Paarden die in 2019 beleerd gaan worden!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 15:15

ElskaIsland schreef:
[ [url=m/DdPOD5.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7eMVCb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na 2 weken training mijn eerste buitenrit! Ze was erg braaf! Wel erg kijkerig, maar ze voelde niet rillerig oid! Sommige dingen een beetje spannend, maar zo braaf en goed te rijden! Enorm trots op mijn knappe pony!

Oooooo wouw!!! Super vet! Echt te mooi! Prachtig zo’n buitenrit over de hei met je paard. En top dat ze niet ril aanvoelt. Niet meer dan logisch dat er wat spannend is soms. Ben zwaar zwaar jaloers!

Lily_Fee

Re: Paarden die in 2019 beleerd gaan worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 17:42

Hey,

Ik heb heel
Wat filmpjes van lily-fee en mij die ik graag op Bokt zou zetten en met jullie zou willen delen? Maar weet iemand hoe ik dat doe?

Groetjes!

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 18:33

nicky_rilana schreef:
Lily_Fee schreef:
Hey,

Ik heb heel
Wat filmpjes van lily-fee en mij die ik graag op Bokt zou zetten en met jullie zou willen delen? Maar weet iemand hoe ik dat doe?

Groetjes!

Ik upload ze meestal op YouTube en dan plaats ik hier de link.

Ja dat zie ik veel mensen doen, maar heb geen YouTube ofzo. Kan het ook via een uploadsite ofzo. Bokt zelf heeft geen functie toch?

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 06:58

Nou het werkt allemaal niet mee. Ben een kneus hier in. Waarom heeft Bokt gewoon geen upload. Maarja is niet anders. Dit is de link naar mijn Facebook.

https://m.facebook.com/j.dejong.50

Bovenste bericht welke als het goed is voor iedereen zichtbaar is. En liever niet verder delen ofzo.

Wat vinden jullie er van? Merk dat balans voor ons allebei nog wel een dingetje is. Hoe werken jullie daar aan? En hor houden jullie je trainingen bij? Hebben jullie een boekje of een ander systeem?

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 07:28

SBravour schreef:
Ik train wanneer en hoe ik zin heb. Heb vaak wel een driedaags schema: 1 Longeren 2 Rijden 3 Handeerk en het riedeltje weer opnieuw. Afgewisseld met wandelen en vrij longeren.

Ja zo doe ik het ongeveer ook, nu ze in training staat iets meer rijden, maar vanaf 31 augustus als ze weer thuis staat wil ik dit ook ongeveer. Met 1 keer in de week een buitenrit. Lekker voor de lange stukken rechtdoor. Schrijf je dat ergens in op of plan je dit specifiek van te voren of is het meer. Vandaag heb ik veel tijd en is mooi weer dus ik ga rijden en morgen even rustig aan en handwerk. Ik zeg maar wat?

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 18:45

Gimme_Joy schreef:
Staat hem superknap! <3

Hiwr gister ook een mijlpaal! Helemaal alleen in de bak gereden zonder instructrice *\%/* . Het ging als vanzelf en of we het al jaren doen. Zo blij!!!
[ [url=m/V1e1nq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooeee die mijlpaal moet ik nog en vind ik stiekem best wel spannend... fijn om te lezen dat het bij jullie zo goed ging. Echt top! Geeft ook vertrouwen voor Lily-Fee en mij.

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:39

goldenarrow schreef:
_O-
[ [url=m/MPb4d4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit was dus het oortjesincident.. hahaha

Spoiler:
Gelukkig kan ze ook zo door de baan:

[ [url=m/bxkvmd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AQVB38.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn hemel! Kreeg een hartverzakking! Heb je je geen pijn gedaan? Wat gebeurde er?

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:46

Nou gelukkig is het goed gekomen. Waarschijnlijk is de foto erger dan de werkelijkheid. Fijn dat je daarna weer kon opstappen. Lekker sensibel paardje denk ik zo. Denk dat de mijne het niet eens door heeft als mijn oortje er tegenaan zou bungelen. Haha

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 13:24

Haha, hier dan weer precies andersom. Lekker eerst een ander er op die zijn of haar nek wil breken voor mij. Bleek allemaal helemaal niet het geval en ze was dood braaf.

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 17:42

Sorry tijden niks meer laten horen. Zit niet meer zo veel op Bokt. Super leuk topic van Joy! Kleine meisjes worden groot.

Met mijn kleine meid voor het eerst buitenrit gereden. Fantastisch door de duinen heen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding