Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Lous, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 09:47

plutolover schreef:
Door een ander topic van mij, hier na toe verwijst

Hier ook moeite 1 te vinden..

Ik ben opzoek na een bijrijder.

Wat is een normaal bedrag voor 2x in de week?

En de eis 1x in de 2 a 3/ weken lessen bij mijn instrucice ze kost €35 euro voor 3kwartier

Ik heb altijd gezegd mijn bijrijders hoeven alleen hun lessen te betalen. Maar ik merk dat ze op geven moment niet gaan lessen. En dus zo een gratis verzorgpaardje hebben.

Ik hoop dat met een bijdrage dat ze dan wat sirieuzer zijn.

Ik heb een haf van 19 op M1 niveau. Er mag bijna alles mee gedaan worden. Op buitenrit mag uiteindelijk ook (maar never nooit alleen, mijn haf wilt niet graaf alleen op pad) en zeker niet gelijk in t begin

Ik betaal voor mijn verzorgpaard €20 per maand en ga daar 2 (soms 3) keer per week heen. Om de week les ik bij dezelfde instructeur voor €15 voor een half uur.

Is een 10 jarige haflinger merrie die we nu dressuurmatig aan het verbeteren zijn.

Ik mag best veel doen met het paard. Elk weekend spreken we af welke dagen ik doe. Als zij op vakantie is dan heb ik haar helemaal voor mezelf en als ik niet kan dan doet haar moeder of broer haar (beide ook eigen paard daar). Ik koop wel eens nieuwe springschoenen, snoepjes, dekje.
Stal is een luxe pension stal met goede bakken etc.

Ik ben dus per maand €50 kwijt aan dat paard.

Vergelijken met manege kan je niet doen, ik betaal daar per kwartaal €205.

❤ Summer ❤
F14+4 & B+11

xxxmh

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:53

Ik rijd ook maar 2 keer per week op mijn verzorgpaard en dan om de week les. Vind het ook vrij normaal!

❤ Summer ❤
F14+4 & B+11

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 00:04

Ik lees nu over verzekering van de knhs. Ben wel lid van de fnrs ben ik dan ook verzekerd net als bij de knhs?

❤ Summer ❤
F14+4 & B+11

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 00:56

Trui schreef:
alsof alle bijrijders zo zijn :?

Nou echt precies he..

❤ Summer ❤
F14+4 & B+11

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 09:36

Haha ik ben juist blij dat ik een bijrijdpaard heb die een haflinger is! Sinds ik klein was al liefde voor dat ras!
Al moet ik zeggen dat die ik rijd geen lompe slome haflinger is maar wel een met wat pit en karakter en nog leuk kan lopen! <3

Afbeelding

❤ Summer ❤
F14+4 & B+11

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 13:07

BlackBeautyZ schreef:
Er is een meisje die graag één van mijn paarden wil verzorgen/rijden. ik twijfel een beetje.. momenteel heb ik door een promotie op werk echt weinig tijd voor mijn paard omdat ik nog even mijn weg moet vinden in hoe ik alles moet combineren.. dus opzich is haar hulp wel echt perfect.. het is wel zo dat mijn merrie in april een veulen krijgt.. dus daar ben ik wel al duidelijk over geweest, dat rijden niet meer lang van toepassing zal zijn. en als er nu gereden gaat worden dat het niet intensief/lang mag.

maar ik heb zo veel rottige verhalen gehoord/gelezen... ik ben bang dat er dingen gebeuren die niet de afspraak zijn....

ik denk er nog eventjes over na denk ik zo..

Maar hoor/lees je ook de goede verhalen?

❤ Summer ❤
F14+4 & B+11

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie