Tinker Goofy at Work

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Avalanche81

Re: Tinker Goofy at Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 14:40

Ziet er heel fijn uit. Wel mis ik nog wat voorwaartse drang en impuls, en op die momenten wil hij gaan hangen. Op foto 10 vind ik het vooral heel duidelijk, hij trekt je daar ook echt uit het zadel. Wat jij kun doen op die momenten: been geven en binnenhand even wat meegeven.

Impuls kun je wat opbouwen door het wijken gewoon even snel in je losrijden mee te nemen. Hoeft ook niet veel, een paar passen, weer recht, paar passen en weer recht. Op dat moment gaat hij zichzelf wat meer dragen, en hoef jij minder te ondersteunen.

Ik vind je handen eigenlijk heel prettig om te zien. Je hebt idd een knik, je mag je handen ook wat dichter bij elkaar houden, maar al met al gewoon een vriendelijke nageeflijke hand, en dat zie je ook in je paard terug, hij heeft mooi lengte in de hals, en durft duidelijk die hand op te zoeken en contact te nemen, en af en toe wordt hij te zwaar zelfs, maar dat los je ook niet op in je handen.

Verder vind ik het gewoon een heel fijn beeld, en dat hij te diep komt vind ik niet zo erg, ik ben niet vreselijk gefocust op die loodlijn moet ik eerlijk zeggen. Ik zie ook liever een paard wat dieper komen, als dat helpt zijn lijf op de goede manier te gebruiken, en dat is zeker hier het geval.

Je zit is netjes, je mag iets je buikspieren aanspannen, zodat je hem daar ook op kunt vangen, dan kan hij je niet naar voren trekken, maar over all gewoon keurig, en die stoelzit....... hij valt mij niet op iig. Ik vind je beenhouding ook mooi, mooi lang en los, al lijk je iets meer gespannen in de galop. Maar again, over all gewoon een prettig beeld.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie