Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Nies_

Re: Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:15

Je oogst wat je zaait.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:40

Ik vind het wel echt jammer dat niemand meer tegen kritiek lijkt te kunnen. Van alleen oeh en ah steek je niks op.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:41

Ik denk dat als je aan je houding gaat werken en wat meer ontspant het al de wereld scheelt. Dit lijkt inderdaad al wel wat verbeterd. Zadel lijkt me ook wat op de schouder te liggen, maar foto's zijn te onduidelijk om dat goed te zien (of je zit inderdaad erg naar voren zoals hierboven gezegd wordt). Het lijkt wel een leuk paard en ondanks dat de lage hoofdhouding foto's behoorlijk diep en achter de teugel waren zie ik dat verder niet echt terug.

Ik vind het wel een prestatie dat mensen na 4 vage foto's al kunnen zeggen dat het niet M waardig is. Het mag inderdaad allemaal nog wat dragender, maar M is ook nog geen topsport.

Nies_

Re: Mijn Ferrari (v. Jazz) At Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:44

Hoe bevalt het bit eigenlijk? Dat was jij toch, die daar een topic over opende een tijdje terug?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten