Eventing Genk dressuur Nyandro

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lightninggg

Eventing Genk dressuur Nyandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-18 18:55

Vandaag hebben we dressuur gereden op eventing Genk. Ik vond het zelf een vrij goede proef op enkele fouten in de galop na. Nyandro is nog maar 5 jaar en komt van heel ver. Hij is van zichzelf enorm nerveus maar vandaag was hij super ontspannen. Hij stond rustig op stal (eerste keer op overnachting) en bleef rustig gedurende het rijden. In de proef zelf vond ik dat de galop nog beter afgewerkt kon en de stelling kon met momenten beter. De eerste overgang galop - draf kon beter, hier was de lezer te laat met lezen. Bij deze vraag ik wel wat jullie van de proef vonden en of jullie enkele tips hebben.
https://youtu.be/oQfmgkueJ5E

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Lightninggg

Re: Eventing Genk dressuur Nyandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 16:04

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Lightninggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 16:08

En nog wat foto's van de cross
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Lightninggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 17:32

Normaal zou het nu zichtbaar moeten zijn. Tenen zijn inderdaad een werkpuntje bij mij. Deed het vroeger beter maar na het scheuren van mijn gewrichtsbanden in mijn enkel heb ik het niet meer gedaan om mijn enkel te ontlasten. Zal er terug op gaan letten

Lightninggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-18 14:02

@Dee_Es: klopt helemaal, we zijn er mee bezig. Op training lukt het al vrij goed, hangt natuurlijk ook weer samen met zijn stellingen die hij zo moeilijk vind. Heb je tips om het op te lossen? Wat we nu dikwijls doen is schoudervoor rijden en dan op de binnenhoefslag.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie