Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304

Muronia

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 23:14

Sanne wat een leuk, fleurig dekje!

Lottekuh fijn dat ze nog mooi drachtig is! Hoeveel dagen zit ze nu op?

Pattypaard hahahaha geweldig, even van haar bips af glijden. Zulke gekkigheid moet ook af en toe ruimte voor zijn toch?

Mirjam, jeetje hoe krijg je dat voor elkaar, van een trap vallen? Dat is inderdaad niet fijn voor je spieren. Een drukke week in het verschiet dus, veel succes met de DA keuring en de andere keuring!

Melissa jeetje wat een mooie punten! Daar wou je wel een dagje op wachten denk ik :). Gefeliciteerd!!

Mirjam mooie plaatjes van Sterre!

Nouklime wauw jij ook al zulke prachtpunten! Ook jij gefeliciteerd. De lintjes staan goed hoor :)

[o]
Veronia (v. Macho Polo x Onno S) B + 11 / L1 + 4 voor 2021 drachtig van Ecksteins Eminenz
Florentino (v. Florencio x Rockefeller) - Aik (v. Highline x Jetset D) - Wainonia (v. Oliver x Wolfgang)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 23:29

Ey Miesje, je hebt het goed gedaan hoor!! Fotooossss, je mag je knapperd best showen <<) +:)+

[o]
Veronia (v. Macho Polo x Onno S) B + 11 / L1 + 4 voor 2021 drachtig van Ecksteins Eminenz
Florentino (v. Florencio x Rockefeller) - Aik (v. Highline x Jetset D) - Wainonia (v. Oliver x Wolfgang)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 23:43

Whahaha nou als het buiten was geweest dan waren ze beter gelukt, ik kan nooit echt iets moois maken in die binnenbak.

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:24

Ik ben weer mobiel, bijlees hebben jullie tegoed. Ik las een vraag over brokkel/scheur hoeven. Flo had behoorlijke scheuren in zijn hoeven door de droogte in combinatie met kleigrond. Bij mij thuis begonnen ze wel wat brokkelig te worden maar geen scheurtjes. Ik heb hier zandgrond. Hoeven groeien momenteel ook snel. Vandaag is de hoefsmid weer geweest en hij vond het nog erg meevallen gelukkig.

Oh wat vind ik Krisje een heerlijk paard. Dat is/wordt een hele aparte. Heel zuinig op zijn (maar dat ben je ook).

Hier hebben ze de afgelopen dagen vrij gehad. Alleen een douche gehad en verder in de schaduw de tijd doden, eten en steekmuggen wegmeppen.

Vanavond was het een stuk beter te doen dus weer gereden. We hebben voor het eerst een L1 proefje gereden om eens te kijken hoe dat zou gaan. Nou, we hebben nog wel wat te doen hoor! Op zich kan ze alle onderdelen al wel, maar nu de boel nog netjes aan elkaar breien. Dat is nog wel een klusje. Maar wel een mooi om werkpunten hieruit te halen om aan te werken.

Nouklime ik vind het er al heel goed uitzien hoor!

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 13:57

Yep zeker flink wat huiswerk, maar dat vind ik ook wel leuk hoor! Morgenochtend hebben we les en volgende week zondag de proefgerichte clinic. Ik ben ook erg benieuwd wat we daar allemaal van kunnen leren.

Ik vind Kenzo een leuk dier, hij had alleen iets ronder in zijn bovenlijn mogen zijn (ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen).

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 19:41

Wat een knappie is het ook Sanne <3

Mirjam gefeliciteerd, wat super! Ja bij de NRPS worden predikaten bij de nationale keuring verdient. Dus nog een keer er tegenaan daar. Ik vind de nrps keuringen wel altijd erg fijn qua sfeer. Jaren geleden heb ik in het bestuur gezeten van de regio noord (groningen), hele leuke herinneringen aan.

Wij hadden vanmorgen les, lekker op tijd voor de hitte aan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En daarna hebben we Veronia gezandstraald :')
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 20:03

Jeetje dat is wel heel onduidelijk dan! We hadden vroeger in Tolbert de keuring samen met de arabo-friezen, maar dat was wel duidelijk aangegeven en goed zichtbaar.

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:15

Poeh Sanne respect hoor met die hitte!

Mooi Mirjam, gaat goed met Idenn he? Ik vind dat een leuk dier! Ik ben ook heel benieuwd hoe hij/zij straks gaat worden.

Man Pattypaard, als ik er zo vaak af zou donderen als jij dan konden ze me denk ik in een karretje gaan duwen _O- . Maar dapper ben je zeker zeg, mooie plaatjes ook. Ik gun het je van harte dat je met Krisje ook zo'n mooi team gaat worden. Soms loop je tegen iets eenmaligs aan he. Ik heb dat jaren geleden gehad met een paard. Kocht hem als 3.5 jarige lelijke eend (heel slungelig) maar hij had "iets". Achteraf logisch dat hij zo slungelig was toen want hij groeide nog 10 cm bij tot 1.76. Maar lopen dat die kon, ik weet gewoon dat ik nooit meer zo'n paard ga krijgen.

Ey wat goed Melissa, gefeliciteerd!! Ondanks de foutjes in de eerste proef toch super gedaan. Heel veel succes bij de kampioenschappen.

Ik doe niet mee aan selecties of kampioenschappen. Ten eerste omdat we niet voor een eerste plek rijden, dat redden we niet. En ten tweede zijn die regiokampioenschappen al niet in de buurt, laat staan de nationale. Ik heb ooit met een viertal op de NK mogen rijden. Het was een mooie ervaring hoor, maar ik moest er niet meer aan denken met al dat gereis en de hele pakkerage :o

Hier gisteren weer gereden en ze liep een stuk fijner dan tijdens de les. Ik heb er een ander bitje in gehangen. Iemand had me wijsgemaakt dat je niet mag starten met een onderlegtrens maar dat blijkt dus niet te kloppen. Ik reed daar altijd mee maar ben toen gewisseld naar een wat dikker bit en ik heb het idee dat ze dat gewoon niet prettig vond. Ik vond haar gisteren dan ook weer veel relaxeter in haar mond dus het is mij best, we rijden hier gewoon mee verder :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

We hebben ook weer eens een topic aangemaakt met een overzichtje van onze afgelopen maand. We doen eigenlijk best veel verschillende dingen: [RIJ-ITP] Mijn knappe haflinger van 1.70 die geen haflinger is

En ik heb iets heel engs gedaan, namelijk Veronia ingeschreven voor de keuring... Toch maar wel na heel veel getwijfel. Ze is 4 dus ja, het moet toch een keer (ik wil haar namelijk heeeeeeeel graag ster hebben omdat ik met haar graag mijn lijn wil opzetten voor mijn Groninger fokkerij). Dus nu hebben we nog ruim 2 weken de tijd om ons voor te bereiden en ik kan door mijn lichamelijke mankementen niet rennen. Ik ben benieuwd hoe we dat moeten gaan fixen... Ik laat haar wel voorbrengen daar, maar we zullen toch wat moeten voorbereiden :o

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:11

Ik verexcuseer me even omdat ik in een nare nachtmerrie ben beland. Ik kan er hier verder niks over kwijt, in pb wel als je wilt.

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:58

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb vandaag de moed bij elkaar geraapt en ben met enige tegenzin maar weer opgestapt. Tuurlijk voelde ze aan dat ik niet lekker in mijn vel zat dus ik heb maar niet te veel mn best gedaan om mooi te rijden. Gewoon wat rondgehobbeld en haar wel heerlijk kunnen knuffelen. Ik moest er toch niet aan denken om die te moeten missen he.

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 07:33

Dat onvrijwillig afstappen kunnen jullie beter maar niet te vaak doen geloof ik.. Oeioeii.. Miesje heftig filmpje van je val. Hoe gaat het nu met jullie beide?

Pattypaard wat gaan jullie lekker, ondanks dat de punten soms wat verrassend zijn, maar volg je gevoel, jullie zijn super onderweg.

Nouklime klinkt spannend, maar wel leerzaam. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

Sanne dat klinkt als een hele fijne les. Veel plezier komende week!

Mirjam al op Idenn gezeten? Ook weer zo'n braaf dier?

Paljaslaura hoe gaat het nu met jou na je val?

Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in een nachtmerrie leef hier.. Gaat niet echt top zullen we maar zeggen, maar ik moet hier op de één of andere manier doorheen zien te komen. Ik had dus Veronia opgegeven voor de keuring, vlak voordat ik in deze nare droom belandde en had er natuurlijk helemaal geen zin en energie voor. Uiteindelijk besloten om toch te gaan afgelopen zaterdag. Ik heb haar niet echt goed voorbereid en helaas liet ze zich ook niet heel mooi zien aan de hand in draf. Te mak, te weinig power. Heel jammer (maar het past precies bij mijn leven op dit moment, alles zit toch al tegen) en voor nu een tweede premie, waarmee ze dan nog wel als tweede stond opgesteld in haar groep. Qua type werd ze ook niet helemaal gewaardeerd en Gelders genoemd.. Er zit nergens een Gelderse in.. Alleen de kleur misschien? Ik heb besloten om het over een paar jaar nog eens te proberen als ze Z loopt en echt helemaal mooi uitgezwaard en bespierd is. Ik zal eens zorgen dat ze niet om ons heen kunnen dan haha.

We reden ook mee voor bestgaand rijpaard en daar hebben we een keurige 3de plek gehaald, achter haar grote broer en een ex-dekhengst aan, dus daarover was ik super tevreden. Ze toont op de één of andere manier onder het zadel ook beter dan los. Al met al wsas ik toch wel blij dat we zijn gegaan, de dag was wel even een fijne afleiding.

De keuring
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bestgaand:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 07:57

nouklime dank je wel. Het gekke is dat er in mijn hoofd helemaal geen ruimte is voor afleiding. Ik loop eerlijk gezegd even met een grote boog er omheen en daar schrik ik zelf van. Ik heb inmiddels wat ondersteunende medicatie gekregen bij de huisarts want het is nog steeds niet zo best. Ik slaap heel slecht, mijn stemming slaat continue om van boos naar sarcastisch naar mega-verdrietig naar normaal, mijn concentratie is nul en mijn handen trillen aan een stuk door. Ik hoop dat er snel verbetering in komt want ik wil hier niet aan onderdoor gaan.

paljaslaura gelukkig dat het weer goed gaat.

ach mirjam jij ook een dikke knuffel. Hopelijk snel weer uit je dal. En je lieve paardjes helpen je vast daarbij.

Miesje.. Ik kan je daarin geen advies geven. Ik heb dit meegemaakt met een paard dat ik reed voor andere mensen en ik heb er daarna nog wel een paar keer op gezeten maar ben er wel mee gestopt want mijn vertrouwen was eruit. Ze deed het toen ook compleet onverklaarbaar en dat maakte het voor mij onberekenbaar. Ik heb nu, 20 jaar later, nog steeds angst voor steigeren.

Melissa hoe was je zwarte cross weekend?

Het laatste plaatje vind ik mooi mirjam! En niet te veel denken, gewoon voelen :)

nouklime die aanleuning zou een kwestie van tijd en vertrouwen krijgen in de verbinding zijn. Ik had een paard die ontzettend achter de teugel dook om de verbinding te ontlopen. Daarmee heb ik een tijd op een andere manier getraind. Ik moest mijn handen een stuk hoger houden en alle bewegingen volgen van het hoofd (hoofd omhoog is handen hoger, hoofd omlaag is handen lager en gewoon meegaan in alle bewegingen die het paard maakte links en rechts maar daarin een heel klein beetje verbinding houden wat er ook gebeurde en vooral niet tegenwerken). Heeft bij haar ontzettend geholpen. Ik denk een maandje of 2-3 en ik had opeens een paard dat niet meer bang was voor aanleuning en er zelfs om begon te vragen. Heel apart.

Wauw Melissa, nou dan was het natregenen de moeite toch wel waard. Ook knap dat ze ondanks het weer zo netjes bleef gaan hoor.

nouklime jeetje voor 35 juryleden gereden, whaha ik zou dat niet durven! En bij allemaal dikke winst zegt toch wel genoeg, goed gedaan!

Sanne dank je wel. Het zou mooi zijn als het je lukt met het vervoer. Ziet er uit als een mooie omgeving daar!

Haha Pattypaard fluitend door het parcours, nou gelijk heb je als het je helpt met je ademhaling. Mooie plaatjes hoor! En de dressuur ook netjes (dat je dat kan met die korte beugels hihi).

xApple ziet eruit als een fijn zadel! Je hebt haar ook mooi aan het lopen.

Horselover mooie vooruitgang al idd

Ik heb mezelf gedwongen om gisteravond wat met Veroon te gaan doen. Was alweer een week geleden en mijn vakantie is gisteren begonnen dus ik vond dat ik iets moest gaan doen. Ze liep nog lekker ook buiten mijn verwachtingen om

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 07:09

Nouklime ik heb je proef bekeken. Ik zie er een heleboel potentie in. Sterke draf en laat nu al zien mooi te kunnen verruimen. Wat schoonheidsfoutjes die er wel uit gaan als het paard wat meer ervaring krijgt maar mooi gedaan hoor!

Sanne wat fijn dat je na 9 dagen zo weer kon opstappen.

haha Pattypaard nee ik snap dat een springzadel met lange beugels niet fijn zit. Nog gefeliciteerd met je onverwachte eerste plaats!

Het ligt denk ik ook aan de bouw van het paard of je de neus er makkelijk uit kunt rijden of niet.

Ziet er netjes uit mirjam. Beterschap..

Nouklime wat een gave foto´s zeg!! Ook een hele goede fotografe.

Hier hebben ze vakantie hoor met dit weer, voor niemand een pretje. De dagen een beetje zo goed mogelijk door proberen te wurmen.

Miesje wat rot dat je nog zoveel pijn hebt, hopelijk helpt de sterkere medicatie. Je hebt een flinke klapper gemaakt. Wat balen dat je merrie niet drachtig is.

Sorry, mijn concentratie is even op. Ik lees later even verder bij.

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 13:49

Hier ook geen regen hoor.. nog altijd 30 graden. Ik geloof morgen wat minder, ik wil ook graag weer eens wat met veroontje doen

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 17:14

Nouklime ach wat schrikken zeg! Gelukkig dat ze weer zijn afgeslankt.

Ik hoop dat jullie me vergeven dat ik nog steeds niet helemaal netjes op iedereen reageer. Ik zit nog steeds in de hel en mijn concentratie is vreselijk slecht. Ik ben al een paar keer begonnen met een bijleespost die ik dan na 2 regels weer wis omdat ik niet verder kom.

Ik heb mezelf gisteren weer gedwongen om te gaan rijden. Het was wat koeler en alweer een dikke week geleden dus het moest maar even weer. Ze is wel echt heel braaf ondanks dat ze zo weinig doet nu. En ik ben ook wel weer blij dat ik het toch even weer heb gedaan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 15:20

Nouklime alvast veel succes bij je volgende wedstrijd!

Sanne leuk gehad op Texel? Edit: Ja dus, klinkt heerlijk!

Oh wat een brokkenpiloot Pattypaard. Een glijer is snel gemaakt helaas. Ik ben daar in de winter altijd zo bang voor op een bevroren ondergrond. Heb al een paar keer eentje onderuit zien gaan daarop en ze zijn groot en zwaar maar zo teer, die paarden! Hopelijk kun je over een paar weekjes weer verder met haar.

Oh Griekenland Sanne, wat heerlijk!

Zouden die plekjes geen schimmel kunnen zijn?

Nou toch hartstikke netjes voor zo'n jong dier in zulke omstandigheden Melissa. Zeker niet verkeerd. Snap wel dat je baalt van het puntenverschil natuurlijk.

Op dit moment zitten we hier even in redelijk rustig vaarwater. Er zijn allerlei dingen in gang gezet en ik begin erop te vertrouwen dat het uiteindelijk goed gaat komen met mij hier alleen. De ruzies zijn even gestopt ook, we proberen er voor onze dochter het beste van te maken.

Gisteravond hebben dochter en ik even lekker samen gereden en ook lol gehad. "wie het eerste aan de overkant is" blijft leuk, ook al ben je 39 _O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik met mijn meisjes samen <3
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 06:59

Oeps Melissa, dat is niet de bedoeling. Hoe gaat het nu met je? Spierpijn? Wel goed dat je toch nog even opgepakt heb daarna.

Wat balen dat je potentiele klant niet op kwam dagen Mirjam. Wel fijn dat Idenn het ook al zo goed doet.

Pff Pattypaard wat schrikken dat Baby opeens niet goed was. Gelukkig dat het toch beter lijkt te gaan. Snap dat je niet alles hier neer wilt zetten erover.

Sanne wauw wat mooi daar! En ook alweer gereden. Een fijne galop is echt wat waard. Mijn oudere merrie heeft geen fijne galop (wat vlak, niet mooi recht en rennerig) maar Veronia galoppeert echt heel fijn. Dat zit ook een stuk prettiger.

Paljaslaura hoe is je les gegaan??

Nouklime je zit lekker in het wedstrijdritme. Veel succes dit weekend weer!

MiesjeX hoe gaat het met jou en je paard nu eigenlijk?

Hier nog steeds weinig puf voor paarden. Gisteravond wel even wat foto's geknipt van mn dochter en de andere bijrijdster die bezig waren achter, maar ik kan me er zelf niet toe zetten om te gaan rijden. Veronia wil zo graag bezig, dus ik ben maar een beetje op de grond aan het klooien geweest met haar. Daar is ze ook erg fanatiek mee haha

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 07:52

Mirjam gefeliciteerd met je punten en prijzen! Daar komen mooie foto's aan van je paardjes!

Nouklime super toch al!

Pattypaard wat zal ze blij zijjn dat ze weer op de wei mag. Hoe ging het onder het zadel?

Goedzo paljaslaura, mooi plaatje van jullie ook!

Melissa en heb je weer gereden?

Misschien dat ik vandaag ook weer eens een poging wil gaan doen. Ergens wil ik wel maar als het zover is dan denk ik laat maar.

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 23:17

Murosch bestond gedeeltelijk uit de naam van mijn ex en daar wil ik liever niks meer mee te maken hebben. Nu betekent mijn naam nog steeds iets, de plaatsnaam waar ik woon, mijn achternaam en mijn merriestam (fonia-wainonia-veronia).

Haha ik zou ook niet blij worden op een springzadel!

Lekker bezig dames!

Ik heb toch nog even een paar rondjes op veroon gezeten vanavond. Beetje stap en draf maar ze was braaf en ik blij dat ik erop geklommen ben (slecht voorbeeld in spijkerbroek met werkschoenen en zonder cap maar oke)
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 22:06

Oeioeii Melissa, dat vind ik minder leuke spelletjes!

Pattypaard balen dat ze zichzelf al genoeg beweging had gegeven!

Mirjam braaf joh!!

Ik heb voor het eerst echt weer even genoten bij het rijden. Was echt even heerlijk, alle gedachten aan de kant. (En nee de situatie is bepaald nog niet verbeterd helaas).
Afbeelding

Zelfs even de bak uit geweest
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 16:51

Even een klein berichtje van mij om te laten weten dat ik er nog steeds ben. Het gaat nog steeds niet echt lekker hier thuis en dat is wel een understatement. Volhouden, doorzetten, het zal echt beter worden pff.

Ik heb me wel voorgenomen om wat vaker te rijden en dus heb ik ook weer les gehad. Dat is toch wel prettig. Vandaag ook weer aan de slag geweest en dat ging mooi. Ik heb komend weekend mn eerste wedstrijd weer sinds maanden, toch wel even weer spannend.
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 06:57

Mirjam dat ziet er mooi uit, waar ben je geweest? Kijk, dat is wel een complimentje voor jouw beleerwerk, dat hij het bij een jong meisje ook netjes doet!

Sanne ik ben benieuwd naar je nieuws, je maakt het spannend haha

oh Melissa, drakenweek gehad dus.. Nou hopelijk blijven de draken nu weg. Goeie oefening met baklicht. Herinnert mij eraan dat ik nog een lamp moet vervangen.

Ik heb gisteren nog een keer les gehad, even ter voorbereiding op de wedstrijd. Ik merk dat ze steeds een stukje krachtiger wordt. Weer een mooi pakketje huiswerk mee. Veroon wil in haar voorkant nog een stuk uitschuiven als ik haar wil verruimen in de draf en dan gaat ze teveel op de voorhand lopen. Ik moet nu proberen om haar van voren wat meer erbij te houden in de verruimingen zodat ze ze meer van achter uit gaat lopen. Wijken gaat 1 kant op al heel aardig, de andere kant op vlucht ze soms nog een beetje en ook daar kunnen we mee aan de slag. En ik moet niet zo inknikken naar links steeds.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 16:29

Wauw mooi Mirjam hoor!

Thnx Sanne. Ik heb geluk dat ik meestal niet alleen ben als ik rij, dat scheelt qua beeldmateriaal.

Ik heb dat van jou ook even bekeken. Ik vind het er al best heel mooi stabiel uitzien voor het beeld!

Dat was vandaag Melissa!

Nou ons L1 debuut.. Ik ben wel blij dat we een tweede proef konden rijden want de eerste ging echt dramatisch slecht. Ik had ouderwets last van zenuwen. Het was een tijdje geleden dat we hadden gestart en de situatie is nu helemaal anders. Dat waren wel allemaal dingen die meespeelden en ik ben snel van de leg. Gelukkig wist ik tussen beide proeven door even mezelf weer te resetten en ging de tweede proef een stuk beter. Er zaten nog wel dingetjes in die we beter kunnen, maar met 190 punten en een derde prijs ben ik toch wel heel trots op zo'n mooi begin!

En yep, ik heb weer plaatjes :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 19:56

Dank je, ik vond mijn houding vandaag best wel beroerd eigenlijk, voelde mezelf weer naar voren duiken af en toe. Gevolg is dan ook nu spierpijn door mijn te gespannen houding. Verdiende straf zullen we maar zeggen. Maar ik ben wel blij hoor, die L1 moet er wel in zitten weet ik nu en dat is super. Nu lekker rustig zo het winterseizoen in, kunnen we mooi op doorbreien de komende tijd.

[o]

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 09:19

Zit er al een potentiele koper bij de kijkers Mirjam?

MiesjeX ik vind het al heel knap dat je toch besloten hebt om weer verder te gaan. Geen druk op jezelf leggen hoor, mooi zo doorgaan.

Nou Melissa, dat is toch hartstikke goed! Je weet wat er in zit maar in zo'n setting is het toch heel anders en dat moeten ze echt leren. Mooi commentaar ook. En wat een gave foto's joh!!

mirjam gefeliciteerd, mooi resultaat met Sterre!

Nahh nouklime, jullie kunnen er ook wat van hoor, ik denk dat het je mee gaat vallen :)

Sanne wat een gaaf nieuws, daar zal Nova heel blij van gaan worden denk ik :) Die binnenbak zal even afkicken worden, helemaal met de winterperiode voor de deur, maar hey, dat went wel.

Bij ons was ook een fotograaf bij de wedstrijd, heb ik ook nog leuke plaatjes van:

Afbeelding
Afbeelding

Hoezo was ik opgelucht dat het klaar was, nehhhhh
Afbeelding

En ... ik heb ook een nieuwtje... Herinneren jullie je Florentino nog? De ruin van mijn vader die ik tot de zomer ook reed? Daar is het al een tijdje stil over, omdat ik het niet kan opbrengen om daar nu regelmatig naartoe te gaan met de scheiding en alles. Maar... Flo komt binnenkort hier wonen *\o/* *\o/* . We moeten er nog wel even een stal bij fabriceren, maar pap heeft zijn huis verkocht en komt dichterbij mij wonen. Hij wil graag kleiner en van de paarden af. En ik laat Flo echt niet aan zijn lot over, dus die komt mooi hier. Kan ik eindelijk weer met hem aan de slag :D

[o]