het verzorgpony klets topic

Moderators: RianneH, Neonlight, Lous, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xelinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:12

Hii ik ben Eline en ik verzorg 2 paarden die wel allebei op een andere plek staan :) De eerste die ik ging verzorgen is een shetlander! Ik verzorg haar nu nog steeds en nu heb ik er ook nog een Haflinger erbij! Ze zijn allebei heel lief en ik hou van ze allebei ik heb hier een paar fotootjes!

Dit is het shetlandertje haar naam is witje :D

Afbeelding

En hier is Mika de halfinger:

Afbeelding

Leuk forum dit!
xxx Eline :wave:

A horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will never no.

xelinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 14:08

brittien schreef:
xelinexx schreef:
Hii ik ben Eline en ik verzorg 2 paarden die wel allebei op een andere plek staan :) De eerste die ik ging verzorgen is een shetlander! Ik verzorg haar nu nog steeds en nu heb ik er ook nog een Haflinger erbij! Ze zijn allebei heel lief en ik hou van ze allebei ik heb hier een paar fotootjes!

[ [url=m/nNF0pe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Eqsqx8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk forum dit!

Wat een leuke pony's zeg! Leuk dat je hier ook mee komt praten!

Dankjewel! :)

A horse is your best friend. You can tell them anything and no one else will never no.

xelinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 14:15

WietskeK schreef:
xelinexx schreef:

[ [url=m/nNF0pe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Eqsqx8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk forum dit!

Welkom!! :D
Super leuke pony's en leuk dat je ook mee komt praten *\o/*
Wat doe jij allemaal met je verzorgpony's? :)

Hey :wave: op mijn halflinger rijd ik en longeer ik, ook kan ik vrijdheiddresuur doen en natuurlijk een grote poetsbeurt geven :D Met mijn shetlandertje ga ik vaak naar buiten op de fiets ze vind dat altijd heel leuk om lekker te galopperen in het gras :):) Ook geef ik haar grote poetsbeurten want ja ze is wit dus dat is moeilijk om bij te houden _O- :):)

xelinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 14:17

nardxash schreef:
Ik ben gisteren niet op stal geweest maar een stalgenoot is zo lief geweest om foto’s te maken in de sneeuw van pep en flinn <3 [ [url=m/gdju7Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7ubtgI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/brGn4P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0WHC5g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow wat een bijzonder mooie paarden zijn dat! *D Hebben ze maanogen?

xelinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 14:26

Ik vind maanogen wel echt mooi! <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie