Eerste clinic

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:23

Ik sluit me aan bij Avalanche. Je ziet inderdaad dat ze af en toe iets tegen de hand komt en dat het nog niet is wat je wilt, maar het is wel vriendelijk gereden. Mijn tip zou zijn neem de teugels korter dan wordt het rijden veel gemakkelijker en houd ze boven je paard, doordat je teugels zo lang zijn zie je dat je je handen terug trekt en bijna boven je broek houdt opdat je contact kunt houden. Je ziet op de foto dat je rechterhand de neiging heeft om terug te werken. Dat komt enerzijds door te lange teugel anderzijds denk ik dat dit een gewoonte is geworden. Je zou om die gewoonte te doorbreken eens af en toe heel bewust je rechterhand heel rustig en zachtjes eens een moment naar voren kunnen doen en kijken wat je paard daar op doet.
Je paard heeft plezier in het werken

Dit vind ik een mooie foto, maar zelfs hier zie je op dat je te lange teugels hebt.
Afbeelding

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:01

Avalanche81 schreef:
Snap ik hoor :) in die zin ben je denk ik enorm vooruit gegaan, maar jullie kunnen meer, weet ik zeker :)

Dat denk ik dus ook, reden dat ik gereageerd heb want meestal klik ik itp of haw gelijk weg. Dit ziet er gewoon uit als eerlijk rijden en stapje voor stapje verbeteren.

piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:06

Mariljo schreef:
Ik mis op bokt de "vind ik leuk" knop een beetje! Het ziet er goed uit! Fijn plaatje om naar te kijken!

De like knop zit toch heus onder aan het openingsbericht. Als je op like klikt kun je een keuze maken uit de smileys.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie