Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:54

Herkenbaar jullie verhalen! Ik heb op dit moment de 2de verzorgster van het jaar en dan niet meegeteld de mensen die een paar keer mee zijn geweest om te kijken. Nu dus alweer een advertentie neergezet voor een nieuwe verzorgster. Ik sta nu dus op haar dagen snel tussen werk door te mesten en te voeren omdat ze zelf niet meer komt op haar dagen omdat het "te ver is", te modderig etc.
Maar het lijkt wel of er hier helemaal geen animo is voor een leuke verzorgpony. Geen advertenties van mensen die een verzorgpony zoeken, dus helaas we wachten rustig af.

Mlt94

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 13:01

Ik zoek ook zeker iemand die vooral in het begin met grondwerk aan de slag gaat! Rijden staat bij mij absobluut niet bovenaan het lijstje. Maar ik heb juist het idee dat er meer verzorgsters zijn die liever alleen komen voor het rijden.

Mlt94

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 13:09

Tuurlijk! Ik woon in Zeeland :)

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:14

Ik heb ook enorm veel moeite gehad om iemand te vinden! Meeste willen hier ook alleen maar een paard/pony waar ze wetstrijden mee kunnen rijden terwijl mijn tinker merrie ook aardig veelzijdig is! Nu toevallig deze week twee hele serieuze reacties gehad waarvan er 1 vandaag is komen kijken en de andere vrouw komt morgen. Dus hou er vertrouwen in :D Ik dacht dat het ook hopeloos was om iemand te vinden maar heb er nu goede hoop op dat het wel gaat lukken bij 1 van de 2!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie