Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Aleeneh
Blogger

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 22:07

Zo, ik mag me ook in dit topic komen melden.

Al twee jaar lang loopt er een fantastische meid bij ons rond (ons achterbuurmeisje, begonnen op haar veertiende, kwam rechtstreeks van de manege), die heerlijk met mijn Mish rondreed en grondwerkte en altijd trouw met ons mee lessen nam. Ik heb haar zien groeien van manegeruitertje tot een ruiter die Mish ook echt kon trainen en die het ontzettend goed deed. Jammer genoeg is Mish verhuisd naar een stal die te ver weg voor haar is om te blijven komen, en kreeg ze het ook te druk met school.

Daarom nu op zoek naar een nieuwe gouden bijrijdster. In de advertentie staat best wel een wensenlijstje, maar dat is vooral omdat ik hoop de perfecte persoon te vinden die precies bij ons aansluit en waar we nog jaren fijn mee vooruit kunnen. Ik ben heel benieuwd. Ik kan me voorstellen dat het nog best een uitdaging kan worden... en aan de andere kant; de vorige bijrijders liepen we ook zomaar tegenaan en dat was toen ook een schot in de roos.

[KS-ITP] Even voorstellen: ons arabierenmeisje C.A. Sadira
C.A. Sadira, Arabisch Volbloed merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Aleeneh
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 08:23

Onze bijrijder had 3 jaar niks met paarden te maken gehad. Ze stapte op en reed weg alsof ze gisteren nog gereden had. Super handig met mijn zeker niet makkelijke paardje. Ik zou dat zeker niet meteen uitsluiten omdat ze het een poosje niet gedaan hebben.

Aleeneh
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 00:00

Het is net alsof bijrijders ook mensen zijn :D

Wij hadden geluk. Super specifieke advertentie online, want we zochten echt iemand die mee wil in onze manier van trainen en die liefst daar ook al ervaring in heeft. Treffen we iemand die ook eigen paarden heeft waarmee ze bijna precies dezelfde richting bewandelt als wij, met ongeveer net zo veel of meer ervaring, die een extra paardje zocht om mee aan de bak te gaan. Super kundig, ziet veel, communiceert fijn. Echt de hoofdprijs, als dit goed blijft gaan ben ik helemaal blij.

Aleeneh
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 18:54

Ieder bepaalt voor zichzelf wat er met hun paard mag. Als jij er niet op zit te wachten dat anderen wedstrijd rijden met jouw paard, dan zeg je toch gewoon dat dat geen optie is?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie