Rockstar K&L (v.Roman Lifestyle) net zadelmak!

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wiskey1

Re: Rockstar K&L (v.Roman Lifestyle) net zadelmak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 19:30

Ik vind het een ontzettend leuk paard! Schema lijkt mij ook prima hoor, zelf ook zoiets gedaan met mijn destijds 3 jarige. Qua sturen heb ik mijne dat vooral in stap aangeleerd, wat al vrij snel heel goed ging. Maar het ziet er netjes uit!

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 20:43

Melanie_B schreef:
Wiskey1 schreef:
Ik vind het een ontzettend leuk paard! Schema lijkt mij ook prima hoor, zelf ook zoiets gedaan met mijn destijds 3 jarige. Qua sturen heb ik mijne dat vooral in stap aangeleerd, wat al vrij snel heel goed ging. Maar het ziet er netjes uit!

Dankjewel! Ja in stap probeer ik dat nu idd ook vooral wat meer op te pakken. Dat gaat ook wel redelijk, maar dan in de draf is het allemaal nog wat lastig, vooral omdat ik de impuls niet wil verliezen.

Dat geloof ik best, en daarbij was is die van mij net aan 160 nu die 5 is, dus dat is sowieso makkelijker omdat ie gewoon wat compacter is. Impuls is inderdaad wat lastig, want teveel erop focussen is niet goed, maar ze leren lopen zonder ook niet. En iedereen doet het toch anders, maar het lijkt me paardvriendelijk te gaan zo, en dat is imo het belangrijkste. En super leuk dat je nu al met m naar buiten gaat! Leren ze veel van, en vaak vinden ze t ook prachtig

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie