Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 13:36

Zou er animo zijn voor drie shetten?
Ik zoek een verzorgster (of meerdere) die het leuk zou vinden om 2x per week (of vaker) te gaan wandelen of algemeen de pony's beweging zou geven. In overleg is er een hoop mogelijk, rijden en/of mennen helaas niet, maar qua grondwerk kan alles. Geen bak aanwezig, wel een weiland en er is een park in de buurt waar gewandeld kan worden. De vraag is echter of hier betrouwbare en enthousiaste mensen voor te vinden zijn.

Therapist: And what do we do when we are sad?
Me: Buy the pony.
Therapist: *sprays me with a water bottle*

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 08:14

Daarom ben ik ook wat huiverig geworden, oo door eigen ervaringen en verhalen hier op bokt. Ik zou graag een verzorger vinden maar tot je eenmaal de juiste hebt...

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:41

Toulouze schreef:
Ik zoek eigenlijk ook iemand die wil helpen met de verzorging van onze 2 paarden. Maar vind het erg moeilijk. Ik heb het liefst iemand 20+ met eat grondwerk ervaring en gewoon een betrouwbaar persoon. Laatst las ik een advertentie die me aansprak, moed verzameld en een bericht gestuurd. Krijg ik gewoon niks terug en advertentie word verwijderd (boktmarkt) nou dan niet..

Ik zocht voor mijn 3 shetten iemand en het liefst 16+. Is gewoon niet te vinden. Via marktplaats zag ik een advertentie van iemand van 11, die in hetzelfde dorp woont. Dus die maar een berichtje gestuurd, op hoop van zegen. Door omstandigheden zou ze wel een maand moeten wachten op een persoonlijke kennismaking en dat was geen probleem, dus dat gaf al doorslag om het te proberen. En inmiddels hebben we kennisgemaakt en denk ik dat het een match is, dus ze gaat nu kijken of het wat wordt.

Lang verhaal kort: oudere personen vinden - zeker voor shetlanders dus in mijn geval - is zoeken naar een speld in een hooiberg als je het mij vraagt, helaas.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie