Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:40

Ik sluit me aan bij Knollentuin.
TS, ik vind het stoer dat je foto's plaatst (een filmpje zou nog beter zijn)
Maar als je al met een negatief verwachtingspatroon de foto's plaatst, zul je ook alle feedback zien als negatief terwijl dat naar mijn mening zeker niet zo is.
Dus neem de feedback mee als positief, doe er wat mee. Het kan helpen om je eigen instructie net een duwtje mee te geven.
Een oordeel over de stills laat ik achterwege omdat ik ze te onduidelijk vind.
Muv de warming up still. Ik ben groot voorstander van het over de rug rijden maar dit is teveel op de voorhand en zo te zien ook achter het bit om er een voordeel uit te halen. Het achterbeen is er niet genoeg bij waardoor je de verbinding verliest. En dan heb je niets aan die oefening.

Heeft even geduurd, maar toch. Inmiddels is de sinds lang vermiste merrie terug gevonden. Lang leve bokt!
VERMIST!! KLIK HIER VOOR FOTO

Babootje

Re: Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:44

Als het paard inderdaad KS heeft snap ik goed waarom ze op de voorhand loopt.

Heeft even geduurd, maar toch. Inmiddels is de sinds lang vermiste merrie terug gevonden. Lang leve bokt!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:35

Ik vind de "jaloeziekaart spelen" overigens altijd heel sneu. Alsof we zelf geen paarden hebben die de moeite waard zijn. :D :D

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:39

KahluaB schreef:
Kennelijk heeft TS ingezien dat het allemaal niet zo geweldig is... de fotos zijn verwijderd.

Alweer.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:55

Nooit van gehoord :D :D
Lijkt me voor het paard niet heel fijn. Die piekbelasting zo op de lepel moet ie toch wel voelen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:03

Voor mij zijn de foto's nog steeds te onduidelijk om er wat op te zien. Behalve je houding. Zou je ze los kunnen plaatsen en wat groter?
Zie wel dat je de neiging hebt om wat achterover te gaan zitten. Centered riding is geen gek idee. Dan word je je goed bewust van je zit.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten