel fijn :)
Ze vond het altijd nog heel spannend om het eerste rondje alleen de baan door te moeten, als er dan iemand om de baan een rondje meeloopt is het goed. Gister dus wel zelf geprobeerd en ze ging vol vertrouwen netjes naar achteren :) 2e proef vond ze de zijkant even iets spannend maar ook dat was gauw goed. 1e proef kregen we onwijs leuk commentaar en 209,5 punten en in de 2e proef 195. Op naar het indoorseizoen :D
En als kers op de taart deed de papa van Ken daar ook mee wat we niet wisten. Zo leuk om die eens in het echt te zien lopen, en wauw wat is dat een gaaf paard <3 <3

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 22:33

Ik heb van het zomer een paar keer officieel gestart, 15 november hebben we de eerste indoor staan.

Leuk, oefendressuur is wel echt heel leerzaam!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 17:56

Muronia heerlijk zeg alle paardenbeestjes aan huis! Zag op fb al een aantal leuke plaatjes voorbij komen!
Hoe is het met jouw?

Gaaf jasje Sanne! En wauw een rijbroek gewonnen. Dat is zeker niet mis!
Ik heb vorig jaar een QHP gewonnen via FB, en dat is gewoon me fijnste rijbroek :+ Helaas heeft ie het bijna begeven haha

Mirjam wat fijn dat Kenzo het zo braaf oppakt met allerlei ruitertjes!

Lottekuh balen dat het met de galop nog niet zo wil.. Hopen dat jullie het vetrouwen in elkaar wel gaan vinden!

Sanne zo deed ik de galop in het begin ook, gewoon veel overgangen etc en dan gewoon perongeluk een keer aangaloperen
Top dat het rijden weer fijn ging, heerlijk!

Lottekuh misschien een optie om even 3 weken oid meerdere keren per week les te nemen? Dan kun je even met instructie door dat stukje heen

Hier afgelopen dagen ook niet veel aan het rijden geweest. Nogal druk met de verbouwing. Vandaag de stucadoor gehad dus er moest afgelopen week nog best veel gebeuren. Maar het resultaat is er nu ook :D

Afgelopen dinsdag wel naar de clubles geweest, we hadden paraplu training :+ Het regenden nogal dus de paraplu ging op, dat was een mooi leermoment. Ze vond het heel erg spannend en kon er eerst ook niet langskomen. Daarna linksom braaf (met wat spanning) erlangs, ging ik rechtsom was het weer eng. Natuurlijk net ander lichtinval, of de paraplu liep of draaide :+ Elke keer na van hand veranderen was het even weer eng. Laatste kwartiertje wel fijn met ontspanning kunnen afsluiten, toen was het wat meer oke.

Donderdag ging me zusje even met haar springen, en gezien ze iets onder de hindernis totaal niet eng vind zegt me zusje nouw dat leggen we er toch een paraplu bij. Mooie oefening. En de paparaplu naast de hindernis op de grond was niet eng maar zodra ik de paraplu omhoog deed vond ze het wel weer spannend. Mooi iets om mee te oefenen en vertrouwen te winnen.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 16:44

Mirjam wat fijn dat je weer op cc met geweest met Eliana! Waardoor kon het eerst niet meer?
Lekker op verder trainen!

Muronia fijn dat het wat beter gaat! Geloof graag dat het allemaal een langslepend verhaal is :(:)
Heerlijk dat je even weer gereden hebt! Veroon er weer zin in?
Oh en flo mocht ook even, top!

Ken vandaag ook weer fijn gereden, nat pak maar ze liep fijn :D