MirandaFuego schreef:Misschien kun je achterop gaan zitten als iemand anders fietst, dan heb je je handen vrij en kun je direct reageren met het zweepje.
Het is wel het handigst als je weet waarom, is ze gewoon brutaal, wordt ze overenthousiast of wil ze vluchten..
Het kan ook ff een fase zijn, dat je even pauze neemt en dan pas weer gaat oefenen.
Ik vrees juist dat het momenteel te gevaarlijk is om met twee op een fiets te gaan zitten en Aliaa erbij. Als ze dan op de fiets springt...
Dat is mijn probleem wat, ik weet niet goed waarom ze het doet. Overenthousiast is het zeker niet, brutaal? Pubergedrag? Of is het echte angst? Maar verder komt ze totaal niet bang over, normaal gaat ze blazen, dit was niet het geval. Kijkerig was ze op die punten wel, maar normaal is ze nooit extreem kijkerig op wandeling.
Momenteel weet ik niet goed wat ik ermee aan moet. Aan de ene kant denk ik oefenen tot ze het normaal doet. Maar langs de andere kant is het niet slecht om het een tijdje te laten rusten.
Vanavond heb ik kort nog wat grondwerk gedaan, en dit ging wel prima.

Super dat Malik braaf was tijdens het wandelen! Het is alsof ie weet wat er hem anders te wachten staat.