Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 21:20

Rijdt je M op wedstrijden of rij je de M oefeningen thuis? Want hoewel het moeilijk van fotoos te beoordelen is, zie ik op deze fotoos geen M niveau terug.
Ik zie wel een paard met een sterke achterhand, dat is fijn. Maar verder vind ik noch zijn, noch jouw eigen houding M niveau. Je paard is op deze fotoos nog erg stuwend, nergens dragend. Jouw onderbenen liggen enorm naar achteren waardoor je nooit lengtebuiging rond je binnenbeen zult krijgen. Je armen geef je zelf al aan.

Verder heb ik er geen bezwaar tegen als een paard wat achter de loodlijn komt, zeker als ie laag en rond gereden wordt om daar los gewerkt te worden. Maar wat ik wel bezwaarlijk vind is dat jouw paard niet rond is vanaf de schoft, maar met een valse knik in dat lage ronde loopt. Dan heeft het mijn inziens geen enkele gymnastiserende waarde meer. Hij duikt daarbij op de voorhand (ondanks de slim gefotografeerde oplopende horizon duidelijk te zien) en hangt in je hand. Probeer hem hierbij meer op achter te houden, licht in de hand en los vanaf de schoft. Een paard met een achterhand als de zijne en op M niveau zou dat moet

Maar zoals gezegd, alles is altijd moeilijk te beoordelen vanaf fotoos, zeker de fotoos stils van een filmpje lijken en kwalitatief slecht en donker. Ik kan eerlijk gezegd vanaf deze fotoos moeilijk beoordelen wat je wilt bereiken met dit topic? Waar ben je mee aan het werk, waar wil je advies over? Want eerlijk gezegd ziet dit er een beetje uit als gewoon een beetje ronddraven, van het achterbeen af en ik verwacht dat een ruiter die op M niveau rijdt geen advies zoekt over een beetje rondraven. Daarnaast is alles op de rechterhand.

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:25

Ik vind het een rare insinuatie dat de feedback een vorm van terugpakken zou zijn. Als ik voor mijzelf spreek reageer ik gewoon op wat ik zie vanaf de fotoos. Ik heb geen geschiedenis met TS in andere topics voor zover mij bijstaat, dus waarom zou ik terugpakken??? Dit insinueren is het ontkrachten van de minder positieve feedback en dan doe je de posters die er moeite in gestoken hebben te reageren tekort in mijn ogen.

Wel vind ik de reactie van TS dat ik wel jaloers zou zijn omdat ik niet oeh en ah zeg heel tekenend...en dan ben ik er wel weer klaar mee. Iemand die zo sneu reageert is mijn moeite niet waard, vandaar dat ik er verder niet op in gegaan ben en de moeite heb genomen mijn punten verder te verduidelijken.

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 09:39

Babootje schreef:
Ik vind de "jaloeziekaart spelen" overigens altijd heel sneu. Alsof we zelf geen paarden hebben die de moeite waard zijn. :D :D

Het lijkt mij een prima merrie maar ik zou in geen geval willen ruilen met mijn eigen merrie! *\o/*

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:52

Ik zie ze nog hoor!

Askja schreef:
Dat laatste vind ik dan weer een ontzettend kinderachtige opmerking. Totaal onnodig.

Kijk en van dit soort op alle slakken zout leggen wordt ik nou heel moe....ik zeg dat ik het een leuke merrie vind, wat wil je nou nog meer. Nee ik wil haar niet ruilen met de mijne, daarmee aangevend dat ik niet jaloers ben en prima tevreden met mijn eigen paard. Mijn merrie wordt voor geen enkel paard geruild want is mijn once in a lifetime paard....
Echt af en toe is Bokt zo vermoeiend met de te lange tenen en te tere zieltjes. Ik ben weer weg hoor, geen zak aan zo als je voor elk woord verantwoording moet afleggen! ;(

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten