Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: RianneH, Melissa0304, Neonlight, balance, Ymor

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 11:32

Jij mag het onzin noemen hoor en interpreteren zoals je wilt. Ook prima, ik en gelukkig meer mensen vinden het een mooie leidraad.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 08:58

Yellowbird schreef:
Ben per vandaag ook weer op zoek naar een bijrijder.
Had deze week mijn zadel dat ik speciaal voor bijrijders heb even opgehaald omdat iemand anders het een dag zou lenen, zit het volledig onder de krassen. Hier ben ik dus flink boos over geworden en dat ze het maar aan de verzekering opgeeft.
Nu net een appje dat ze gaat stoppen.
Dat zag ik al eerder aankomen, maar het is jammer voor mijn paardje..

Zit in Belgiƫ in de buurt van Maastricht mocht er iemand interesse hebben.

Ik heb dat zelf een keer gehad door een knoopje op een rijbroek. Ik neem aan dat je eerst een normaal gesprek hebt gehad over hoe dat is gekomen en of ze het niet gezien heeft? Vind het nogal wat om dan meteen heel boos te worden eigenlijk.

DatBenIkNou

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 10:16

Waarvan dan wel? Had ze er een verklaring voor dan? Zonde!

DatBenIkNou

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:44

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 09:05

fresley schreef:
Ik lees al een tijdje mee maar ik zou graag jullie mening eens willen horen over het volgende;

Sinds een paar maanden heb ik een bijrijder voor mijn paard ( 2 dagen per week) zodat als ik uit mijn ouderlijk huis ga en samen ga wonen er toch toezicht is op de dagen dat ik er niet ben.
Mijn ouders kunnen lezen en schrijven met mijn paard maar hebben op medisch vlak toch niet zoveel kennis.

Meid gevonden en duidelijk uitgelegd dat ik verwacht dat ze de dagen in de week komt die wij afspreken. Ziek is ziek, daar kan niemand wat aan doen natuurlijk. En daar heb ik alle begrip voor.

Maar nu heb ik al een paar keer mee gemaakt dat ze vraagt of mijn rijbak te doen is. En of het te doen is met vuurwerk etc.
Wij hebben de afspraak ook dat als ze komt ze de stal doet en deze voor haar blijft liggen.

Ik verwacht gewoon dat ze komt, zeker als ik straks uit huis ben. Maar nu begin ik daar zelf aan te twijfelen omdat ik vaker die vragende appjes krijg. Ik ben dan ook 9 vd 10x niet thuis en kan er geen antwoord op geven. Maar toch... straks moet ze het ook 'alleen' doen. En ik geef haar die verantwoordelijkheid, al haalt ze er alleen een borstel over of rijd ze niet. Dat maakt mij allemaal niet uit... Als ze maar gaat kijken hoe het met de paarden is maar dat lijkt nu soms teveel ofzo. Ik weet het niet.

Wat vinden jullie? Is het raar dat ik verwacht dat ze toch komt. Zelf heb ik genoeg verzorgpaarden gehad en ik ging door weer en wind..

Spreek gewoon je vragen en verwachtingen uit als zij je hierover appt? Wij kunnen gissen en gokken hier maar dat schiet niet erg veel op.