Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

chamion

Re: Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:30

Ts, je hebt een mooi paard onder je kont, daar mag je trots op zijn. Naar aanleiding van de foto's kan ik heel weinig zeggen want de kwaliteit is zeer slechts en de horizon is niet altijd mooi recht. Dit vertekend het beeld natuurlijk. Trouwens, wat is de volledige naam van deze knappert?

Ik vind je beenhouding uit balans, die kan door je bovenlichaam komen maar ook kan het zomaar wezen dat je boven lichaam door je benen uit balans zijn. Probeer eens een gaatje of 2 langer te gaan zitten. Let daarbij op dat je breed blijft zitten en niet je bovenbenen op trekt. Ook erop letten dat je niet op je tenen gaat staan. Laat anders eens iemand een hand op je knie te leggen en die iets naar beneden/achteren te duwen. Zowel in halthouden, stap en eventueel draf.

Qua je bovenlichaam blijf erop letten dat je handen mooi optilt zonder dat je deze naar voren "steekt" Een knik in je elleboog, en deze moet naast je ribbenkast zitten en niet bij je buik. Handen niet tegen elkaar aan, maar iets ruimte tussen je handen. Als je handen en armen beter hebt zal je rechter gaan zitten en je schouders meer naar achteren gaan dragen.

Bij je paard zie ik veel dezelfde hoofdhouding, namelijk achter de teugel/bit. Probeer eens dat neusje eruit te rijden in zowel normaal hoofdhouding, als in het hals strekken enz.

De rest is allemaal al gezegd.

My world has been beaten to pieces.
There's no day to go by that I do not think of you two.
R.I.P. pap 04-12-2008
R.I.P. mam 31-08-2016

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten