Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 22:19

Hoe dragend 'dragend ' is, kunnen we over debatteren en zo van voor zijn die 2 foto's uit je laatste bericht niet erg goed te interpreteren. Verticaal en horizontaal evenwicht is gokken van schuin opzij.
Het dier tilt haar benen hoog op, maar of het om correcte verzameling gaat betwijfel ik (dat zou de kortere pas tot een pluspunt maken).

Ik heb een nichtje van jouw paard gereden en ik snap wel dat je lichtrijdt: doorzitten is een kunst op zich op een Jazz. (Ook niet iedereen op de Olympische spelen kan dit goed.)

Wel loopt het dier op deze beide foto's met het hoogste punt achter de oren.
Vroegah kreeg je dan onvoldoendes en bleef je dus in de B.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:35

...ik weet niet helemaal goed wat ik zie.
In het algemeen is je zit stabieler dan een half jaar geleden en het knikje in de ellebogen is een duidelijke knik geworden.
Die foto linksonder vind ik je beenhouding goed (daar ben je aan het lichtrijden, doorzitten op een Jazz is niet makkelijk).
Op de bovenste twee foto's denk ik dat je een volte rijdt, ik zie twee verschillende onderarmen, op een volte (?) zie ik een gekanteld hoofd. Op drie van de 4 draffoto's zie ik mooie ruime passen, op die ene hang je wat achterover en zwiept je dier met de staart.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten