Toulouze schreef:Ik zoek eigenlijk ook iemand die wil helpen met de verzorging van onze 2 paarden. Maar vind het erg moeilijk. Ik heb het liefst iemand 20+ met eat grondwerk ervaring en gewoon een betrouwbaar persoon. Laatst las ik een advertentie die me aansprak, moed verzameld en een bericht gestuurd. Krijg ik gewoon niks terug en advertentie word verwijderd (boktmarkt) nou dan niet..
Ik zocht voor mijn 3 shetten iemand en het liefst 16+. Is gewoon niet te vinden. Via marktplaats zag ik een advertentie van iemand van 11, die in hetzelfde dorp woont. Dus die maar een berichtje gestuurd, op hoop van zegen. Door omstandigheden zou ze wel een maand moeten wachten op een persoonlijke kennismaking en dat was geen probleem, dus dat gaf al doorslag om het te proberen. En inmiddels hebben we kennisgemaakt en denk ik dat het een match is, dus ze gaat nu kijken of het wat wordt.
Lang verhaal kort: oudere personen vinden - zeker voor shetlanders dus in mijn geval - is zoeken naar een speld in een hooiberg als je het mij vraagt, helaas.