@Rivano die laatste foto

Lol Hoppit

Moderators: Melissa0304, RianneH, Neonlight, Ymor, balance
GaelleS schreef:Lol Hoppit
Hoppit schreef:GaelleS schreef:Lol Hoppit
Heb jij dat dan niet met jouw buffelApple is mss net een 160 hoog of zo, dus op afstand zie je gewoon zo'n dikke shetlander met een Andreloncoupe. Staat ze naast je denk je echt 'holymoly maken ze daar singels voor?!
' Lol en dat gecombineerd met een minikort ruggetje en knoertesnel op de plek kunnen draaien
Heb mijn vriend er al op voorbereid dat ie best voor iets met een fork gaat, kan ie de knop vast houden in de hoop er op te blijven zitten
belletjhee schreef:Ik meld me ook! Afhankelijk van hoe Murphy zich lichamelijk ontwikkeld aankomende periode,wil ik volgend jaar rustig aan beginnen met zadelmak maken. Wel heeft hij wel eens een zadel opgehad!
[ [url=m/SxhCHd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IqC5qW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cioccolato schreef:Telt een paard dat dit jaar zadelmak is gemaakt maar meer niet om volgend jaar door gereden te worden ook?
Gebruikers op dit forum: _Liv, Ceffyl, Chichika, daphne_xxx, Eef_Sissy, Eefje_Sammy, elfje72, Ffion, Flew, hafpower, Hawkeye, HorsePhoto, ilaan, Inney, joep1970, Jorex, mabellean, moOby, Nala, nicky_rilana, nicolailover, nikolletje, nuscaniels, RenskeFrea, Rex_Rolfo, Sanniejtjuh, sberg, SentiBot, Sokje_6, stefanie33, Supertje, Tamaraaa, wendy_flair en 12 bezoekers