Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 09:43

Mooi paard, foto’s zijn van een poos geleden denk ik gezien de mulle bak en je t shirt?. Je warming up , ik vind haar te rond en zou het neusje ondanks M niveau er meer uit willen zien. En let op met die zware bak, logisch dat ze dan vanachter flink aanzet . Benieuwd naar een video deze zomer, zo op foto’s verder moeilijk te zien.

bigone

Re: Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 23:00

Ts, je hebt een mooi paard en je vraagt om positieve feedback. Die krijg je vervolgens, het staat je niet aan en dan zijn sommige mensen jaloers i.p.v. dat je er iets mee zou kunnen doen. Misschien maar eens beginnen met een duidelijke trainingsvideo zodat jij duidelijke en misschien in jouw ogen goede feedback krijgt. Maar niet een topic openen, vragen om verbeterpunten en dan in de verdediging schieten want i.p.v. oh en ah krijg je verbeterpunten aangereikt .

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 12:19

Ts, wat word er gewoonlijk op je dressuurprotocol vermeld, daar ben ik wel benieuwd naar. En je hebt in de L2 wp gereden neem ik aan??

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:38

Welke moederlijn zit er trouwens achter je paard, ergens komt me dat koppie heel bekend voor maar kan het mis hebben. Wanneer ze dit wel is, tja.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:21

knollentuin schreef:
Ik vermoed ook dat dit het paard met de kissing spines is bigone..

Dat was me al lang duidelijk want anders heeft ze meerdere oude paarden met fikse problemen alhoewel ze op deze therapie heeft toegepast en dat lijkt goed aan te slaan, gelukkig maar.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:56

maria1990 schreef:
Bedankt voor je tips. Ik ga ermee aan de slag.

Change3x schreef:
KS kan gewoon behandelt worden, dan hebben ze er ook geen last meer van. Mijne heeft een Tildren infuus gehad, werkt top.

Leuk paard TS! :j

Dankjewel! Mijn Ferrari heeft geen kissing spines dat is ons andere paard. Ik heb zelf 3 rijpaarden.

Vraagje , welke moederlijn komt Ferrari uit??

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:46

maria1990 schreef:
Ik heb geen foto's verwijderd

Ts, al jouw foto's zijn weg, van al je topics en paarden dus ergens zal er toch wel een opdracht liggen van jou bij bokt voor het verwijderen van al je foto's, zo niet dan moet je er iets aan doen.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 11:00

bigone schreef:
maria1990 schreef:
Ik heb geen foto's verwijderd

Ts, al jouw foto's zijn weg, van al je topics en paarden dus ergens zal er toch wel een opdracht liggen van jou bij bokt voor het verwijderen van al je foto's, zo niet dan moet je er iets aan doen.

En nu staat alleen de hoofdfoto nog zichtbaar, zal toch wel iets met instellingen te maken hebben, heel apart.

bigone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:34

Het lichtrijden is iets wat mij ook opviel, kan door het moment komen maar ts, kijk je filmpjes even na, bij het lichtrijden hoort je hoofd niet naar boven te gaan. Wanneer je er de hand op kunt leggen, via mp of via de bieb, lees het boek van Heather Moffet, verlichte rijkunst. Wanneer je dit goed beheerst zal je paard beter ontspannen in de rug en je wel laten zitten, succes.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten