Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 12:27

Ik vind de foto’s erg lastig te beoordelen door de kwaliteit.

Op zich heb ik geen moeite met het lange, lage en ronde maar het paard lijkt wat achter de teugel te lopen. Paard is dan vaak voorwaarts maar niet echt aan het been. Ze lopen wel maar je kunt er eigenlijk niet aan rijden.

Daarnaast vind ik de bak érg zwaar ogen. Ik zou er niet voor kiezen om in te rijden (met name door het verschil in hoogte tussen de hoefslag en de bak).

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 23:09

Ik vind het overigens wel frappant dat een deel van bokt TS “terugpakt” op haar manier van reageren (bekritiseren) in topics.

Werkelijk. Moeten we ons allemaal verlagen tot hetzelfde niveau? Moet een fototopic ook direct een niveau bewijzen?

Blijf er boven staan en geef positieve feedback (lees: opbouwend commentaar) zoals de bedoeling is op bokt. Mocht de TS er niet op reageren of het niet met je eens zijn, dan ga je gewoon fijn lekker verder met je leven.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 12-03-19 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:05

oji schreef:
Ik vind het een rare insinuatie dat de feedback een vorm van terugpakken zou zijn.Als ik voor mijzelf spreek reageer ik gewoon op wat ik zie vanaf de fotoos. Ik heb geen geschiedenis met TS in andere topics voor zover mij bijstaat, dus waarom zou ik terugpakken??? Dit insinueren is het ontkrachten van de minder positieve feedback en dan doe je de posters die er moeite in gestoken hebben te reageren tekort in mijn ogen.

Dan hoef jij je dus niet aangesproken te voelen. Er staan echter een aantal posts tussen die wat mij betreft helemaal niets met feedback te maken hebben.

Opmerkingen als “ik zou deze foto’s niet eens durven posten” of “je hebt geen knik in je armen, dat is het eerste wat je leert op de manege”.

Edit: ik ken TS en haar posts verder ook niet maar zie in een aantal posts een verwijzing naar (klaarblijkelijk) haar manier van reageren. Je oogst wat je zaait. Tsja. De gespeelde “jaloezie-kaart” slaat kant nog wal, maar laat het lekker gaan.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 13-03-19 12:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten