Van puppy naar puber...

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lisalotn

Van puppy naar puber...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-18 20:15

*\o/* Feest! Onze puppymerrie Jolanda hebben we bijna een jaartje in ons bezet.

Na jaren eigenaarspaarden te rijden had ik vorig jaar met een vriendin besloten een jonge D-pony aan te schaffen. Ons meisje was net 3 en zadelmak. Dit jaar deden we het rustig aan, 2 of 3 x per week werd ze een halfuurtje gewerkt ( rijden, longe, vrijspringen,...)

En wat een karakter! Ze is jong en natuurlijk soms eens 'vervelend' omdat we niet altijd dezelfde taal spreken maar oooooh <3 wat een topkarakter voor zo een jong beest!

Ze liep graag vanzelf in haar krulletje zonder echt los te laten. De laatste weken begint ze zich echt te ontspannen. Haar neusje moet er wel nog wat meer uit!

En ik zit allesbehalve perfect op mijn paard maar gelukkig heb ik regelmatig iemand aan de zijlijn om me de nodige tips te geven :) ... Maar alle extra tips zijn welkom!

Zo zag het eruit voor de winter:

Afbeelding

En zo gaat het er nu aan toe:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door lisalotn op 27-05-18 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

lisalotn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-18 20:35

KimD schreef:
Geen rijtechnisch commentaar, maar volgens mij heb je alle foto's dubbel gepost.

Idd :o oeps!

lisalotn

Re: Van puppy naar puber...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 13:57

Dankjewel allemaal! Ondertussen zit ik al 2 gaatjes langer en hamert mijn lesgeefster er ook op om voor me uit te kijken :). En ze staat momenteel idd iets te rond maar staat dag en nacht buiten... Nuja beter iets te rond dan te mager, die vliegen er wel weer af!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie