Monique1963 schreef:JewEmm, ja precies dat zoals op die foto. Ze leunen er gewoon in. Daphara als je Pleuntje in het andere weiland vond en er geen stroom op stond denk ik dat ze er gewoon doorheen gestapt is. En waarschijnlijk niet eroverheen gesprongen is.
Nee, nu hangt het draad echt los, zowel boven als onder als ze haar hoofd er doorheen steekt en schuurt. Eerder was het draad nog super strak en stond ze wel aan de andere kant. Dat is onmogelijk met een paardje van 1.57 m en draad dat nog geen 50 cm uit elkaar aan de paaltjes vast zit. Het bovenste draad zit op 1.05 cm. Knappe Shire die daar tussendoor komt zonder iets los te trekken. Dus in het begin moet ze echt gesprongen zijn. Nu ze zich erdoorheen wurmt kunnen we elke keer het draad weer vastmaken.

Ik kreeg alleen tussen de middag slecht nieuws en was niet echt in een feeststemming de rest van de dag. Leuke verjaardagsfoto’s maken moet even later deze week gebeuren.
Wel heeft Pleun vandaag haar nieuwe vliegendeken gekregen, snel even bij de Welkoop gekocht. 135/185 om in te groeien, zoals enkelen van jullie al aangaven, met het idee dat die veel te ruim zou zijn (ik had een 125/175 besteld bij Agradi, maar was nog niet geleverd), dus zodra de Agradi deken binnen zou komen kon ze die weer op en deze in de kast voor volgend jaar of zo.
Nou, die van Agradi gaat meteen retour, want deze zit perfect, wel alles op z’n strakst, maar te groot is die niet te noemen.

Oh en Finecto is vies volgens Pleun, ze heeft nog nooit zo lang over haar brok gedaan, maar uiteindelijk wel opgegeten, want ja... het zijn wel brokjes he!