Seizoen 2018 met mijn dressuurdames

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ayasha
Blogger

Re: Seizoen 2018 met mijn dressuurdames

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 17:20

Je hebt een mooi seizoen achter de rug Webster. :) Proficiat met je prestaties!
Hoop dat ook het komende jaar voor jou veel positiefs mag brengen! :) Viva is een fantastisch dier. :j
Durena heb ik nog maar één keer echt gezien dus daar kan ik moeilijk over oordelen. :P

[EJL-ITP] Everybody got their crazy and we've got a little more!
"You can never rely on a horse that is educated by fear. There will always be something that he fears more than you. But, when he trusts you, he will ask you, what to do when he is afraid." - Antoine de Pluvinel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 18:19

Start je met Durena niv 1?
Als je initiatie start gaan we elkaar wsl niet meer zoveel zien. :oo
Ik kom er niet onderuit, tis thuis blijven of niveau 2 starten en Chris doet me nog eens wat als ik zo aan mezelf en Sam blijf twijfelen. _O-

"You can never rely on a horse that is educated by fear. There will always be something that he fears more than you. But, when he trusts you, he will ask you, what to do when he is afraid." - Antoine de Pluvinel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 11:32

ahja, met Durena ging ge ook niveau 2 of 3 starten. Persoonlijk zou ik dan de 1e proef 2 starten. Stijgen is makkelijker dan terug een niveau lager gaan hier he. ;) Als ge dan voelt dat ze zich daar prima in voegt kan je nog niv. 3 starten de keer daarna.

Zoveel langer kan Sammeke het nu ook weer niet hoor. _O- Hij liep contra maar vluchtte daar heel erg in dus de wissel vanuit contra was niet echt om over naar huis te schrijven. Nu begint dat stilletjes te beteren maar het is nog niet helemaal zoals ik zou willen. En bij de wendingen om de achterhand ging hij in eerste instantie omhoog. := En dan zeiden ze "jamaar dat is maar één oefening". Ja, allemaal goed en wel als ie ze uit voert voor een 5 of 6 maar niet als ie op zijn achterbenen staat. _O- Maar de meeste conculega's houden geen rekening met dergelijke acties geloof ik. :))
Nee, pas sinds de vorige les begin ik er stilletjes in te geloven dat het misschien zou kunnen lukken. Ik sluit alleen niet uit dat hij wat gaat aan trippelen de eerste keren als ik hem verzamel in stap voor die wendingen. :=

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie