xnlponysx schreef:Hier mijn verhaal:
Tijdje terug 2 super leuke verzorgponys gevonden via marktplaats waarvan ik er 1 mocht bijrijden. Eerst was de afspraak dat ik 2 keer de ene week zou komen en 4 keer de andere week. dus zo om en om. Ging hardstikke goed en het klikte ook goed tussen de eigenaar en ik. Later, toen ik stopte met mijn krantenwijk deed ik een extra dagje dus 3 en 5 keer in de week (wat voor mijn gevoel best al veel is voor een verzorgpony maar goed). ik reed ook nog op de manege, maar omdat ik zo vaak kon rijden bij mijn verzorgpony ben ik daar toen ook mee gestopt en inruil daarvoor nog een extra dagje dus 4 en 6 keer in de week. Maar toen kwam het einde van het schooljaar en had ik toetsweek, een weekendje weg en soms wou ik ook een keertje met mn vriendinnen naar het zwembad op een hete dag (logisch?!?!). Ik kwam nog steeds 4 tot 6 keer in de week maar bij dat soort dingen kon ik dan niet komen. Krijg ik 2 weken geleden ook een appje dat het voor mij ophoudt omdat ik 'bijna nooit kan' (ONZIN) de eigenaar wou er trouwens ook altijd bij zijn omdat haar ervaring met de oude verzorger niet zo goed was. Nahja... doei verzorgponys en nu zit ik dus zonder manege, verzorgponys en iets met paarden. Overleg gehad met mijn moeder en ik mag dus over paar maandjes mijn eigen shetlander!! Super leuk natuurlijk, maar ik heb toch een beetje het gevoel dat ik het rijden echt ga missen...Nu zit ik dus toch te twijfelen of ik misschien een verzorgpaardje moet gaan zoeken voor 1/2 keer in de week waar ik dan nog op zou kunnen rijden. Facebook heeft mij niks opgeleverd, maar marktplaats zou ik nog kunnen proberen.
Zet je 'm voor een sulky!