Zijn er Alphenaren die samen willen hobbelen?

Moderators: Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JoyceLa

Zijn er Alphenaren die samen willen hobbelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-20 12:51

Sinds een aantal maanden staat mijn paard in de Ridderbuurt bij Alphen aan de Rijn bij mijn vriend op de boerderij. Zelf woon ik nog in Dordrecht en ken ik weinig mensen. Zijn er mensen die hun paarden in de buurt hebben staan en het gezellig vinden samen te wandelen of hobbelen? Mijn paard is 26 dus zal wel rustige ritjes zijn :-)

Voor de wereld maakt één hond niet zoveel verschil, maar voor die ene hond is het wel een wereld van verschil

x_ankieee

Re: Zijn er Alphenaren die samen willen hobbelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 13:27

Als ik een paard tot beschikking had zou het me super leuk lijken, ben zelf Woubruggenaar dus dat ligt om de hoek. Even een stipje hier! :D

But now I know you can't change the past, way too young to know the reason why

mvermeulen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 13:53

Ik ben geboren in Alphen maar woon er al 5 jaar niet meer. Heb ook een tijd met mijn paard in de ridderbuurt gestaan op de hoek vooraan de weg, Daar staan nog een aantal paarden misschien kan je daar eens vragen of de dames zin hebben om mee te gaan. Ik vond het altijd heel fijn rijden daar in die hoek. Rondje woonwijk of andere kant op naar Zegersloot op zondagochtend heel vroeg is het er lekker rustig.

Ik hoop wel voor je paard dat er ook een paardenvriendje bij komt want schapen en lama is leuk maar zijn geen volwaardige maatjes! :o en paard alleen kan gewoon niet.

You gotta roll with it
You gotta take your time
You gotta say what you say
Don't let anybody get in your way

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-20 14:41

mvermeulen1 schreef:
Ik ben geboren in Alphen maar woon er al 5 jaar niet meer. Heb ook een tijd met mijn paard in de ridderbuurt gestaan op de hoek vooraan de weg, Daar staan nog een aantal paarden misschien kan je daar eens vragen of de dames zin hebben om mee te gaan. Ik vond het altijd heel fijn rijden daar in die hoek. Rondje woonwijk of andere kant op naar Zegersloot op zondagochtend heel vroeg is het er lekker rustig.

Ik hoop wel voor je paard dat er ook een paardenvriendje bij komt want schapen en lama is leuk maar zijn geen volwaardige maatjes! :o en paard alleen kan gewoon niet.

Bedankt voor de tip. Ik weet niet elke plek je bedoelt en ziet er inderdaad gezellig uit. Ik zal daar eens rondvragen.

Wat betreft het “alleen” staan; het was de keus met 40 anderen laten staan en verhongeren of een paar maanden met ander gezelschap en goed bijgevoerd worden.. ik verhuis met paar maanden ook naar Alphen en dan komt er ook zeker een pony bij.

Voor de wereld maakt één hond niet zoveel verschil, maar voor die ene hond is het wel een wereld van verschil

mvermeulen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 17:38

Op de hoek bij de fiets tunnel, als je Ridderbuurt in rijd moet je direct linksaf daar zit boerderij de Hertogshoeve. Hij staat pal naast de weg.

You gotta roll with it
You gotta take your time
You gotta say what you say
Don't let anybody get in your way

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-20 18:15

Is dat het zelfde plekje wat mvermeulen1 bedoelde?

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-20 18:17

x_ankieee schreef:
Als ik een paard tot beschikking had zou het me super leuk lijken, ben zelf Woubruggenaar dus dat ligt om de hoek. Even een stipje hier! :D

Dat is dichtbij inderdaad! Is een leuk verzorgpaard niet een idee?

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 21:11

Ja zeker, ook wel rustig op zoek maar nog niet iets geschikts gevonden eigenlijk. Maar wie weet! :j

But now I know you can't change the past, way too young to know the reason why

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 22:27

Ik sta zelf op de hertogshoeve! Begin van de ridderbuurt :D

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-20 09:07

lightmorebh schreef:

Daar kom ik regelmatig langs, lijkt me een gezellig plekje. Gezien de Corona ben ik er maar nog niet langs geweest voor een praatje haha.

Als het je gezellig lijkt eens samen te wandelen of hobbelen hoor ik het graag :)

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 09:41

JoyceLa schreef:
lightmorebh schreef:

Daar kom ik regelmatig langs, lijkt me een gezellig plekje. Gezien de Corona ben ik er maar nog niet langs geweest voor een praatje haha.

Als het je gezellig lijkt eens samen te wandelen of hobbelen hoor ik het graag :)

Gezellig! Ik wandel ook regelmatig met de paardjes buiten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie