Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Lous, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 14:45

Mijn bijrijdster heeft afgelopen weekend zelf een paardje gekocht, 'jammer' voor mij maar superleuk voor haar! Gelukkig staat ze op dezelfde stalling dus in geval van vakantie kunnen we elkaar wel helpen.
De enige reden waarom ik een bijrijdster had is zodat mijn paard en ik niet 'vastroesten' op kleine foutjes die ik maak. Zij is juist erg goed in de dingen waar ik minder goed in ben. Wellicht tzt weer op zoek naar een andere bijrijdster, maar gelukkig heb ik daar geen haast bij.

De verhalen zijn wel erg herkenbaar. Toen ik nog bijrijdster was gaf ik van tevoren aan dat ik geen topruiter ben, maar wel iemand die met respect en liefde met je paard (en spullen) omgaat en iemand waar je op kunt rekenen. Voor mij werkte het het beste om een vaste rijdag aan te houden, zodat ik daar op het werk en prive rekening mee kon houden. Zo kon ik garanderen om altijd een x aantal keer per week te rijden, of het nou regende of niet. Op deze manier heb ik toch een aantal jaren met plezier bij mensen kunnen rijden. Uiteindelijk een eigen paard gekocht omdat mijn bijrijpaard helaas verkocht werd. Nu geniet ik er extra van om altijd te kunnen rijden, zeggenschap te hebben over mijn paard en ook echt samen met hem te kunnen bouwen <3

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 12:14

Ilja_1997 schreef:
@Gizeppie, alles staat in de advertentie, plaats ook :). Hoeft niet iemand te zijn die M of Z geklasseerd is, gewoon iemand die netjes een paard kan losweken en rijden.

Ik vind jou advertentie er zeer netjes uitzien! Dit zou er zeker eentje zijn waar ik zelf op zou reageren (als ik in de buurt zou wonen en geen eigen paard zou hebben). Succes met je zoektocht!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie