Nieuw verzorgpaard

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gillbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 09:52

Hanssen schreef:
Als ze eenmaal beneden loopt, open ik mijn handen een klein stukje zodat ze weet dat het goed is om daar te lopen. Daar benden mag ze het ook zelf uitzoeken wat ze doet :P

Ik denk dat je hier al het probleem hebt waarom jij je handen kantelt. Je drukt haar naar beneden om haar vervolgens los te gooien. Boven doet pijn, beneden is het fijn beetje dat principe
Heeft een instructrice geen andere manier om dit toen?
De tip van het netje met energie is echt een hele goede.
Waar je de buiten teugel los hebt heeft je hand wel echt een goede houding!

Het witte lakentje tegen de haren is wel handig maar als dit gaat kreuken onder het zadel kan het ook hele vervelende drukplekken geven. Is er geen andere oplossing voor, bijv een goede borstel om je dekje schoon te kammen of de dekjes op de hand te wassen?

Verder zijn jullie wel echt een leuke combi, ze is prachtig. Met een goede instructrice ga je die L2 makkelijk halen!
Heel veel plezier met dit super leuke verzorgpaard
Laatst bijgewerkt door Gillbo op 09-10-18 09:58, in het totaal 3 keer bewerkt

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

Gillbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 11:56

Hanssen schreef:
Cinnepin schreef:
als je zoveel onder een passend zadel legt en het zadel dan dus niet meer passend is....en het niet op de juiste plaats ligt, maakt de rug wel degelijk kapot. Ik zou zeggen probeer het eens met een schoen, pak een goed passende schoen, trek 3 paar sokken aan ..hoe voelt dit? en dan zit de schoen nog op de juiste plaats ook...

Ik weet het nu oké? Ik haal de doek eronder uit.

En een tip om je wasmachine te redden want ik zou ook niet vrolijk worden als die kapot gaat na het wassen van een dekje of deken. Ken je De Fring in Kessel?

Gillbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:02

Hanssen schreef:
Gillbo schreef:
En een tip om je wasmachine te redden want ik zou ook niet vrolijk worden als die kapot gaat na het wassen van een dekje of deken. Ken je De Fring in Kessel?

Jup! Bij mij in de straat onderhand.

Haha oh nou, een goede reden om véél dekjes te hebben zodat je kan wisselen en eens in de zoveel tijd een lading daarheen kan brengen om ze te wassen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie