mijne is 20, zn rug zit al snel vast. Door middel het werken aan de hand/grondwerk enz elk half jaar zadel controle enz probeer ik zn rug goed te houden. sorry maar iemand van 80 kg gaat er dan niet op. Laatst was de paarden masseur er, en ze zei ik voel geen spanning op zn rug, je bent goed bezig

Gelukkig nu iemand die wilt lessen. En die nog lichter weeg als ik. En ook niet zo groot is. En zelf ouder dan is dan dat ik het ben.
Gister deed ze hem dan voor het eerst 'alleen' maar ze had weinig tijd om te rijden.(zondag hebben ze voor eerst kennis gemaakt, dus snap heel goed dat je planning toen nog niet afgesteld was) heb toen ook gezegd zolang hij zn voer en ff een poetsbeurt krijgt is dat ook prima. Ging ze toch even met hem in de buitenbak wandelen (stanley loop 24/7 in een hitactief stal soort paddock paradise) maar ik vond het super lief van der.
ook zn hoefjes met hardrock spul ingesmeert. Terwijl ik daar niet eens om gevraagd had, of gemeld had dat ze dat moest doen.
Dus hopelijk is ze een blijvertje.
Vooral die eisenlijst en dan zo min mogelijk betalen stoort me ind ook soms een beetje. Vaak denken ze ook dat ze nog wel eens super goed kunnen rijden. Ik ben ook geen anky maar als je het dan ziet rijden, gaat wel door mijn hoofd jij moet nog veel leren.
Denk ook dat ze niet echt beseffen wat er allemaal bij komt kijken, Een eigen paard.