Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Amber_anne

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 16:44

Marktplaats werkt ook nog wel, misschien dat proberen

Amber_anne

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 19:13

Mijn verzorgster is ook gestopt na wat dingetjes zoals afspraken niet nakomen. Spullen stuk, niet opgeruimd.
Had geappt dat ik vaste dagen wilde en duidelijke afspraken maar daarop gaf ze aan dit niet te redden.

Dit is in 11 maanden de 2e verzorgster en de zoveelste die komt kijken. Weet niet of ik het weer wil doen, alle tijd investeren in iemand en dan haken ze vaak af.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 07:01

Happie schreef:
Zouden er ook mensen bijverzorgers zoeken in plaats van bijrijders? Als in, ik kan wel rijden maar ik haal veel meer plezier uit het grondwerk, wandelen en alles naast het paard. Echter blijkt dat in de praktijk dan ook weer lastig te vinden. Zo heb ik al een paar keer als reactie gehad, ik zoek iemand die ervaring tussen de paarden heeft. Het lijkt bijna een soort raar, dat je liever naast een paard staat dan erop zit.

Ik ben ook op zoek naar iemand die niet wilt rijden, woon in omgeving van Zwolle/Emmeloord.

Er is ook een topic over waar je vast iemand vindt die bij jou in de buurt woont [VP] Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 21:04

Kirania schreef:
Even out of the blue - wanneer beslissen jullie om een bijrijder te gaan zoeken?

Als ik het zelf niet meer red om te gaan en merk dat het paard wat extra aandacht fijn vindt

Dit gaat om een verzorgster, pony is niet bereden
Laatst bijgewerkt door Amber_anne op 14-11-19 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt